Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

No nyt on kotiuduttu pohjoisen reissulta. Olen ollut ihan internet pimennossa monta päivää,enkä ole siis päässyt lukemaan uusimpia juttuja mitä täällä on tapahtunut.

Monilla näyttää olevan jo rakenneultrat näinä päivinä. Me joudutaan odottamaan toukokuun puolelle, 16.5 on aika. Tosin nyt viikkoja on vasta 16+3, joten mielelläni odottelen vielä, josko sitten saataisiin tietää kavereiden sukupuolet.

Nyt on pakko alkaa lepäilemään, alkaa taas tuntumaan jaloissa ja selässä,että on ollut pitkän päivän jalkojen päällä.
Hauskaa illan jatkoa kaikille :)

Jumppapallo ja tuplat 16+3
 
Heips!

Vauvavakuutuksista sen verran, että kuten Danjuskallakin, myös meillä on vakuutukset kummallakin lapsella ja ovat kyllä maksaneet itsensä takaisin. Ei tarvitse jonotella tk:ssa vaan voi mennä suoraan yksityiselle lastenlääkärille. Esikoisen keskosuudesta johtuneet sairaalapäivät, rautalisät yms. saatiin vakuutuksesta takaisin samoin kuin kuopuksen allergioista ja korvatulehduksista aiheutuneet kulut. Joten kolmas tulee myös saamaan jo syntymättömän lapsen vakuutuksen.

Kivuista, äkilliset liikkeet aiheuttaa repäiseviä kipuja ja jalat on jostain syystä tosi kipeät mutta muuten tämä raskaus on ainakin tähän mennessä sujunut paljon helpommin kuin edelliset.

Hankintoja emme ole vielä tehneet, tosin isommat hankinnat on tosin jo valmiina kun kuopus on vasta 10 kk. Tuplarattaat tosi tarvitaan ja niitä olen katsellutkin esim. huuto.netistä. Rakenneultran jälkeen voi sitten miettiä jotain vaatehankintoja mikäli sukupuoli selviää. :p Esikoisellekin meinasin kertoa vasta sitten mikäli kaikki on hyvin.



T:Sanmoc + Heebo
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

käääk! se olis jo keskiviikko! alakaa jo nyt jännittämään!

Tuosta vauvavakuutuksesta, korvaako se raskausaikana mitään? jos esim. joutuu osastolle jonkin ongelman takia tai sitten synnytyksen ajan laitoksella? meillä kyllä on ihan jouheva tuo tk,pääsee aina samana päivänä lääkärille ja ihan asiansa osaavat hyvät lääkärit siellä,että pitää kyllä miettiä sitä vakuutusta. mutta koskaanhan ei tiijä millanen allergialapsi sieltä on tulossa,geenit siihen aikas hyvät,miehellä nimittäin astma ja allergioita,onnes ei ruoka-aine ja mulla diabetes,mutta sekinhän voi sitten olla esteenä sille vakuutukselle kun on ns.riskiraskaus.

(.) kurkku meinaa kipeytyä. : / toivottavasti ei tuu mikään flunssa! Korvakin lumputtaa ärsyttävästi.

pitää tännekin laittaa tämä,kun vihdoin honasin miten sen saa! :D

Hyvät päivän jatkot!


 
Huomenta! Onko muilla alhaista hemoglobiinia? Eilen meinasin pyörtyä ja oksentelin. Autolla ajaessa tuntu etten tajua mistään mitään. Täytyy tänään käydä mittauttamassa tuo arvo mitä se näyttää. Saas nähä mitä ja kuinka paljon se määrää lisärautaa.

Kusma ja hattivatti 16+3
 
Mulla on aika varmasti alhanen hemoglobiini! 2 viikkoa sitten neuvolassa oli 115 ja luulen että on nyt laskenu ennestään kun huimailee ja pää ei meinaa pysyä mukana! sängyssä jos kylkeä kääntää "nopeesti" niin alkaa sänky pyöriä. Pitäs itekkin käydä mittuutamassa,vapun jälkeen vasta seuraava nla.
Näillä viikoilla muuteskin kroppa pumppaa verta enemmän niin voi hempat laskea.
 
