Pikainen päivitys tämän päivän äitiyspolikäynniltä; Eli taas muuttui suunnitelmat, nyt sain käynnistysajan 10.9, ei puhetta sektiosta tai siitä miten käynnistetään tai kannattaisiko sitä aikaisemmin jo kokeilla. Tuo on sitten jo rv 41+3!! Pelottaa nyt miten tuo sektioarpikohtu kestää tuon käynnistysyrityksen silloin. Toivottavasti kohtu ei ehdi repeytymään tms. ennen kuin sektioon päädytään. Ja painoarvio nyt jo 3,7-3,8kg, eli yli 4kg reippaasti tuolloin!! Ja se että tämä lähtisi käyntiin itsekseen, ei ole minun mielestä mahdollista!! Paikat visusti kiinni ja ikinä en ole supistuksen supistusta kokenut (ja tämä jo tavallaan 3.raskaus). Plaah, kiva ettei vielä tarvinnut jäädä, mutta olisi sitä käynnistystä voinut nyt hieman aikaisemmin kokeilla!!
Kiva kun Tillu79 kerroit fb kuulumiset, ketkäs niitä vauvoja onkaan mahtanut saada? Toivottavasti jaksavat/ehtivät tänne palstallekin synnytyskokemuksia jakamaan, kun ei tuota fb:a ole käytössä...
Minullakin ollut nyt kaksi viikkoa vatsa sekaisin ja karmea oksetusolo aamuisin. Ei taida kyllä mitään minun tilanteessani merkitä. Supistukset puuttuu niin kuin tiedätte jo
Huoh, toivottavasti vauva jaksaa voida hyvin kohdussa vielä joitakin viikkoja ennen kuin pästään synnyttelemään.
Tsemppiä muillekin!
Bastet ja bebe rv38+4
Kiva kun Tillu79 kerroit fb kuulumiset, ketkäs niitä vauvoja onkaan mahtanut saada? Toivottavasti jaksavat/ehtivät tänne palstallekin synnytyskokemuksia jakamaan, kun ei tuota fb:a ole käytössä...
Minullakin ollut nyt kaksi viikkoa vatsa sekaisin ja karmea oksetusolo aamuisin. Ei taida kyllä mitään minun tilanteessani merkitä. Supistukset puuttuu niin kuin tiedätte jo
Huoh, toivottavasti vauva jaksaa voida hyvin kohdussa vielä joitakin viikkoja ennen kuin pästään synnyttelemään.
Tsemppiä muillekin!
Bastet ja bebe rv38+4