Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Talvicci tällaiset ostin Imetysliivit, 2 kpl - Äitiysvaatteet - OTTO

Leolle ja perheelle paljon onnea pojan johdosta ja kovasti voimia!

Mukava kuulla että Jeenillä kaikki hyvin ja tietty pikkuisella :)

Omaa napaa... Aivan hirveitä selkä särkyjä ja menkkamaisia kipuja selässä ollut tämän päivän aikana.. Sais alkaa tulemaan tää pikku vesseli jo ulos täältä masusta niin pääsis näistä inhottavista selkävaivoista.. Lantio ja häpyluu on koko ajan niin kipeitä että hyvä kun pääsee edes vessaan ite liikkumaan..

O&O + pikku jäppinen 36+3
 
Onnea Leo:lle potrasta pojasta :heart: Kovin jouduit kärsimään synnytyksen jälkeen... Koita parantua ja kerätä voimia :hug:

Kiva jeeni että olette jo kotona :) Koita malttaa levätä päivällä, jos vaan on mahdollisuus. Sä tarviit lepoa :hug:
 
ONNEA LEO :heart: Aika hurjia tapahtumia synnytyksen jälkeen, toivottavasti toipuminen sujuu hyvin!

Jeeni ja pienikin ovat päässeet kotiin, ihanaa :)

Tervetuloa klematis :)

Talvicci
: Jostain kumman syystä mulla on kahdesti käynyt niin, että jonkun tipan tai käyrän takia on laitettu sänkyyn, enkä ole enää saanut nousta. Yleensä toki saakin liikkua, mulla vaan on käynyt ilmeisen huono tuuri : /

Aquarakkuloiden laittaminen tosiaan sattuu niin s....sti. Kerran oon antanut laittaa, enää en :p Apua niistä hetken kai oli, muttei järin kauan.

M :heart: 35+4
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas tännekin :wave:
Mulla on ollut tässä kahden viikon tauko nettisurffailusta, kun ollaan lomailtu miehen ja mun vanhempien luona ja mun vanhempien luona ei ole ollenkaan nettiä, niin on ollut vaikeaa kirjoitella!
Minä olen nyt myöskin rouva, meillä oli lauantaina häät ja nyt on todella onnellinen ja ihana olo :heart: Ollaan miehen kanssa kuin vastarakastuneita, halaillaan ja pussaillaan vaan koko ajan :D
Masusta ei ollut kertakaikkiaan mitään haittaa, loppuun asti jaksoin tanssia ja pitää hauskaa! :)

Voih! Täällähän on jo jotkut saaneet vauvat maailmaan!! :heart::heart: Aivan ihanaa, onnea Leo, Noopu, Huldis ja jeeni :heart:
Rankkoja synnytyskertomuksia, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin! :)

Mun täytyy ajan kanssa tutustua mitä kaikkea olette kirjoitelleet, olen ihan pihalla mistä keskutelette :ashamed:

Häät aiheuttivat mulle ihan tolkuttoman turvotuksen, jalat on kuin puupalikat ja sormet kuin nakkimakkarat! :D Nyt ne on jo onneksi vähän laskeneet, mutta saa nähdä laskeeko enää ollenkaan normaaleiksi ennen synnytystä..
Viime yönä kärsin myös elämäni ensimmäisen närästyksen ja voi luoja se oli kamalaa!:x Oksetti koko yön ja sama jatkui vielä aamullakin ja nielu oli tulessa. Join samarinia ja otin rennien, jotka sitten onneksi helpottivat..

Vaniljainen ja "Peppi" 34+2 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hassel: se on mahdollista sen takia, että mä kärsin ilman raskautta väärään suuntaan notkolla olevasta selästä, eli iso maha auttaa mun normaaliin selkävaivaan :D Multa on normaalisti kumartelu kielletty, eli saapa nähdä miten käy selän kanssa kun vauva on maailmassa... auts.

Hitsi ku itkettää vaan koko ajan... taitaa taas olla sellanen päivä... haluisin siivota ja tehä vaikka mitä, mut ku ei pysty, henki vaan pihisee... ja mies on ollu 12 h töissä joten ei paljon voi siltä pyydellä apua kotihommiin... :( :( :(

Kiitos kaikille kestoilijoille vastauksista! :)

Santtu: :kiss:

Lunea: Tajusin just et onhan mullakin tossa nallehaalarissa ihan terälliset puntit, eli varmaan jää villasukat laittamatta :D Mutta ne ei paljoa tilaa kassissa vie :D

Leo: onnea pojasta ja pikaista toipumista sinulle! :heart: Voikaa hyvin koko perhe! :heart:

Jeeni: nyt vaan opettelemaan päikkäreitä :) Jaksamista sinulle ja perheelle ja pojalle paljon voimia myös! :heart:

Zophie: noin mäkin oon kuullu aquarakkuloista, mutta kätilöt niitä aina mainostaa silti, eli kait ne joillakin sit auttaa? :D

ja muakin kiinnostaa toi keittäminen: etsin eilen netistä maidonkerääjiä, ja Aventin kohdalta en löytänyt hoito-ohjeita mistään, ja Ainussa sanottiin, että "kestää 3 min keittämisen" mutta riittääkö sit 3 min??? kun kaikki muu on aina se 5min. :confused:

Täytyy kait lähteä tästä syömään ja suihkuun. Huomenna neuvola, äh-aikasin aamulla...
Voikaa hyvin :)

tömpsis ja super 36+5
 
Leolle oikein paljon onnea ja parempia vointeja!

Mukava myös kuulla Jeenin ja Huldiksen sekä vauvojen kuulumisia! :)

Tömpsikselle jaksamisia ja toivottavasti se mieliala siitä kohenee! Kurjaa, kun miehelläsi on noin pitkiä työpäiviä.

Niin, ja miriikille tsemppiä, jos siellä pian päästään jo synnyttymään.

Omassa olossa ei sen kummempia muutoksia, sain vihdoin ajan sinne keskussairalaan ulkoiseen kääntöön, mutta sekin on vasta ensi maanantaina, jolloin viikkoja 38+2. Saas nähdä, pystyykö sitä kääntöä sitten enää tekemäänkään..

Raisu 37+3
 
Keittäminen Aventin uusissa pullopakkauksissa lukee että keitto on 5min ja sen mukaan oon keitänyt. Muistaakseni aiemminkin jotain sen suuntaista se oli vaikka Ainun pulloja keittelin.
Kovin montaa kertaa niitä kuitenkaan keittele, aiemminkin muutaman päivän välein pari-kolme viikkoa...

Onnea Vaniljaiselle rouviintumisesta!!

Täällä jalat on AIVAN tajuttoman turvoksissa! Nilkkoja kirsitää ja kihelmöi ja samnlaista on polvesta varpaisiin asti. Nilkat on ne pahimmat. Myös sormet on aivna turvoksissa. Mahaakin tuntuu turvottavan, tuntuu sellaista ikävää painetta ylämahassa :( Tätä ollut nyt muutaman päivänä, tänään pahimmillaan. jos jatkuu loppu viikonkin niin ensi viikolla soitan neuvolaan. Seuraava käynti kun on vasta 1.9..
 
Iltaa kaikille!!

Leolle hurjan paljon onnea pojasta! :heart:

Jeenille hurraa kotiin pääsyn kunniaksi!! :heart:

Vaniljaiselle onnittelut naimisiin menon johdosta :heart:

Tervetuloa uusille mukaan =)

Täällä iski ihan järkyttävä flunssa ja kuume! Huomenna olisi viimeinen lääkäri neuvola... Täytyy vissiin vetästä kunnon lääkkeet heti aamulla, että sinne asti pääsee!! Mä toivoin synnytystä ja sain flunssan ja nyt vaan toivon et menis äkkiä ohi niin ettei vauva vielä päättäisi syntyä!

Pikaisesti piti vaan poiketa onnittelemassa kaikkia ettei unohdu! Nyt takasin sohvalle ja pikana!! Tsemppiä kaikille kivuista, vaivoista ym kärsiville! Täällä ollaan hengessä mukana :(

Hipsunen ja Vuokralainen 36+2 :heart:
 
Santtu soitteleppa jo huomenna sinne neuvolaan. Toi paine ylämahalla kun ei turvotukseen yhdistettynä tai muutenkaan kuulosta hyvältä. Jos ottaisivat ainakin mittaamaan paineet... Vaikka lepoa ne taitavat vain ohjeistaa, mutta kannattaa mainita tuosta paineen tunteesta, varsinkin jos se on yhtään "vannemaista". Onko sulla aiemmin ollu raskausmyrkytyksen oireita tai myrkytystä loppuraskaudesta? Enkä halua pelotella, vaikka tää siltä kuulostaakin, pisti vaan silmään toi paineen tunne. Eikä kai se haittaa jos kysyy joltakulta joka oikeasti tietää asiasta eli neuvolasta... :p
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Leo "pienestä" pojasta! Hurja synnytys, mutta hienoa kuulla, että voit nyt hyvin!

Tervetuloa uusille!

Lähdin tänään touhukkaana kaupungille ostamaan vauvalle vaatteita. Löysin kivoja vaatteita vain esikoiselle. :/ Taidan olla aika kranttu... Tiedän aika tarkkaan, mitä haluaisin ja en sitten ostanut, kun ei tullut vastaan. Tosin monta liikettä on vielä käymättä läpi, kun en jaksanut liitoskipujen kanssa kävellä kovin pitkään.

Kurpitsainen ja mörrimöykky 35+6
 
Paljon onnea Leolle ja paljon jaksamisia:flower:

Santtu Onko sulla otettu maksa-arvoja. Täällä vähän samallaisia oireita ja arvot hieman kohollaan. Huomenna taas tietää vähän paremmin mitä tehään kun soittelen neuvolaan:|

Pakkasin tänään sairaala kassin loppuun..on vähän semmosia tuntemuksia että ehkä nappula ei odota syyskuuhun saakka:|

muffi+ nappula 37+0
 
leo kuuluihan sinusta viimein!onneksi olkoon potrasta pojasta,on kyllä komeat mitat noille vklle!hyvä että kaikki on teillä hyvin rankasta viikosta huolimatta!

Tervetuloa uudet!(nimim en muista,sori,ja en kehtaa vaihtaa sivua,tietokonenetti ei toimi ärrinmurrin!)

casanna miten ne siellä vielä estelee synnytystä noilla viikoilla,lopettavatko estolääkkeet milloin?

Vaniljaiselle onnittelut rouviintumisesta!täällä se on vielä edessä,eikä ole juhliakaa suunniteltu...:whistle: vaikka pienet bileet vaan pidetään ja sit siirretään jos ei saada aikaseks,hääpvm se tärkein on...

Santtu kyllä soittelisin aikaa neuvolaan heti aamulla...!

Sunnuntaina keittelin tutit ja tuttipullot,5min oli aikaa.samoten pumppujen osat keitin ja maidonkerääjän,tais olla kaikille 5min...

Notkoselkäisyydestä kärsitään täälläkin,yliliikkuvat nivelet ja selkä on notkolla ensimmäisen raskauden jäljiltä.alkuraskaudessa kärsitty iskiaksesta jotka onneksi helpottanu kesäkuun aikana,viimeksi töissä ollu huhtikuussa.nyt on tullu jotai ihmevihlontaa lähinnä oikeaan yläpakaran tuntumaan,voisko olla mahd hermo puristuksissa,välillä ottaa myös jalan etupuolelle.

Sitte tällasta; Poikani leikki viereisen rivarin pihalla,meillä eri taloyhtiöt,ja se käskettiin pois leikkimästä sieltä..onhan se totta että kun omistusasuntoja kaikki niin pihaleikkivälineet jne on asukkaiden kustantamia.mutta kun normaalisti tässä on 3talon lapset leikkimässä keskenään ja millo missäki pihalla niin sitte ku poika menee yksin laskeen liukumäkee niin käsketään pois...aika pikkumaista..mut minkäs teet,yksityisiähän nämä on mut en mie kehtais mennä ajaan meidän keinuilta pois naapuripihan lapsia.ja ymmärtäisin jos paikkoja hajotettas mut yleensä seki on sellanen et joukossa tyhmyys tiivistyy ja en usko että hän yksin menidsi mitää hajottamaan ainakaan tarkoituksella!mutta pikkasen meinas kiehua tuossa päivällä naapuritädin käytös...toki ymmärrän sen et en tykkää jos jostai ihan muualta kauempaa olis lapset koko ajan käyttämässä näiden pihojen leluja,mutta ku nämä 3rivaria on lähekkäin ja luulinki et on samaa taloyhtiötä mut olin väärässä.lisäksi oli 3a autoa pyörillä naarmutettu ja oli hieman sit syyllistävään sävyyn puhuttu siitäki,pitäis kysyä tuostaki milloin tapahtunu ja että voisiko mahdollisesti olla muu kuin pikkulasten pyörät,tuon ikäiset yleensä säikähtää jos jotain autoa kolhaisis,ainaki meillä!mut kiehuu:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
JIIMII, todella pikkumaista! Jos kiltisti laskee mäkeä niin ketä se haittaa? Voishan se olla jonkun siinä rivarissa olevan perheen vieraan lapsikin. Eikö sekään saisi niitä sitten käyttää? Ymmärrän, kyllä jos puista revitään oksat ja paikkoja hajotetaan niin kyllä sellasesta itsekkin olen sanonu, vaikka ovat olleet samastakin taloyhtiöstä, mutta tollanen on naurettavaa! Toivottavasti ei jatkossa tule ongelmia moisen kanssa! Oliko se joku lapsellinen tyyppi vai vanhempi "pihakyttä"? Vois ehkä jutella ko. henkilön kanssa varsinkin jos vielä käy lapselle urputtamassa. Toivottavasti osasi edes kohteliaasti sanoa... Mur sunkin puolesta!!!

LEO, hurjaa kyytiä olet saanut synnärin jälkeen, hui! Onneksi selvisit hienosti. ONNEA potrasta pojasta :heart: !

JEENI, onnea kotiin pääsystä. Yritähän tosiaan opetella nukkumaan päivällä vauvan nukkuessa, muuten saattaa mennä överin puolelle ja sitten ei saa enää yölläkään unta vaikkei vauva herättäisikään. Lepää lepää lepää ja muista juoda paljon! :)

VANILJAINEN, oih, onnea Rouviintumisesta! *kadekade*

TÖMPSIS
, ai kappas, niinkin voi siis olla. No, hyvä että raskausajasta on hyötyä edes jollekkin :) . Selkälihaksethan tässä pitäis yhden jos toisenkin pitää kunnossa...mutta näillä viikoilla varsinkin se on kyllä totaali mahdotonta. Alkuraskaudesta yritin, mutta jo ajatus ittensä heiluttelemisestä ja mahallaan makaamisesta sai herra-yrjön vierailulle.
Tsemppiä huomiseen neuvolaan! Mäkin jouduin tänään heräämään jo seittemältä ultraa varten...kamalaa rääkkäystä ;). Päikkärit pelasti kun tulin kotiin. Saapa muuten nähdä, kumpi meistä ponkasee ensimmäisenä synnärille. Olet näköjään päivän edellä :D

MUFFI, tarkennappa tuntemuksia? Onko sulla kohdunkaula millasessa tilassa viimeks ollu? Mistä epäilet että syntyis pian? Tsemppiä jos lähdet jakautumaan bd. Mulla ei oo mitään tuntemuksia...suppailee kyllä tunnin välein, muttei niillä vielä synnärille lähetä piiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan...

( . ): Ultra reissua lukuunottamatta viettänyt tylsän päivän. No, onpahan tullut levättyä. Kai se oli otettava huomenna itseään niskasta kiinni ja alettava pakertaa vauvan kamppeita valmiiks. Kun on nyt sitten pestävä sekä vaaleanpunaiset että vaaleansiniset vaatteet, kun ei tämä mokoma suostunut kertomaan kuka hän on. Turhauttaa vaan taas pelkkä ajatuskin nukkumaan menemisestä kun tietää että se on heräilyä vessaan muutaman tunnin välein...huoh...

Hassel hieman kyllästyneenä tällä hetkellä ja Tepsukka villiintyneenä paukuttaa taas kylkiluita 36+4
 
täällä yksi uneton aloittelee päiväänsä... kiva lähtee kouluun 8 tunniksi istumaan 5 tunnin yöunilla!! :stick:

eilen oli tutustuminen synnäriin, synnytys ei vieläkään pelota tai jännitä, ennemminkin sellanen olo et voi ku pääsis jo tositoimiin :D ja se tunne van vahvistu kun pääs näkemään synnytyssalin ja ammeen ja kaikki... :p pitää vaan toivoo et siel ei olis hirveetä ruuhkaa, pääsis kokeilemaan kaikkia mahdollisia "laitteita" :popcorn:

nimistä tytölle nimi on ollut tiedossa alusta asti, pojan ensimmäisestä nimestä ei tietoakaan... tekonimiä on ollut kavereideni keksimä "JD" (Jason Damien) ja "RemuElvis" (rumpali tulossa... ;) ) kaverit ja mie ollaan ihan varmoja siis et tulokas on poika :p

Mitä parhainta keskiviikkopäivää kanssaodottajat!!

haukotteleva tiikkonen ja "JD" 34+5 |O
 
lauantaina poksuttiin 34+0 ja tällä viikolla alkanut olla supistuksia ihan joka päivä välillä pelkkiä kovotuksia ja välillä ihan kivuliaita. yks yö tuli puolituntia säännöllistä supistelua 5min välein ja mietin jo että nytkö se lähtö tulee mutta onneks ei vielä.

vauva on varmaan laskeutunu kun lantiossa tuntuu ikävältä.

onnea leolle pojasta, ja jeenille kotiin pääsystä. kohta alkaa varmaan jo vauva uutitsi tulemeen kunnolla.

meillä ollu hässäkkää ku koneellekkaa ehtiny kunnolla istumaan mutta jospa tässä taas keskittyisi. perjantaina on äitipoli käynti katsovat vauvan kokoa ja toivotaan jos kurkkaisivat tota kohdunsuun tilannetta että mikä se on..

kaneli ja pieni 34+4
 
Argh, miten hirveä olo heti aamusta! Neuvolaan tarttis lähteä, ja yöunet jäi lyhyiksi :( Illalla olisin saanut heti hyvin unta, mutta sitten ukko tönäisi ja käski lopettaa kuorsaamisen. Kiitos tästä hänelle, meni kaksi tuntia saada unta ja siinä jäi sitten unet 5h mittaisiksi... Tuo kuorsaus tuntuu tulleen pahemmaksi raskauden aikana, ennen se oli satunnaista mutta nyt ihan jokaöistä...mistä lie johtuu...? Muilla?

Vaniljaiselle onnea naimakaupoista!

Nyt neuvolaan pää kipeänä ja kiukkuisena, kuulumisiin!
 
Vanilijaiselle onnittelut täältäkin:)

pahoinvointi...voihan helvattu...kokoajan on etova olo ja oksettaa, mutta mitään ei tule:(
Supistuksia tulee jatkuvasti täällä myös...välillä kipakoita ja välillä harjoitussupistuksia...heti kun liikkuu tai nousee, niin saa supistuksen aikaan...jos tää on tätä loppuaika, niin ei kiva:(

ensvkolla sitten äitiyspolille...saa nähdä rupeenko sitten jo viikonvälein käymään, vai mitä meinaavat...

Marja ja maha-asukki 33+6
 
Täällä vaihteeksi hyvin nukuttu yö takana. Vaikkakin unet jäivät alle 7 tunnin, niin olipas sitäkin sikeämpää, vasta herätyskelloon heräsin.

Vaniljaiselle
onnittelut naimisiinmenon johdosta :heart:

Nimiä
oon miettinyt pääni puhki, lähinnä pojalle, tytön nimi on jo olemassa. Kaksi parasta pojan nimeä kun on jo käytetty, niin kolmatta on tosi hankala keksiä! Etunimestä siis kyse, toinen ja kolmas tulevat suvusta ja ovat valmiina. Jospa perjantaina ultrassa näkyisi vahvistus tytöstä, niin saisi jättää pähkäilyt...

M :heart: 35+5
 
Kuorsauksesta: Uskoisin, että kuorsaus raskausaikana johtuu isosta mahasta, siitä ettei pääse kääntyilemään ja nukkuu miten sattuu. Mies ei ole ainakaan valittanut kuorsauksesta, mutta voi myös olla, ettei vain kehtaa. ;) Pitääkin kysyä, kuinka paljon kuorsaan öisin...

Supistuksia on täälläkin. Tosin ovat ihan harkkasupistuksia, joten tuskin ne mitään tekeekään, mutta jatkuvasti niitä kuitenkin tulee: kävellessä, noustessa seisomaan, ihan vain istuessa... Toivottavasti eivät tosiaan tee mitään, koska minä en ole vielä valmis luopumaan mahastani! Onko muita vielä, jotka jaksaa nauttia? Mies pelästyi mun supistuksia kuitenkin sen verran, että vaati mua aloittamaan sairaalakassin pakkaamisen. Hän ei kuulemma osaa valita mitään vaatteita vauvalle, vielä vähemmän tuoda mun vaatteita sairaalaan... Kilttinä vaimona aloitin sitten eilen pesämään pienimpiä vauvan vaatteita, jotta on jotain laitettavaa sinne kassiin. :)

Kurpitsainen ja mörrimöykky 36+0 (Ja taas alkoi uusi viikko :))
 
Yhtenä isona kappaleena edelleen :) Illalla tuli vielä vähän lisää sitä limatulppaa, mutta selvästi vaaleampaa oli se illalla tullut lima. Yöllä supisti pari kertaa tuntuvasti, mutta nekin vaan kylkeä kääntäessä. Menkkajomotusta on alaselässä, mutta tuskin tässä mihinkään tositoimiin päästään ennen leikkauspäivää. Jotenkin vaan ei voi uskoa, että tämä raskaus menisi niin eritavalla kuin eka? :confused: Että eiköhän tässä ole muita ennen mua vauvautuvia :D

Mutta jotain "hyvääkin" tuosta; sain vihdoin aloitettua kassin pakkaamisen ja kävin ostamassa Lindexiltä pehmoiset imetysliivit :D

Vaniljainen Onnea tuorelle rouvalle! Miten hääjuhlat meni? Millainen puku sinulla oli masun kanssa? Meillä 1v.hääpäivä 4.9. ja omat häät siis tuoreessa muistissa :) :heart:

Leo Kiva kuulla sinusta! Onnittelut terveestä pojasta ja pikaista paranemista äidille!! Kuulostaa kyllä villiltä toi 5 litraa verta!! Oliko sulla rd, kun vauva oli sokeritippaan joutunut?

Klematis Tervetuloa joukkoon :wave:

Minä keitin kaikkea sen n.5 minuuttia; pulloja, tutteja, rintapumpun osia ja rintakumeja... Kaikki ne näytti sen kestävän, ei mikään ainakaan sulanut tms...
Mä mietin noita vauvan leluja, miten ne sais putsattua?? Vinkkejä? Siis meillä on tytön 4-vuoden takaisia muovisia leluja ja muutamia kaverilta saatuja, mutta niissä on osassa paristot/soiva ominaisuus, niin ei niitä voi "tiskata". Kai mä vaan pyyhin rätillä niistä pölyjä pois?

Voisko joku asentaa lukon meijän jääkaapin oveen? Tai vaihtoehtoisesti täyttää sen pelkillä porkkanoilla? Ei oo mitään järkeä tässä syöpöttelyssä :headwall: Yöllä meni taas 3dl appelsiinituoremehua, äsken söin aamupalan jatkoksi 2 mokkapalaa jne. Tolkutonta.

miirikki ja pööpö *poks* 36+0
 
Leolle ja perheelle onnea pojasta. Aika rehvakkaan kokoinen jäpikkä.

Jeeni Kiva kun pääsitte kotiin!

Kurpitsainen Mullakaan ei ole kiire päästä mahasta, johtunee varmaan siitä että oma olo on hyvä ja ei ole mitään normaaleja kummempia "vaivoja". On muuten ensimmäinen raskaus kun en ole ihan totaalisen kypsä tässä vaiheessa =) Pieniä supistuksia tulee välillä, mutta en usko että yhtään sen aikaisemmin lähden kun muistakaan.

Marja Mua vaivaa myös edelleen pahoinvointi ja on kyllä ärsyttävää. Aamuisin on tosi ällö olo ja paska maistuu suussa.

Olin eilen suihkussa kun tuli sähkökatkos, oli kiva hapuilla litimärkänä pilkkopimeessä taskulamppua ja kynttilöitä. Tietty supistellakin alkoi samalla, että kun niitä synnytyksen käynnistyskeinoja kyseltiin niin tässä on tämmönen karumpi tapa: suihkuun ja kämpästä sähkö pois niin vähemmästäkin sydän pomppaa kurkkuun ja vauvakin saa hepulin :p

Maximilian ja tyttö 37
 
Hassel no toi meni niin että poika käyny muutamaan otteeseen ovella sanomassa että naapurin poika(10-12v) sanoo että heidän pihalla ei saa leikkiä..ja mie olen sanonu että kyllä saa et se ei sitä määrää.Ja eilen mies oli lähössä töihin ja sano pojalle et mene vain leikkii siihe niin sieltä tulee joku n.40 nainen,tämän pojan äiti et ei saa mennä että heidän 3a autoa on naarmutettu ja omilla pihoilla leikitään,oli alkanu hiiltyyn johon mies sit sanonu et joo kiitos hei,tehdään näin ja toi pojan sisälle....pitäis kysyä että toivottavasti ovat tehneet ilmoituksen autoista,sen asianhan voi tutkia(millä korkeudella naarmut....)vai olisko kyseessä ilkivalta.Otan tänään selvää tuosta asiasta et voiko yksittäinen asukas kieltää tai yleensäkin..ja käyn kyllä jututtaan sitten tuota kyseistä naista et mitä haittaa siitä on jos näiden pihojen 4-7v lapset muutenki leikkivät yhessä ja ilmeisesti heillä myös nuorempia lapsia ku poika on käyny eilen pyytään juuri siitä asunnosta lasta pihalle,joka ei sit kyl ollu päässy..murmur,ärrinmurrin...ollaan muutettu kk sitte tähän niin vaikee sanoo vielä mitä porukkaa ne on ja onko tällaista sattunu ennen,vois melkee käydä naapurinnaiselta kysyy ku heillä on tyttö 5vuoden kans et onko heille näin sanottu..

Nimi on täällä jo valmiina :)

Valvottu on täälläki yöllä,pojalla pelkäämiskausi päällä ja yöllä juoksutti mua ja sit ei uni enää tullu:kieh:..huono fiilis siitä ku loppujen lopuks piti karjasta et mie nukun nyt et pää tyynyyn,mut ku en ala juoksee peittelemäs moneen kertaan..miten lapselta saa pois päästä tollaset kummitus ja mörköjutut???menee jo järki ku seuraa mua ku hai laivaa ja hyvä jos vessaankaa yksin menee!mun pikkusisko 8v meni siis ja pelotteli häntä...muistan tosin itekki ku oli tuo "kausi" päällä ja äitillä meni hermot ku seurasin xD ja ajan kans se meni ohi,mut mulla oli vaan illalla ku oli pimeetä mut ku tuolla on päviälläki....kait se ajan kans sit menee....
Mut mepä aletaan pelaan xboxia ku ei tuonne uloskaa voi päästää ettei mee naapurin pihalle.

jiimii&poju 37+3
 

Yhteistyössä