Huomenta päivää!

Ja heti alkuun täytyy poksua elikkäs tänään tulee 19+0 täyteen ja nyt alkaakin puoliväli rullaamaan HOULIMOULI ei niinku usko todeksi että pian on puoliväli ylitetty ja samanverran on edessä, vaikka monet kerrat on valittanut että aika menee hitaasti niin nyt taas tuntuu jotta sehän on mennyt ihan hujauksessa "justhan mä olin shokissa kun raskaustesti näytti plussaa":rolleyes:

(.)Eilen oli ensimmäinen perhevalmennus. Tämän kertainen käynti oli ainoastaan äideille tarkoitettu (yks isä sieltä passitettiin kotiakkin=) ) ja sielä keskusteltiin pääsäännöllisesti liikunnasta raskausaikana ja synnytyksen jälkeen, tosi paljon sai kyllä hyviä vinkkejä ja kotiin sai lippulapposia mukaan, vähän tuli kyllä huono omatunto kun itse ei niin kauheasti tota liikuntaa harrasta, talvella en uskaltanut lenkille lähteä koirien kans kun oli niin liukkaat tiet ja toinen koira on niin kova vetämään vaikka onki sellainen kitukasvuinen, mutta kyllä nyt on tullut lenkkeiltyä jonkin verran. Äitejä meitä oli yllättävän vähän ainoastaan neljä yhteensä ja yksikään ei ollut ennestään tuttu. Siinä kun esittelin itseni niin toukka rupesi kunnolla monottamaan, meinasin revetä nauruun =) halusi Toukka kai ilmoittaa itsensä että "mukana ollaan", hih:LOL: Puo meinasi puutua kun kaksituntia istui puisella tuolilla mutta aika meni silti tosi nopeasti.
Pääsin eilen vasta yhdeksän aikoihin illalla kotiin ja kun menin katsomaan kissu vauvoja oli sielä tyttö-pentu "Viuhti" nukkunut pois :'( rupesin siinä sitten itseäni syyttämään kun en ollut käynyt pentuja katsomassa ennen kuin lähdin sinne perhevalmennukseen mutta ei sille nyt voi enään mitään. Mutta nyt sielä on sitten vielä kolme rotevaa poika pentua "Tikru,Tiuhti ja Takku" :heart:

Lemonade tervetuloa mukaan, kiva saada porukkaa lisää =)

Etelä-pohjanmaalla on taas talvi tullut takaisin, tuossa vielä "ihailin" meidän pihaa kun sielä ei ollut lunta missään ja nyt on taas niin talviset maisemat :/ onneksi nyt ei niin hirveästi tullut muutama sentti jotta eiköhän se sulakkin toivonmukaan.

Kakaa ja Toukka 19+0
 
Heips!

Piti tulla vaan ruikuttamaan, että aika menee hitaasti kun odottelen, että muutaman tunnin päästä pääsee starttaaman matkan kohti rakenneultraa! Olen niiin iloinen, että pienen kaverin näkee pitkästä aikaa, mutta samaan aikaan olen täysin kauhuissani.. tuntuu kuin olisi tuomiolle menossa :D Mies on töissä vielä, olen ollut jo kolmisen tuntia hereillä.. Olispa aika ollut heti aamulla niin ei ois ollut aikaa alkaa miettimään asioita... :) Tulenpa sitten iltapäivällä kertomaan mitä ultrassa selvisi ^^ APUVA!

