Moikka taas pitkästä aikaa!
Kuten moni muukin niin lueskelemassa käyn päivittäin (ja itseasiassa monta kertaa päivässä kun tuota aikaa on vähän liikaakin..) mutta jostain syystä en pääse kännykällä kirjautumaan niin en sitten kirjoittele mitään. Ei vaan hyväksy tunnuksia vaikka kuinka hitaasti koitan, olkoot.
Saikkua nyt reilu 3vk takana ja vajaa 2vk edessä. Juuri tuli palkkakuitti helmikuulta ja voi kylläpä on siinä raha jota EN ole ansainnut. En osaa kyllä yhtään iloita siitä että saikullakin saa palkkaa, potisin paljon vähemmän omantunnontuskia jos tämä sohvallamakoilu menisi edes omaan piikkiin. Noh, en mä silti työkunnossa ole vieläkään vaikka olo on HUIMASTI parempi kuin aikaisemmin. Mulla tää tosiaan vaihtui jossain vaiheessa iltapäivä-iltapahoinvoinniksi (on aamullakin huono olo mutta en enää oksentanut ennen iltapäivää ja sitä pidän rajana) ja nyt on jo satunnaisia päiviä kun pystyn illastakin pidättelemään. Tosin tähän mennessä se on vielä tarkoittanut sitä että sitten seuraavana päivänä tulee kahden päivän edestä :kieh: Eilen olin iltaseiskasta eteenpäin aivan poissa pelistä, makasin vaan pimeässä peiton alla ja välillä kävin oksentamassa. Työvuorot kun loppuisi ysiltä niin ei olisi kyllä ollut mitään mahdollisuutta että olisin töissä pystynyt olemaan. Toivon vaan niin että nyt parin viikon aikana helpottaisi sillä tavoin että voisin työni hoitaa, saikkua en aio ottaa yhtään lisää joten pakko.
Doppleri on mulla ollut ihan pelastus, sydänäänet sain kuulumaan samana päivänä kun dopplerin hain postista eli
8+2 ja siitä lähtien joka päivä olen niitä kuunnellut. Välillä kestää todella pitkään ennenkuin löytyy, olen sitten pitänyt taukoa ja koittanut myöhemmin uudestaan. Joskus löytyy heti. Tänään kuului jo huomattavan paljon kovempaa mitä viikko sitten, ei tietysti ihme
Angelsoundin omat kuulokkeet ovat mielestäni huonot, olen pistänyt iphonen kuulokkeet siihen ja kuuluu äänet paljon paremmin. Takana pari keskenmenoa ja kyllä tää on rauhoittanut mieltä vaikka toinen noista km on 12+1 ja sykkeet oli silloinkin jo kuultu.
Naisen vaistosta täällä puhuttiin ja kyllä kummastakin keskenmenosta olen tuntenut että kaikki ei vaan ole hyvin. Tuosta 12+1 menin siksi kuuntelemaan äänet kun kolme yötä olin valvonut ja pyörinyt sängyssä sen tunteen vallassa että nyt on homma mennyt huonosti, lekurissa kuultiin äänet ja lähetettiin kotiin mutta silti, minä vaan
tiesin. Seuraavana päivänä tuli verta kuin härän kurkusta ja homma oli sillä selvä. Seuraavan plussan kun testiin sain paljon myöhemmin niin olin heti varma siitä että huonosti käy, lääkärissä lohdutettiin että se vaan johtuu edellisestä keskenmenosta. Ei auttanut ja tm todettiin 7+0. Sitten tuli kaksi onnistunutta raskautta ja niistä kummassakin oli erilainen fiilis heti, sellainen realistinen "katsotaan jatkuuko" ja toki pelotti ettei jatku (kuten nytkin) mutta
se tunne kuitenkin puuttui.
Sitten olen aamuöisin ihmetellyt yhtä asiaa (on noista bilsan tunneista sen verran pitkä aika, sori tyhmä kysymys
) mutta kun herään armottomaan pissahätään niin mulla on sellainen kova (iso) pallo alavatsalla vähän vasemmalla (mistä sydänäänetkin kuuluu) ja se katoaa siitä kun palaan vessasta. Olen miettinyt että
onko se kohtu rakon ala- vai yläpuolella Kun selvästi joko mulla on iso rakko joka on tosi pinnalla täynnä ollessaan koska kohtu nostaa sitä tai sitten täysi rakko nostaa kohtua joka sitten tuntuu yllättävänkin ylhäällä jo. Yhteensä tämä on neljäs raskaus jossa viikot näillä lukemilla joten varmasti se isompi on kuin ensisynnyttäjillä mutta silti tuntuu kummalta. Ja tää aamuyön hetki on siis ainoa milloin sen tuntee..
Ja aamuyön hetkinä kun herään nykyään joka yö niin onpa muuten kiva kun maha alkaa kurnimaan enkä saa sitten millään unta. Pakko mennä syömään ja sen jälkeen ei uni ainakaan tule, siinähän sitten pyöritään..
C+
10+0 vihdoinkin! :wave:
muoks: oho,tulipa sepustus..