Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Santtu::hug: Voimia koko perheelle! Täällä myös kyynelsilmin luin surulliset uutiset, oman lapsen menettäminen on niin järkyttävä kokemus! Sanattomaksi vetää, vaikka ite saman kokeneena jotenkin pystyn ymmärtämään teidän tuskan, vaikka itellä pojan menettämisestä on jo reilu neljä vuotta aikaa niin vieläkin muistaa sen järkytyksen! Yrittäkää jaksella! :hug:
 
Santtu::hug: Voimia koko perheelle! Täällä myös kyynelsilmin luin surulliset uutiset, oman lapsen menettäminen on niin järkyttävä kokemus! Sanattomaksi vetää, vaikka ite saman kokeneena jotenkin pystyn ymmärtämään teidän tuskan, vaikka itellä pojan menettämisestä on jo reilu neljä vuotta aikaa niin vieläkin muistaa sen järkytyksen! Yrittäkää jaksella! :hug:
Kiitos kamalasti sanoistasi! Sanasi oikeasti lohduttavat! Tällä hetkellä kun tuntuu ettei tästä selviä, mutta se siis oikeasti on mahdollsita.

Kiitos siis vielä sanoistasi :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille palleron saaneille!

Ajattelin käydä päivittämässä omat kuulumiset, mutta Santun uutiset saivat ajatukset sekaisin pahemman kerran... Eli ehkä sitä kertomusta sitten toiste, kerrottakoon kuitenkin, että meidän pikku-ukko syntyi sunnuntaina 28.8. klo 5.38 (rv 39+3), strategiset mitat 3,5kg ja 49cm.

Niksu ja pikku-ukko 6pv
 
  • Tykkää
Reactions: Talvicci ja Hassel
Onnea Niksu79 pojasta :)

Santun kertomus sai taas aamulla kyyneleet silmiin... on se vaan niin epäreilua. Toivottavasti jokin syy edes löytyy, tietäisitte edes mikä poismenon aiheutti... Vaniljaisen sanoin, sitä kuvittelee että kaikki menee jo hyvin vaikka koskaanhan mikään ei ole varmaa...
Ansuliinukin menettänyt pienen joskus, en muitsanutkaan, vai onko siitä juttua ollutkaan...Kamala tilanne.

Jiimiille lähetän myös supistuksia oikein urakalla, kunhan ne ei ole itseltä pois :D

Maanantain jälkeen ei ole mainittavan kipeitä tullut yhtään ja se eilinen paperissa ollut pieni limakasa, tuskin oli ainakaan koko tulppa...
Olen turvonnut kuin pallo ja koetan vetää litraa ananasmehua nyt naamaan että saisi hiukan laskemaan...Oikea käsi on täysin puolitoiminen :/
 
ONNEA!! merkkari, innoM ja Niksu vauveleista :flower:

Lämmin kiitos Santulle synnytyskertomuksesta. Kirjoitit kauniisti ja rauhallisesti vaikka varmasti on rankkaa. Iso halaus vielä :hug:

( . ) Itsehän heräsin tänään siihen, että kourat olivat niin turvoksissa etten saanut kättä nyrkkiin eikä mikään pysynyt kädessä. Hyvä että sain sen pissatikkupurkin aamupissalla auki :( Tosi kipeet ovat olleet aamusta lähtien vaikka koko ajan iltaa myöden paranee tuntuma. Mullakin litra ananasmehua tuossa ja teetähän sitä voisi illalla ison kupposen juoda. Myös jalat ovat turvoksissa ja kipeät. En oikein pysty olemaan seisaallaan kun tuntuu että nämä vesisäkit ei oikein kanna :( Nyt katon elokuvaa sängyllä peitot jalkojen alla että ne on koholla. Mulla on jaloissa kahdet villasukat ja niiden väliin olen tunkenut tuonne jalkapohjan puolelle pakastevihannespussit :D

Kävin tänään käyrälläkin. Poika on ollut tosi hiljainen pari päivää. Vaikka dopplerilla olen sydänäänet kuullut ja hikkakin muksulla on pari kertaa päivässä niin kutsuivat silti käymään käyrällä :) Mikäs tuossa kun ajomatka on sen 10min sinne niin kävin puolisen tuntia pötköttelemässä. Kaikki oli ok ja toivottelivat tervetulleeksi takaisin taas seuraavalla kerralla =) Kaksi supistustakin käyrälle piirtyi vaikkakin kait ihan pieniä (se "arvo" oli joku 23 siinä huipussa) .

Tämä päivä meni kyllä muuten ihan harakoille niin kuin eilinenkin. Jos ei aamusta turvota kauheena niin pakko kyllä aloittaa taas siivousurakka. Plääh.