Kakaa, aika jännä, että teillä sieltä perhevalmennuksesta, vaikkakin oli tuo ensimmäinen raskausajan liikunta ja terveys - aiheinen, heitetiin isukki pihalle, kun minulle ainakin sanottiin, että jopa siihen saa isä tulla.. suosittelivat sitä käyntiä jo alkuraskaudelle, mutta itseltäni jäi menemättä. Siellähän kuulemma olis tehty jotain ihan liikkeitä ja kevyitä harjoituksiakin (ainakin esitteessä luki, että liikuntavaatteet mukaan). Ensi kuussa alkaakin meillä sitten varsinaiset tietopläjäys-perhevalmennukset kunnolla :)

Wasabi 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: BuBU
Täällä oli ollut puhetta vauvavakuutuksista. Me ajateltiin myös ottaa sellainen. Onko teillä mitään käsitystä,että mitä papereita vakuutusyhtiöt vaativat, että vakuutus myönnetään?
Mä sain postissa äitiyspolilta edellisen kerran tiedot, josta näkyi,että raskaus etenee normaalisti,eikä ole mitään muuta erikoista kuin kaksosraskaus. Joku puhui,että vielä tarvitsisi erillisen lääkärin todistuksen, mutta en sitten tiedä.
Ei auta kuin mennä käymään siellä vakuutusyhtiössä selvittämässä. Ohjeet nettisivuilla oli niin mitättömät,ettei niistä saanut mitään tolkkua.
 
Tervetuloa uusille minunkin puolestani.

Piti tulla nyt vain nopeasti pyörähtämään..

vauvavakuutuksesta pitää ottaa itse vielä tarkemmin selvää mitä kaikkea kattaa yms. Sitten tietää otetaanko.

Nyt pitää jo joutaa...

BuBu ja Nyty 20+0 POKS poks POKS =) (hui puoliväli jo...)
 
  • Tykkää
Reactions: hawwe ja Kakaa
Joo tuo oli joku uusi systeemi niillä että välillä ne isät saa olla mukana ja välillä taas ei. itsekkin vähän olin että olis se mies saanut kyllä olla katsomassa jotta kuinka se naisen keho nyt muuttuu mutta sitten taas toisaalta ajattelin jotta olis ollu aika pitkäveteistä miehelle, mutta ens kerralla sitten on teemana äidiksi ja isäksi yhdessä joten sinne saa mieskin tulla :)
 
Hemoglobiinista, mulla oli viimeks (3vk sit) neuvolassa hemppa 96 :( Tänään pitää soitella että koska mitattais taas, ku seuraava nla vasta toukokuun... öö... 10. päivä..
Ei oo kyllä olo parantunu, et tuskinpa on kovin huimasti ainakaan noussu.
Mentävä taas, muksaa päivää mamit! -->

Pau 18+6
 
Se ois sitten rv 20+0 :D Viikon päästä tähän aikaan rakenneultra =) toivottavasti kaikki ollis ok.

Itsellä sitten angiina (taas) ja tod.näk. myös poskiontelon tulehus :headwall: 10pv:n lääkekuuri ja ketuttaa kun pientä oravaa se popsia! :mad: kotosalla vietellään vielä pari päivää.

nyt tuli vaan ihan omaa napaa.. Hetkeksi pötkölleen kun kuopus kattoo nalle puhia. sitten poitsu hakemaan eskarista.
 
  • Tykkää
Reactions: Menhit
Täällä on taas jatkunut pahaolo. Koko huhtikuun on vuoroviikoin ollut hyvä ja huono olo. Onneksi ei ole sentään tarvinnut oksentaa, mutta mitään ei oikein saa syötyäkään. Kamala määrä karkkia vaan kuluu.
Me aiotaan kastaa lapsi. Ajattelen, että haluan antaa lapselle mahdollisimman hyvät lähtökohdat tähän elämään, ja siihen kuuluu myös siunaus ja korkeamman varjelus. Mitä haittaakaan siitä olisi? Sitä samaa toivon omaankin elämääni.
Rakenneultraa ei olla vielä edes varattu, menee sen verran toukokuun loppuun, että en ole vielä jaksanut soitella. Täällä toimii päivystys hyvin, mutta ajanvaraus sitäkin huonommin.
Vauvavakuutus oli esikoiselle, ei se ihan maksanut itseään takaisin, mutta vähän siitä sai kuitenkin. Hirmu kallis se oli. Varmaan sama otetaan kuitenkin nytkin, eli syntymättömälle lapselle.
 
Meillä esikoinen on kastettu ja niin myös tämä tuleva. Meille se oli aika itsestäänselvä asia vaikkei mitään uskovaisia ollakkaan.. Esikon ristiäiset pidettiin kirkossa kun sillon vielä asuttiin niin pienessä talossa mutta nyt voidaan pitää kotona kun tilaakin reilummin :)

Vauva on nyt ruennu melskaamaan masussa ihan kunnolla :D Eilenkin varmaan kahden tunnin ajan pyöri ja potki..koko ajan vaan potkut vahvistuu!

Mulla vielä 2,5 viikkoa rakenneultraan! Mä näin viime yönä unta että sain poikavauvan ja itsellä ollut koko ajan todella vahva poika olo! Saa nähdä miten metsään mun "olo sitten menee jos sukupuoli selviää :D

Keväisiä kelejä kaikille ja hyviä vointeja :)

Biba ja pikkunen 17+6
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Rakenneultra
päivät näytti olevan etusivulla. Meillähän se oli jo ensimmäisten joukossa 11.4. =)

Kastamisesta. Vauva kastetaan varmaan samalla seurakuntakodilla kuin aiemmatkin. Papiksi haluaisin meidän vihkipapin tai saman kuin viime kerralla.

Vauvavakuutuksesta. Otettiin esikoiselle hyvissä ajoin ennen syntymää ja maksoi allergialapsen kanssa itsensä takaisin. Toisen lapsen kohdalla vakuutus on tullut kalliiksi, kun ei ole sairastanut niin paljon ja allergiat olleet vähäisempiä. Nyt haemme vakuutusta jälleen Pohjolasta (missä on kaikki muutkin vakuutukset), mutta epäilen etteivät myönnä, kun on kyseessä riskiraskaus. Ainahan kannattaa silti yrittää. Liitän kaikki mahdolliset kopiot liitteeksi äitiyskortista ja äitiyspolin lääkärin saneluista lähtien.

Pyydän kans ens kerralla neuvolassa 2.5 mittaamaan tuon hemoglobiinin ja tarvittaessa alan sitten ottaa nestemäistä rautaa joka on mulla toiminut aiemminkin hyvin. =) Seuraava ACM-ultra 23.4. Ehkä aikaisintaan siihen mennessä viimeisin verikoetuloskin on selvillä. Ihanaa kun näkee taas vauvan. :heart:

Yeppee ja Pikkuinen 20+3
 
Moikka!

Täällä oli tänäaamuna rakenneultra :heart: Kaikki oli hyvin pikkuisella, ja oli kasvanut normaalisti :) poikaveikkaus saatiin :heart: Ei ollut ihan täysin varma, kun toisella oli jalat sen verran ristissä, että oli vähän huono näkyvyys jalkoväliin, mutta sanoi kuitenkin että ihmettelee jos ei ole poika :)

Hankinnoista eilen tuli ostettua ensimmäinen uusi vaatekappale, mutta muuten ei ole tullut osteltua mitään. Kaikki isommat kamppeet meiltä löytyy jo ennestään, kun tuo esikoinen on vasta 1v 2kk, ja nyt kun näyttäisi siltä että toinen poika on tulossa, niin ei vaatteitakaan tarvitse pahemmin ostella. Toki tulee varmasti jokunen kappale siitä huolimatta ostettua :) Tuplarattaat on ainoa isompi hankinta mikä pitää tehdä, mutta ei ole niitä vielä tullut katseltua.

Kasteesta kuulutaan miehen kanssa molemmat kirkkoon, ja vaikka ei mitään uskovaisia olla, niin esikoinen kastettiin, ja niin meinataan myös tämä toinen. Erotkoon sitten itse joskus kirkosta, jos siltä tuntuu :)

Kummeista esikoisella on virallisina kummeina minun siskoni ja yksi miehen kaveri, sekä epävirallisena kummina miehen sisko, josta ei virallista kummia voinut tehdä, koska ei ole käynyt rippikoulua, vaikka kirkkoon kuuluukin. Tälle toiselle onkin sitten vähän hankalampi keksiä kummeja, kun miehellä ei ole enempää sisaruksia, ja itselläni on lisäksi siskopuoli, ja kaksi velipuolta, mutta ovat kaikki sen verran minua nuorempia, että en tiedä kiinnostaako heitä pahemmin mikään kummius. No, onneksi tässä on vielä aikaa miettiä :)

muoks. laitampas vielä kuvaa meidän pikkuisesta :heart:




