Muffi, tsemppiä ja parempaa onnea käynnistykseen, kuin mitä itselläni oli. bd
(((((MioMio)))))) Taitaa kuulua kuvioon tässä tilanteessa. Koita muistaa se ja jaksaa synnäriin asti :hug:
O&O, mulla käynnistetyt synnärit ollu paljon nopeempia ja helpompia ku luonnostaan käynnistynyt esikko :kieh: . Siks en todellakaan odota että tää lähtee omineen. Tietty tää on eri ku esikko, mutta silti! Mulla toka oli reilu 6h ja kolmas reilu 4h. Kivut..hmm...voisin melkein sanoo että neki oli pahemmat esikosta, vaikka toki pitkittyny synnäri varmaan vaikutti siihen. Jos pitäs pisteyttää niin ehkä 1. 10, 2. 6½ ja 3. 8½. :hug: Elä pelkää, en mie täältä mihinkään lähe! Kulumallakaan, prkle...
. Täytyyhän se viis kiloa saada rikki ensin
Marja, voinnista huonoja uutisia, mutta hyviä hoitsulta! Toivottavasti nla:n jälkeen pääset tositoimiin, jos vielä paineet koholla bd ! Tsemppiä hurjasti!
Zophie, toivottavasti ottavat kuuleviin korviinsa! Meinasin ekaks jo kirjottaa, että turhaa siellä mitään valitat, ei niitä kiinnosta! Mäki viime viikolla valitin, että kun ei pysty istumaan edes enää noiden peräpukamien takia yms niin laitto vaan ylös mitä valitin ja sit käski heittää housut pois ja hypätä lavetille. Joo....empatiaa....jotain syötävää?
Hei, käyntihän kuulosti ihan hyvältä! Toivottavasti olis jotain iloa roplauksesta ja sais synnärin käyntiin.
Marsa, Parempaa onnea polille! Onko sulla käynnistys "vaan" ison koon takia vai muitakin syitä? Mulle kun eivät enää edes uutta aikaa antaneet. Tai joo, yliaikaiskontrolliin 41+5, mut sillonki vaan katellaan että jee jee...viittäkiloa pukkaa hyvin menee
.
Viikuna, Voi hyvänen aika sentään. NYt tuntuu meillä syyskuisilla olevan erityisen huono karma, niin paljon ikävää on sattunut. Todella pahoillani olen puolestanne. Toivottavasti poika toipuu niin hyvin kuin mahdollista ja koko perheelle voimia tulevaan! Suosittelen myös, että käytät poikaa vyöhyketerapiassa. Tiedän monen saaneen apua myös vastaavanlaisissa tapauksissa. Auttaa aivoja (aivojen välisiä hermoratoja/kytköksiä) kehittymään stimuloimalla niiden kasvualueita jne. Eikä varmasti ko. hoidoista ole haittaa vaikka ei juuri aivovaurioon apua saisikaan. :hug:
Onnittelut kuitenkin pojasta :heart:
Riikka ja Springrose Onnittelut nyyteistä :heart:
Mayah, siis EI OO TOTTA
Luehan mun oma napa
!
Tömpsis, täälähän mää. Vetelin aamulla...no en sikeitä, mutta jotain horrosta kuitenki niin pitkään, että piti lähteä sinne vyöhyyn, sit kelaan ja sitte juoruumaan meidän kirjastotädin kanssa. Kotona on sit istuttu kuumassa suihkussa saunan sijasta ja yritetty miehen voimalla käynnistellä
. Hah, kuulosti niin tutulle tuo jalkapallon peluu ensin- juttu. "kuule rakas, kun on niin hyvä ilma niin nyt on pakko lähtee kalaan, et nyt ei oikein sopis synnytellä" ja lätkätreenit...Ne on vielä pahemmat kun kestää puoltoista tuntia, eikä mitenkään voi pitää puhelinta mukana! Täytyy vaan toivoo että lähtee yöllä niin ei pääse miehet karkuun
.
Maximilian, Onnea prinsessasta :heart:
Tuikku Onnea täysikuu prinsessasta
Arvasinhan mää, että niitä täyskuuvauvoja tulee pari ainaki!
Jiimii, yritähän rentoutua ja saada yö nukuttua kunnolla! Tsemppiä ja peukkuja bd huomiselle!!!
( . ): Joo, täällä tosiaan herättyä lähin aamupalan jälkeen vyöhyketerapiaan. Melko kevyesti otti mielestäni, toisaalta joskus sillä saa enemmän aikaiseks kuin kovalla runnomisella. Kaks päiväähän tuon vaikutus on, että saa nähä lähteekö nyt sitten käyntiin.
Viime yönä heräsin puol neljän aikaa julmettuun vääntelyyn ja kääntelyyn, kun Tepsukka pisti taas napanuoran kanssa sellasta painia, että HUHUH! Siitä sitten tuli muutamia todella napakoita ja kipeitä, selkään ja peräsuoleen asti ulottuvia supistuksia. No, eihän ne sit jatkunu, joten eiku unta palloon vaan.
Voi hitto ton ukon kanssa!!! Yritän tässä nyt sitten keskittyä kirjottamiseen, kun laulaa tossa vieressä ties mitä...virsistä lastenlauluihin ja maakuntalauluja...osa omalla sanotuksella...elefanttimarssit ja pienet sammakot kääntyy lyllertävällä eukolla joka lähtis synnyttämään ja muutenkin sanotusten teema on tätä...
Joo, mihis mää jäin...ei tästä tuu mitään! Nyt se laulaa mulle päivänsädettä ja menninkäistä..."katselivat toisiansa Hassel tunsi rinnansa kovaa kiukkua, sanoi painu silmistäni..."
Kaheli ukko!!!
No yritetääs nyt kuitenki...Näin siis unta viime yönä! Ja oli niin elävän tuntunen että! Synnytin POJAN! Paino 4674g ja 55,5cm, synnäri kesti 2h11minsaa :O ! En ehtiny edes kunnolla ponnistaa kun poika syöksy ulos melkein itestään vesien kanssa! Oon aikanaan nähny vastaavanlaisia unia ja ne jotka on toteutunu on aina tapahtunu unesta kahden vuorokauden sisällä, joten TODELLA mielenkiinnolla odotan, että toteutuuko tämä! Ja siis MAYAH vielä nähny samanlaista unta! Sattumaa vai onko meissä ennustajan vikaa
? Aikasemminkin oon nähny unta, että synnytän, mutta sukupuoli ei ole selvinny. Ja siis mehän ei tiedetä kumpi tulossa.
Lisää jännitystä tähän loppu metreille!
Nyt on ainaki kaikki konstit kokeiltu ja unet nähty ja täysikuut ja kaikki! On se nyt kumma jos ei ala jo tapahtua!!!!
Hassel ja Tepsukka 40+4