Ruutinen ja Leo POKS! 39+0
 
Tulin esittämään syvimmät osanottoni Santulle. Tarinasi kosketti myös minua vahvasti, vaikka en sinua tunne :'( Miten kamalan asian olette joutuneet kokemaan elämässänne. Aivan järkyttävää! Olen todella pahoillani. Voimia koko perheelle!
 
Mielessä pyörinyt Santtu ja pikku-Aada :'(

Tuntuu pahalta teidän puolesta, tosi pahalta! Toivon niin kovasti, että läheisesi osaavat tukea sua surussa. Muista, että mekin ollaan täällä - aina voi kirjoitella, vaikka kuinka synkeitä ajatuksia ja tunnelmia, vaikka kuinka toivottomia, vaikka kuinka pahalta tuntuisi! Uskallan luvata kaikkien puolesta :heart:

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.
 
Santtu, Kiitos kirjoituksestasi. Varmasti on ajatukset sekaisin, mutta kirjoitit todella hyvin ja kauniisti. Toivottavasti saatte tapahtuneelle selityksen ja syyn niin asiaa on helpompi ymmärtää ja sulattaa. Voimia lähettelen edelleen, olet täälläkin ajatuksissa.

Täällä näköjään alkaa tulla joka päivä jakautumisia:

ONNEA VOIKUKKA JA NIKSU


( . ): JEE! Vihdoinkin saatiin hoitopöytä/taso valmiiksi, pinniksen pohja valmiiksi, kasattua ja siivottua työkalut pois ja hinkattua joka nurkka puhtaaksi hiontapölyistä ja sahajauhoista jne. Ja isosisarusten kanssa laiteltiin vaatteita lipastoon, pinnis valmiiks pedattu ja tykötarpeet hoitopöydälle odottamaan. Hommaa olikin niin paljon ja hinkkasin imurilla mattoja ja lattiat pestiin ja kaikki tasot ja elektroniikka imuroitiin ja sitten vielä pyyhittiin niin kostautui kyllä selässä illalla. Ihan liikuntakyvytön olen ollut ja supistellut on 5-10minsan välein jo pitkän aikaa. Tässä hetken vielä kellottelen noita ja käyn sitten nukkumaan. Eiköhän nuo taas yöllä rauhoitu. Isosisarukset ovat olleet aivan täpinöissään kun vauvan tarvikkeita laitettiin ja esikko aivan ihan! Kun puhkuin välillä pahasta supparista ja selkäkivusta kökkiessä pitkin lattioita ja imuroidessa yms niin tuli paijaamaan ja sanoi "äiti mene sinä nyt vaikka sohvalle lepäämään niin kyllä minä teen tämän" :heart:. Pojalla siis ikää 9vee...Sitten menikin ilta kun muksut "synnytti" nukkeja, nukuttivat pinniksessä ja vaihtoivat vaippaa ja kokeilivat sitteriä nukella jne. Melko liikuttavaa!

Nyt koisaamaan. Koitokseen maks. aikaa enää 4päivää, aaapuuva!!!

Hassel & Tepsukka 39+2
 
Hassel: ihania! :heart: Tuliskohan ne meillekin siivoomaan? :D

Onnea Voikukka ja perhe! :heart:

Onnea Niksu ja perhe! :heart:

Täällä ei supistuksia, ei mitään - onneksi :D Olo on melko "normaali" :O :D (mitä nyt välillä hysteerisesti pelottaa se että musta tulee kohta äiti... kuulemma? :p)

Voikaa hyvin!
tömpsis ja superPeruna 39+3
 
Huomenta!

Onnea Voikukka pojasta!

Omaa napaa...
Eilen taas pissalla käydessä huomasin kellertävän limajuovan.. Toivottavasti nyt on sitä limatulppaa..
Parina päivänä ollu kutinaa navan seudulla mutta veikkaan vahvasti että johtuu tuosta masun venymisestä ku kiristelee inhottavasti raapiessa..
olen aivan tajuttoman väsynyt kokoajan ja selkää särkee jatkuvasti ja todella inhottavia vihlaisuja ja pistoja alapäässä..
Onneks huomenna neuvola niin pääsee taas ajan tasalle..

Alkaa todella ärsyttää kun KAIKKI on ruvennut lähiaikoina sanomaan " koitahan nyt saada se ulos sieltä." " eikös se jo vois alkaa tulemaan", "Sehän vois tulla jo torstaina", "joko on ollut jo jotain tuntemuksia" ARGH!! ´
Raivostuttaa! Enhän mä voi sitä mitenkään nopeuttaa tai alkaa pinnistää yhtäkkiä pihalle! :stick: :mad:

Joo no siinä tällä kertaa.. käyn lueskelemassa taas myöhemmin teidän kuulumisia..

O&O+ pikku jäppinen 39+1
 

Yhteistyössä