Elekeehän "levitelkö tietoja" ihan miten sattuu niistä elokuisista keskosista!
siellä oli joku kilahtanu,(ei lasten äiti) että tietoja levitellään...käyny höyryjä päästämässä vähä heinäkuisten pinossa kun siellä oli kans joku kirjottanu että elokuisiin oli jo syntyny.
Joo,me vissii saadaan huokasta ja alkaa olemaan raskaana! voi vitsi,en kyllä tiijä nuinkohan onnistuu...
Virtsarakko oli ok,pissiä täynnä,mahalaukku oli ok,munuaiset ok,kaikki oli ok!!
:heart:
ainut oli ettei sydämestä kunnolla kuvaa saanu kun tyyppi oli mahalleen ja se sydän jäi tavallaan sen ala puolelle,mutta virtauksista sai sen verta selvää että kaksi kammiota löytyy. ennemmin sydän on ollut kans ok,hyvin kehittyny jne. Eli terve vauva ja tooosi vilkas siellä köllötteli!!
sukupuolta ei edes älytty kysyä,näkyvyys oli sen verran heikko istukasta johtuen ja minun vatsanpeitteestä että ei olis varmaan nähnykkään. aivan sama meille,kunhan tyyppi on kunnossa! :heart:
3 viikon päästä olis toinen rakenneuä,jossa lääkäri koittaa sen sydämen saaha näkyviin kunnolla,nytkin piti yskiä ja maata kylellään,mutta ei suostunu tyyppi kääntymään!
Mutta itse lääkäri sanoi että nyt voitte jo huokasta! =)
Mulla oli valkuaiset pissassa ++,niitä nyt sitten seurataan ja keräillään sitä vuorokausivirtsaa. valkuaispitosta ruokaa pitäs syyvä kuulema.
Että semmosta meille!
Onnea muillekkin hyvistä uutisista!! :flower:
kaktuspiikki ja tyyppi 19+5