Jiimiille onnea ihanasta
pojanpallerosta! :heart: Toivottavasti kaikki meni hyvin!
marsalle tsemppiä!!
Toivottavasti supistukset löytävät pian tiensä sinne!! Mä olen niin kateellinen teille kun jo saatte omia nyyttejä maailmaan! :heart:
Zophie Kuulostaa kyllä varsin harmittavalta vaivalta tuo käsiongelma! Eihän ihmistä nyt voi käskeä elämään ilman toimivia käsiä
Tiesitkö muuten, että meillä on yhteisiä tuttuja?
Tai siis tarkemmin sanottuna, meidän molempien lähisukulaiset on samassa työpaikassa..Ehkä tiesitkin?
Hasselia käy ihan tosissaan sääliksi! Siis toihan on oikees
ti ihan kamalan kuuloinen vaiva!! :O Miten ne ihan oikeasti kuvittelee, että sä pystyt ponnistamaan? Kai tommoseen nyt on jotain lääkettä saatava, ettei tule vauvan lisäksi muutama ylimääräinen suolenpätkäkin pöydälle! Ihan oikeasti! Ymmärrän ihan täysin, että alkaa jo kiukuttamaan ja pelottamaan ja vaikka mitä!! :hug:
Marjalle toivon todellakin käynnistystä huomiseksi! :Hug:
Yanis Paljon onnea maailman ihanimmasta asiasta myös sinne!! :heart:
Meidän vauva on saanut alkunsa todennäköisesti uudenvuodenyönä! :heart: Meillä oli takana puolitoistavuotta yritystä ennen kuin tärppäsi.
Kyseisenä kiertona en enää ovulaatiota jaksanut testailla, mutta aiempien, aina säännöllisten kiertojen mukaan ovulaatio olisi ollut uutenavuotena!
Tosin vauva on alusta asti ollut neljä-viisi päivää isompi, mitä kuukautisista laskettuna, joten en tiedä ovuloinko sitten kuitenkin aiemmin vai mitä..Mutta ainakin tuntuu, että 21.9 on todennäköisempi laskettu, kuin tuo kuukautisista laskettu 25.9.
Olin tänään neuvolassa taas tarkistamassa pissan proteiineja ja verenpainetta ja edelleen protskut yhdellä plussalla. Paineet 134/82..Korkeahkot, mutta ei vielä hälyttävät. Mutta neuvolatäti huolestui kun mulla on eilisestä illasta asti ollut päänsärkyä, ei kamalan kovaa, mutta häiritsevää. Nyt se onneksi on mennyt pois, mutta pitkälle tähän päivään sitä kesti..
Huomenna aamulla käyn antamassa pissanäytteen, josta tehdään joku tarkempi pikaviljely ja jos siinä on proteiinit plussalla niin sitten saan lähetteen äitiysklinikalle..
Neuvolatätikin sanoi, että vauva saisi tulla jo..Eilen valvoin taas pari tuntia, kun ei typsykkä meinannut millään rauhoittua, mutta loppuyön nukuin onneksi ihan hyvin, jos ei oteta huomioon seitsemää vessassakäynti kertaa
Nivusia vihloo ja alapäässä tuntuu tosi kovaa paineentunnetta...Mutta ne samperit supistukset..Hohoii...Missä ootte??
Vaniljainen ja
"Peppi" 38+4 :heart: