Voi
Bhumi, ei se mikään pariton oo tai olis. Te ootte kokonaisuutena kuitenkin teen perhe. Mut ymmärrän kyl et kaikenlaisia ajatuksia sitä tulee, kun on jo vähän ehkä kerinnyt ajattelemaan et sieltä pari taas kerralla pamahtas
Mä en tie miksei mua jännittäny ultra lainkaan. Me oltii jo niin varmoja (mukamas) et kaikki on hyvin, et ei tullut yllätyksenä. Ihan pimeetä mihin se huoli oli tai on kadonnut. Ihan pikkasen se joskus pilkistää tuolt päänupist mut lähesmelkei hetimmiten katoaa ja piiloutuu.
Ultrassa oli oikein taitava kätilö ja vaavelilla kaikki hyvin.
Totes alussa et "- yritetään eka vatsanpeitteiden päältä ja jos ei onnistu niin sitten alateitse."
Vaan heti kun se tökkäs laitteen mun mahaan, alkoi näkyä.
Kova kaveri liikkumaan sekä se et nyt se oli ja on ihan pikkuisen ihmisen näkönen, kyllä vaan. Niistä 4D-kuvista vasta se näkyykin.
CR-mitta 64mm ja vastasi viikkoja 12+6. Sydänsyke sai uä + ja liikkeet ++. Niskaturvotus alle 1:n, millejä nekin lieni...
Eli kun alkuraskauden ultrassa määritettiinkin koko vastaamaan -4 päivää pienemmäksi, nyt määritettiin koon mukaan +3 päivää isommaksi. Eli se periaatteessa otti viikon kiinni
Tuskin kuitenkaan käytännössä. Laskettu aika ei muuttunut silti.
Tää tuntuu huomattavasti todellisemmalta. Silti tää pariskunta oli nii coolin viileetä siellä, se varmaan ajatteli et kyl voi ol tunteettomia ja ilmeettömiä ihmisiä. Ei sitä vaan osannut sanoa tai tehdä mitään. Ei tullut yllätyksenä vaikka tosiasiassa eihän tuota osannut itsestäänselvyytenäkään pitää..
Hyvät fiilikset. Enää ei ehkä kuole ajatukseen et tieto asiasta leviää. Rakenneultra meni tonne 9.5:ttä asti. Sitä odotellessa...
Emeli 12+3
P.S. toi päänsärky on kyl ihmeellistä ja ilmeisen tavallista kun täälläkin niin moni asiasta mainitsee. Välillä mullakin on niin järkyttäviä monta tuntia kestäviä kausia. Nyt ei ole taas pariin päivään ollut mitään. Olen huomannut, että yleensä pääkivun tullessa on uni ehkä ollut vähäisemmällä. Tosin ennen raskautta ei tollaista ilmennyt.