Oih, onnea
pojasta Miirikki!! :heart:
Mua jännittää itse
synnytystä enemmän just se
toipuminen siitä. Pelkään siis just sitä, että repeän pahasti ja olen sänkypotilaana viikko tolkulla. Itse synnytyksestä aiheutuvaa kipua en osaa pelätä, kun en yhtään tiedä millaista se sitten on, olen vaan varautunut siihen, että sattuu ihan helvetisti :saint:
Tervetuloa
MioMio ja muut uudet! :wave:
Kiipulla on ollut just semmoinen toipuminen mitä pelkään. Glup. Toivottavasti tällä kertaa selviät huomattavasti helpommalla! :hug: Kyllähän tuommoinen kohtelu synnytyksessä saa varmasti pelon esille, eihän kenenkään kuulu maata missään käytävällä odottamassa kun vauva puskee kovaa vauhtia miaailmaan!!
Ja voi
Hasselia :hug: Noi peräpukamat kuulostaa ihan hirveän kivuliailta!! Eikö asialle todellakaan ole mitään tehtävissä, siis että synnytys tosiaan jo käynnistettäisiin? :O Maalaisjärjellä ajatellen, ei se odottaminen ja vauvan kasvaminen masussa ainakaan helpota oloa! :hug: Voimia ihan kamalasti, kuulostaa kyllä kamalalta! En taas valitakkaan omaa oloani :ashamed:
O&O Ei ole kyllä mulla tietoa asiasta, sehän olisi kyllä mahtavaa jos pääsisi..Itsekkin haluaisin tietää mikä tilanne tuolla alakerrassa on.
ja
marja jos kuka ansaitsisi myös jo sen käynnistyksen! Huulipyöreänä luen lääkäreiden kommentteja, luulisi tuollaisen olotilan olevan jo vaarallista odottavalle äidilekkin :O Voimia ja tsemppiä!!
tömpsis Ei kyllä mun mielestä kuulosta siltä, että vaavi olisi perätilassa jos jalat huitovat navan vierellä
nessulle supistuksia lähettelen!
R-M kiitos kun jaksoit kertoa synnytyskertomusta! Niitä on mielenkiintoista lukea!
Raskas on tosiaan ollut ponnistusvaihe, mutta hyvin selvisit! :heart:
Mä sain myös eilen seksin jälkeen ensimmäiset ihan oikeasti tuntuvat supistukset..
Vähäiset sellaiset, mutta kuitenkin!
Jospa tänään saunaan..
Raskausarvilta ollaan täälläkin onneksi säästytty, liekö sillä sitten osuutta asiaan, että olen ahkerasti joka päivä masua rasvaillut..
Oho,
Zophiehan on vetänyt oikein kunnon urheilutreenit! Kyllä nyt noilla pitäisi jotain tapahtua! Ehkä ne tulee vaan vähän jälkijunassa?
Miranna Mä olin tosi pitkään sitä mieltä, että kyllä,
jakkarasynnytys mulle, kiitos! Just ton painovoimahomman vuoksi sitä harkitsin tosissani, mutta sitten lueskelin netistä enemmän niin siinä on just ensisynnyttäjälle isompi riski saada repeämiä, kun kätilö ei pysty niin hyvin tukemaan välilihaa ja vauvan päätä.
Niinpä taidan kuitenkin päätyä ihan perus puoli-istuvaan asentoon, paitsi jos tulee olo kesken synnytyksen, että asento ei tunnu hyvältä.
Jakkarassa on kuulemma myös se huonompo puoli verrattuna vaikka tuohon puoli-istuvaan, että siinä on huomattavasti raskaampi olla ja ponnistaa. Joten jos ponnistusvaihe on pitkä ja hankala, niin siinä jakkaralla loppuu voimat nopeasti. Mutta muakin kyllä kiehtoo tuo jakkarasynnytys edelleen hiukan..Tuntuis helpommalta ponnistaa alaspäin!
Jiimii Olikos teillä ihan seksikielto päällä vai eikö muuten ole tuntunut mukavalta ajatukselta raskaana ollessa? Heh, ei toi nännien hierominen kyllä varmaan ainakaan siihen auta
Branwen Just noin mäkin koitan
synnytyskivusta ajatella!
Synnytysvalmennuksessakin kätilö sanoi, että muistakaa ajatella, että se on hyvää kipua ja kaikki kipu auttaa eteenpäin ja tekee tärkeää työtä!
Tämän yritän oikeasti pitää mielessä kaiken tuskan keskellä! Ja se palkinto..oih, maailman paras!! :heart:
Omaa napaa: Mä jo elin eilen illalla toivossa, että mahtaakohan tulla yöllä lähtö..Mutta njääh, niin ne vaan taas supparit lopahtivat! Kuitenkin eilen tuli myös ensimmäinen tujakka, joka puski vedet silmiin. Sitä kestikin yli puoli minuuttia, mutta se jäikin sitten ainokaiseksi.
Muuten eilen oli ihan koko ajan vatsa pinkeä ja kiristävä, mutta vaan toi yksi varteenotettava. Yön nukuin ihanan hyvin ja vauvakin oli rauhallinen
Eilen oli seksiä, tänään siivoilua ja vielä jos illalla menisi saunaan..
Mulla on nyt lorahdellut jotain housuihin ja on rasittavaa, kun en tiedä, että onko se valkovuotoa, spermaa vai lapsivettä
Vai kenties niiden kaikkien sekoitusta?
Pikkuhousunsuoja on taas housuissa, katotaan mitä saan saaliiksi :saint:
Vaniljainen ja
"Peppi" 37+5 :heart: