kai munkin pitää sinne naamakirjaan tulla
kiitos kaikille vinkeistä ja tsempeistä ananasta voiskin koittaa, alkomaholijuomia en käytä, joten se ei käy. ja miksen mä muista juoda tarpeeks? en muutenkaan osaa ottaa iisisti, koko ajan oisin nostelemassa jotain painavaa tai muuta kiellettyä, voi mäh! toivottavasti en saa mahaani rikki...
joo tosiaankin yksi kätilö
kielsi seksin, ja taas mietin, että onko se se yhdyntä vai kaikki seksi... :headwall: juu kuukauden odotus ei nappaa, kun tekis jo mieli
me haettiin sitten ne
antibioottitipat silmiin, mutta ei alotettu vielä. vedellä kun ollaan nyt enemmän pyyhitty niin turvotusta ei ole tullut enää. vähän punotusta on tossa luomella, mutta ei niin paha kuin perjantaina oli unien jälkeen.
onkos meidän vauva jotenkin omituinen vai johtuuko se tosta melkeen 2 viikkoa yli lasketun ajan menemisestä? se osaa nostaa jo päätä yllättävän paljon, kaverikin kommentoi, ettei ole yhtään 1 viikon ikäsen olonen, ja sillä on sentään pik-ka-sen enemmän kokemusta vauvoista ku meillä... tossa rinnan päällä kun makoilee niin usein siitä itse pungertaa päätä ylöspäin :O ihmelapsi :heart:
voi mikä syömäinto iski pikkuiseen :heart: eilenkin näihin aikoihin oli monta syöntikertaa, tissiä pulloa tissiä pulloa. Tällä hetkellä menee 50ml korviketta kerralla. Toivottavasti on maanantaina paino jo nousussa.
Pai taisi lähteä synnyttämään! :hug: Limatulppaa ei mulla näkynyt missään vaiheessa, ellei se voinut jumiutua matkan varrelle ja tulla vasta jälkivuodon mukana - ainakin sairaalassa sain jotain limaa oikeasti "kiskoa" ulos
Koitan jaksaa kohta kirjottaa jo sen synnäritarinan... mitenköhän sen sais tiivistettyä sopivan mittaseks...
nähdään taas
tömpsis ja super noin 10vrk