äippä ja poika 20+6 :)
 
Viimeksi muokattu:
Käväsin soittotunnilla neuvolassa ja hemppa oli 140, että ainakaan mulla pitäs nyt siitä johtua. Käski juomaan enemmän nestettä. Toivottavasti auttaisi.

Tänään tuli veronpalautustiedot. Melkein 2400 euroa plussaa ja miehelle saman verran :) hyvät ens kesän rempparahat siis tiedossa :)

Minä täällä siivoilen kaappeja. Käyn tänään hakee tällaisen pinnasängyn :)
Ilmoitusta ei löytynyt... Tori.fi
Sit limen vihreellä kaikki valkoinen osa :) siitä tulee niiin ihana :)

Kusma ja hattivatti 16+3
 
Heips!

Tervetuloa uusille joukkoon! :)

Meillä oli eilen se 4D ultra yksityisellä, Brunon luona Femedassa käytiin, viikkoja oli 18+2. Kaikki oli vauvalla niinkuin pitääkin, rakenteet, sisäelimet, kaikki 10 sormea ja varvasta näkyi ja ihan oli vauvan näköinen, vaikka viikkoja onkin näin vähän ja vauvan painoarvio 230g :heart: Aika laiheliini tietenkin oli, mutta ihanan suloinen siitä huolimatta! Brunon mukaan syntyy 14.9. + - viikko. La siis 16.9. Sanoi pikkuista myös ujoksi/rauhalliseksi, kun nukkui vaan, eikä meinannut asentoakaan vaihtaa, vaikka miten hölsyteltiin :D Oli siis naama mun selkään päin. Kyllä se vähän liikkui, saatiin pari ihan hyvää naamakuvaakin onneksi :)

Bruno kysyi, että halutaanko sukupuolta tietää, johon olin heti, että halutaan! Kysyi, että kumpia siellä kotona olikaan ja minä vastasin, että poikia. Tähän Bruno: "teidän pitää sitten lähteä vaateostoksille" :heart: Eli tyttö tulee :heart: Mulle voisi tohon etusivulle päivittää siis tyttölupauksen.

Mistäs olitte jutelleet... Vauvavakuutusta en vielä tiedä, otetaanko. Mietinnässä. Meistä minä ja lapset kuulutaan kirkkoon, mies ei. Ollaan siis täysin tapakristittyjä ja oonkin tässä miettinyt, että miksi sinne kirkkoon ylipäätään kuulun/kuulutaan... Ehkä just siitä tavasta. Ja omat lapset saisi sitten tarpeeksi vanhoina itse päättää, kuuluako vai eikö. Eli tämä kolmaskin taidetaan kastaa.

Kummeista kolme ollaan päätetty ja yhtä pariskuntaa vielä mietitään, että voitaisiin pyytää. Yksi kummeista tulee olemaan mun 16v. pikkuveli ja yksi on mun lapsuusajalta asti oleva hyvä ystävä ja tämän mies. Ja mahdollisesti pyydetään vielä tämä toinen kaveripariskunta, miehen hyvä kaveri ja tämän naisystävä, ollaan tunnettu heidät meidän seurustelun alkuajoista asti (8 vuotta). Muillakin lapsilla on 5 kummia, tosin molemmilla pojilla yhdet, jotka eivät kirkkoon kuule, eli eivät ole ns. virallisia.

Meillä on kuopus kipeenä, angiinassa. Alkoi la-su välisenä yönä kurkunpääntulehduksella, angiina diagnoosi saatiin tänään. Tänään myös aloitettiin penisiliinikuuri. On ollut koko alkuviikon kotona ja sairasloma jatkuu loppuviikon. Mies oli ma ja ti kotona, mulla kun alkoi työharjoittelu, enkä halunnut heti pois olla... Tänään jouduin kotiin jäädä kun miehellä kokouksia yms. tämä ja huominen.

