Vaniljainen seksikieltoa...olenko mä jotain sen suuntaista puhunu :O ei meillä sellasta ole kyllä
,ei todellakaan,kyllä mulla on melkee joka toinen pv pitäny sitä saada(välillä kyllä olen hieman vaan suppareita metsästäny
) ;D ja jos sulla kävely on noin kipeitä supistuksia saanu aikaan niin ei muuta ku lenkille enemmän ;D
Hassel no on jo ollu pituutta vauvalla ku 57cm!!siinä on jääny heti vaatteet pieniks..ja on kyllä kurjaa ku eka odottaa et pääsee käynnistykseen ja sit ei pääsekään ja joutuu tuskissaan olemaan,koitahan jaksaa tää loppuaika,palkinto odottaa <3 halosen muumimamma kävelytyyli,sai taas nauraa
Äippäliini ihanata,onnittelut!!!!!!
Lauralle myös onnittelut ja toivotaan että tulehusarvot laskee pian ja kaikki menee muutenki hyvin =)
Eilinen seksi aiheutti taas niin kipeitä supistuksia,MUTTA ku nukkumaan menin niin laantuihan ne sitte,sanoinki miehelle et nyt mie en harrasta seksiä loppuajasta ollenkaan ku vi**ttaa ku saa vaan kärsiä!!ja aamulla tuli TAAS limatulppaa sellanen reilu ruokalusikallinen,kaunako sitäki mönjää tuppaa tulemaan!!?ja monesti sitä kyl tulee juuri noiden supistelujen jälkeen(ja ei ole valkkarii,eron huomaa..)että eikhän se kaula siel lyhene et kait ne sit jotai saa aikaan,mut ärsyttää
ja ei noi poppaskonstit tehoo,kyl tää on itepäinen ku äitinsäkin.Ja kyllä supistuksia vieläki tulee mutta ei säännöllisesti eikä usein,ehkä puolen tunnin välein.Ja yö meni ihan harakoille!!1aikoihin sain unen ja 3-6väli meni torkkumalla ku oli niin kuuma,ihme homma ku meillä ei ole makarissa räppänää minkä sais auki,jokaisessa muussa huoneessa kyseinen ylellisyys kyllä löytyy,meillä tosin on parveke siinä mut ei ole kiva koko ovee aukassa ja pelätä noita ampiaisia jotka muuten nyt on ihan sikakärttysiä!!!haettiin eilen pizzat valkosipulilla ja ei varmaan tuo huoneen katkukaan auttanu tuohon asiaan,mietinki et jos olis laitokselle lähtö tullu niin aah sitä hajua,vieläkö olis tarkkailus ollu petikaveri!!
Niin juu ja tänään olisi menkkojen mukaan alkuperäinen laskettu aika!olisi pitäny alusta asti vaan tähdätä siihen niin ei tuntuis niin pitkältä!!
Ukko lähtee kohta salille ja mie alan siivoamaan,yläkerran villakoirat on tehny valtaustaan ja aamulla kaadoin mehulasin lattialle joten lattia on tahmee..
jiimii&poju 40+6 ja huomenna taas poksutaan!!!!!