Fritang, kyllä niitä vuotoja voi olla, ei sen tarvi mitään kummempaa tarkoittaa. Mulla itse asiassa oli suunnilleen tuossa kohdassa just semmoinen, että tuli kirkasta verta vessassa käydessä (ummetus vaivaa, joten en tiiä oliko sillä jotain tekemistä asian kanssa) ja sitten tummaa tuhrua vähän vielä seuraavanakin päivänä. Ja ultrassa sitten muutaman päivän päästä kaikki ok. Ja edellisessä raskaudessa kans oli niitä vuotoja useinkin sen ekan kolmanneksen ajan.
Vuoto voi tulla kohdunsuulta tai emättimen limakalvoilta muuten. Ja mulla on tällä kertaa istukkakin ihan siinä kohdunsuulla, että sekin voi aiheuttaa vuotoa. Saapa nähdä, nouseeko se istukka siitä. Useinhan se nousee, mutta ei aina. Jos se jää siihen alas, niin voi olla sektio edessä. Mutta en minä siitä jaksa mitään stressiä ottaa. Kunhan vauvalla on kaikki hyvin, niin samapa tuo, miten synnyttää.
Mulla on nyt paino lähtenyt palautumaan ennalleen, kun alussa laski pari kiloa ja pysyi pitkään siellä. Vähän paremmin jo pystyy syömään, niin kyllä se siitä taas nousee. Mammavaatteita en oo pitänyt paitsi sukkahousuja, kun tavalliset ahdistaa.
Me kerrottiin lapsille vauvasta ultran jälkeen ja esikoinen on ihan innoissaan
. Kuopuskin osaa jo tahtoa doppleria, haluaa "vauvan ääniä"
. Ollaan yhdessä mietitty nimiä ja tytölle meillä olis hyvä vaihtoehto, mutta pojalle ei oikein mitään vielä. Onhan tässä aikaa, pitää taas hakea kirjastosta nimikirjoja ja lukea niitä läpi.
Mukavaa viikonloppua!
Meelia ja Kullanmuru 14+3 (muistaakseni ultran mukaan näin)