Te, joilla on ultra ollut/on tänään, tulkaahan heti kertomaan kuulumiset! :) Jännä nähdä, miten meidän reilun 100 jäsenen (eikös meitä niin paljon ollut, osa ei taida kovin aktiivisia olla) sukupuolet jakaantuvat :) Esikoista odottaessa (la joulukuussa 2005) suurinosa oli poikia, toki tyttöjäkin löytyi, mutta poikia taisi olla enemmän.

Huh, nyt väsyttää ihan hirveesti. Kuopus ei viime yönä oikein hyvin nukkunut, kun yski koko yön!! Eipä tullut itsekään siis nukuttua.

Äippä88: ihana 4D kuva :heart: Tosi selkeä. Näistä mun kuvista osa kavereista sanoi, etteivät saaneet selvää, vaikka mun mielestä ne on ihan selkeitä, vaikkei yhtä tarkkoja olekaan, kuin toi sun on.





Peppi85 ja tyttö 18+3.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa :wave:

).( Neuvola oli tänään ja saatiin tietää, että rakenneultra on 9.5. Sieltä ois pitäny tulla kutsu kotiin, mutta se on jääny matkan varrelle.. No, onneks nyt selvis.
Paineet ja pissa oli ok, sydän pomputti :heart: ja liikkeet +. Hemoglobiini oliki sitte laskenu 135 --> 113 ja alkaa raudan syönti. Muuten kaikki ok. Paitsi paino noussu ihan liikaa, AHDISTUS..... Paskanpaska. :( Pakko ois nyt vähän tota syömistä kattoa..
Ihan kivaa oli, että oli nyt tuo oma neuvolatäti taas paikalla, vaikka en siitä aiemmin pahemmin tykänny. Mut nyt se ei ollu niin ärsyttävä :)

Ei muuta tällä kertaa, silkkaa omaa napaa! Ja loppuun vielä jättikokonen epämääränen masukuva 17+3, kiitos ja anteeksi :D
Aijaa.com - 10028508

hawwe & minipapu 17+4
 
Tervetuloa uusille!

Ihania ultrakuvia Peppi85 ja äippä_88!

Täälläkin sää muuttunut ihan talviseksi :( Eilen tuli räntää/lunta melkein 5 cm ja kun entistäkin vielä on reilut 30 cm niin onpa kiva... Aamulla ei meinannut pihasta päästä autolla, kun on niin paljon sohjoa siinä ja tiellä, viidennellä yrityksellä vasta lähti... Kohta pitää lähteä tyttöä hakemaan hoidosta, toivottavasti pääsen liikkeelle, kun koko päivän vähän väliä satanut lunta/räntää tai vettä.

Vauvavakuutus: En tiedä otetaanko, ehkä ei, kun ovat niin kalliita. Esikoiselle otettiin vasta nyt joulun aikoihin hoitokuluvakuutus (tai mikä se nyt onkaan...) ei oo kyllä tarvittu vielä, siihen siis ei tullut mitään rajoituksia, kun ei ollut kahden vuoden sisään ollut mitään sairauksia paria flunssaa lukuun ottamatta. Kannattaa noita vakuutuksia vertaillessa olla tarkkana, koska kaikki ei tosiaan korvaa mitään perusrasvoja atooppisiin ihottumiin tai maitoallergisen äidinmaidon vastikkeita.

Kakaa: Oisko tuo voinut johtua sitten siitä, että ajateltiin ettei kaikki äidit välttämättä uskalla kysyä oman kehon muutoksista (alapää, rinnat yms.), jos on miehiä paikalla? Itse en ehkä ainakaan rohkaistuisi kyselemään intiimialueen asioita vieraiden miesten läsnäollessa.

Jeps, nyt tyttöä hakemaan hoidosta ja tuvan lämmitykseen...

