Kiitos kaikille sympatiasta! :heart: Helpotti kun liikkeet sitten alkoi kunnolla, ja vähän toi paha mielikin on helpottunut. Täytyy silti varmaan antaa vähän palautetta jonnekin suuntaan. Te ootte oikeasti tosi ihania, kun noin kannustavasti mulle kirjoititte, kiitos rakkaat Mammat! :heart:
Kseena: Ceridal lipolotion on ihan samaa tavaraa kuin Intime, mutta halvempaa
Sitä mä oon käyttänyt koko raskauden ajan, ihan huippuöljy!
Casannan synnytyskertomus sai mut melkein kyynelehtimään... :heart: Oi miten kaunis kokemus kertomuksesi perusteella!
Onnea Miau! Voikaa koko porukka hyvin! :heart:
Santtu:
Kuukausi aikaa, joka päivä se soittaa siis....
Nessu: toivottavasti pian pääset lisätutkimuksiin ja kaikki hyvin :hug:
Freundin: tuollaista kohtelua mäkin olisin viime yönä tarvinnut... Ihana kuulla, että on symppiksiäkin lekureita!
Kiva että Wövvi nyt liikkuu, niin täälläkin Peruna reippailee taas normaalisti
Onnea Räpä ja perhe! :heart:
innoM: mulle lekuri sano viimeks, että tulee verta vähän tai paljon niin pitää mennä näytille, vai olikos se että soittaa... no saas nähä uskallanko enää tonne soitella, ainakaan yöllä... :headwall: Tsemppiä kipujen kanssa! Auttaako suihku yhtään? :hug:
Hassel: mä elättelen toivoa, että oon joku kummajainen, jolla ei oo yhtään supistusta ja sit se vaan syntyä plumpsahtaa
No, ois oikeesti mielenkiintosta tietää, että mitä kohdunsuu nykyään sanoo, onko vielä entisellään. Ei oo ollu mitään mahakipuja tänään tai muitakaan mitä vois mitenkään tulkita supistuksiksi. Tsemppiä sulle :hug:
Meikäläinen tänään on itkua vääntäen (yön väsymys ja miehen kiukuttelu oli pikkasen rankkaa tässä hormonitilassa...) sitten siivonnut ja touhunnut vaikka miten, ja sen kyllä huomaa, ei tahdo liikkumaan päästä, auts! No mutta saatiinhan jo hommia paljon eteenpäin, kohta vois olla jopa valmista vauvan tuloa varten...
Onkohan se nyt sit heittäny tähän hätään vielä hiivatulehduksenkin... kutisee ihan perkeleesti välillä, ääääääää. Ceridalia taas läträsin, se auttaa jonkin verran, mutta täytyy varmaan huomenna neuvolasta pyytää labraan lähete - en suostu käyttämään hiivalääkkeitä ilman labran todistusta asiasta... :kieh: Tää kutina on ollut muutamana päivänä, oli pari päivää taukoa välillä, mutta alkoi siitä kun varmaan ekaa kertaa raskauden aikana käytin pikkuhousunsuojaa - miten käy jälkivuodon kanssa jos mun paikat ei enää kestä siteitä? :O On mulla muutama kestoside, mutta ei ne riitä mihinkään...
Jaa siis se oikeasti on meidän kuu, HUI! Sen kunniaksi
gallup, että saadaan miettiä vähän positiivisiakin puolia:
Mitä ET jää kaipaamaan raskausajasta?
Mitä JÄÄT kaipaamaan raskausajasta?
Voikaa hyvin, ja kipujen kanssa kärvistelijöille extrahalit! :hug:
tömpsis ja super 38+6