En minä oo ainakaan täältä mihinkään kadonnut! On vaan ollut niin kiire tällä hetkellä ettei ole kerennyt kauheasti täällä pyörimään!
Huomenna 15+0, hui kauhistus. Pahoinvointi palaillut takaisin hieman tännekin, oksentelua ollut pariinkiin otteeseen. Kuitenkin alkuraskaus oli vain ällötystä eikä oksentelua. Normaalit housut alkaa jo kiristää sen verran ettei niitä kovin mielelään enään pidä. Olen päässyt mammahousujen makuun
Hommasin dopplerinkin ja eilen kuuntelin ekaa kertaa iltalaukkaa. Oli se vaan niin ihana tunne!
Itse saan tutuilta kaukaloa ja vaunuja ja ne tulevat "joskus". Kuin myös pinnasänky. Vauva tulee joka tapauksessa nukkumaan vieressä niin ei sillä ole kiire. Uusimmassa Suuressa Käsityössä oli babynestin ohje joten täytyy sellainen toteuttaa jossain vaiheessa! Ei ole kyllä vielä mitään kauheasti hommattu. No vauvakirja! Sinne halusin jo merkata ylös näiden alkuviikkojen tuntemuksia. Ettei vain unohdu
Ja pitäisi kavereiden nurkat käydä penkomassa vaatteiden osalta koska tuttavapiirissä on monta vauvaa tullut pienen ajan sisään!
Kyllä minä ajattelin kysäistä jos tyyppi näyttäisi haaruksensa.. Sen verta kiinnostaa jo nyt oonko oikeassa pojasta
En tiedä kestäisinkö jännitystä syyskuuhun asti
Olisin varmaan aika kestämätön kun miettisin koko ajan minkämoinen pikkuihminen sieltä tulee. Toukokuun alussa rakenneultra, että vielä saa ootella hetken aikaa puolta väliä.
Mietin tässä myös, että olenkohan ihan outo ensiodottaja jos olen jo kädelle tuntenut 14+1 ensimäisen selkeän muljahduksen? Vararengasta on, mutta ei sitä ihan tuossa häpyluun yläpuolella ole niin paljoa, ettei se olisi selkeästi tuntunut sellainen jännä aaltomainen muljahdus. Mitä muita keskusteluja lukenut aiheesta niin _missään nimessä_ esikkoa odottava ei voi liikkeitä tuntea näillä viikoilla
Mutta tuoste olen kyllä varma, että se vauva oli. Muuten olen ollut varsinkin iltaisin tuntevinani (ollessani mahallani), että joku jännä fiilis alavatsalla on. Kihelmöintiä! En osaa oikein kuvailla minkälaista se on.
14+6