Teeu 20+2
 
Ihania nuo teidän 4D-kuvat!!:heart:

Ultrakuulumisia: Itsellä oli siis rakenneultra ja ihan tuollaisella perinteisellä vekottimella tehtiin, ei 4D-ultraa siis, mutta oli se ihanaa taas nähdä pikkukaveri <3

Kaikki oli niin kuin pitikin. Mitat vastasivat viikkoja, aivot kuulemma kauniisti kehittyneet ja kallon luut hyvän malliset. Sydämestä löytyi eteiset ja kammiot ja muu tarpeellinen. Painoarvio tyypillä oli 360g! <3

Kuten sanavalinnoistani voitte päätellä niin meidän nyytti oli niin kippurassa koko ultrauksen ajan, ettei jalkoväliin katsomisesta tullut mitään.. Tyyppiä ei saatu hirveesti kääntyilemään, joka hieman hankaloittikin mittojen ottamista. Kädet ja jalat huitoi kyllä, mutta äkkiä käperryttiin taas mutkalle, kun jotain alettiin tarkemmin tutkia, pikkuinen salailija selkeästi! :D Noh, selviääpähän tuo sitten syksyllä mitä haaravälistä löytyy, onnellisia olemme molemmat tiedosta, että pieni oli kehittynyt hyvin <3

Kai se on nyt vihdoin uskottava, että meille on tulossa syksyllä vauva!

Wasabi 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Kakaa
Kasteesta Meillä tämä kolmaskin kastetaan, jos on pienikin mahdollisuus että jokin korkeampi taho tms. pitäisi paremmin silmällä, se kyllä otetaan. Kirkkoonkin kuulutaan vaikka ei uskovaisia ollakkaan, syynä lähinnä se että arvostetaan kirkon työtä todella paljon ja halutaan kantaa kortemme kekoon kirkollisverossa. Valitettavan usein valtio jättää monta tärkeää työtä kirkon ja seurakuntien haltuun :/

Kummeista tosin alkaa olla pula, kummallakaan meillä ei ole sisaruksia ja ystäväpiirikin on pieni, joten vaihtoehtoja alkaa olla aika vähän. Onneksi serkku pääsi viime kesänä ripille :D

Viikonlopuksi mennää miehen kanssa mökille viettämään kolmatta hääpäivää :heart: Rentoutumista luvassa siis!

Menhit ja Touho 19+1 :heart:
 
Pikainen päivitys täältäkin, koskien rakenneultraa! :heart:

Kaikki näytti olevan hyvin ja vauva vastasi mitoiltaan täysin viikkoja! :) :heart: Kätilö oli melko varman oloinen, että poika tulee ja itsekin nähtiin hänen sukukalleutensa...;) Tuntuu tosi jännältä ajatukselta näin tytön äitinä, että meille tulee poika! Innolla odotamme tulokasta ja nythän pääsee kunnolla vaateostoksille, kun tytöllä on suurinosa vaatteista pinkkiä! :D Kohdunsuulla ei onneksi ole tapahtunut mitään, vaikka tiheästi supisteleekin välillä. Kätilö oli perusteellinen ja selitti tosi tarkkaan kaiken! :heart:

Onnea muillekin hyvistä kuulumisista! :flower: Lisää odotellessa! Nyt niitä tuleekin oikein rytinällä kun saavutamme puolivälin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Menhit ja Kakaa
Nyt niitä tuleekin oikein rytinällä kun saavutamme puolivälin! Voi sitä toivon minäkin littlestar!

Pelottaa niin pirusti,luulin ettei näin paljoo kuiteskaan! Todellakin tuntuu siltä kuin tuomiolle oltas menossa! : / Jospa siellä osattas nyt sanoa että joko tai,ei tätä odottelua ja jännäämistä kestä enää montaa viikkoa!
Olis niin mahtava saaha rueta odottamaan rauhassa ja olemaan raskaana!!

Onnea kaikille hyvistä rakenneultra kuulumisista! :flower: jospa sitä onnea riittäs meillekkin huomenna ja saisin liittyä jonon jatkoksi!

kaktuspiikki 19+4
 

Yhteistyössä