Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!
Täällä eletty kovasti kiireistä elämänvaihetta, niin en muka ole ehtinyt käydä kirjoittelemassa kuulumisia. Toisaalta, ei mitään erityisiä kuulumisia olekaan.
Liikkeistä täällä juteltu. Itse olen ollut vähän huolissani, kun liikkeiden tuntemukset kovin epäsäännöllisiä. Touhutessa ja seisaallaan on muutaman viikon ajan tuntunut aina välillä, mutta ei makuullaan/levätessä. Kun käsittääkseni juuri silloinhan pitäisi olla helpointa tuntea ekat liikkeet. Nyt muutamana päivänä tuntunut hentoja liikkeitä iltaisin sängyssäkin. Onko muilla ollut tällaista? Voiko johtua istukan paikasta? En siis tiedä, missä kohti kohtua istukka sijaitsee, kun jätettiin käymättä nt-ultrassa ja
rakenneultra on vasta
22.5. (huoh).
Minulla oli muka paljonkin kommentoitavaa, mutta nyt kun viimeinkin ehdin kirjoittelemaan, niin pää tyhjeni saman tien... Tervetuloa uusille ja onnea tyttö- ja poikalupauksista! Eemiliahille tsemppiä, tuntuu kyllä kurjalta puolestasi lääkärin suhtautuminen. Onhan kaikki tulehdusjutut suljettu pois (esim. pissatulehdushan voi olla melko oireettomanakin).
Laskettu aika: meillä ei muutettu lääkärineuvolassa, vaikka 6 pvää heittoa. Ihana neukkutäti muutti edellisessä neuvolassa kun pyysin. Meillä kaikki lapset menneet aina yli lasketun ajan, niin kiva että muutettiin 16. päivästä 22. päivään. Eli mulle voi päivittää
Crispy/31/4./OAS, laskettu aika
22.9.
Crookus, löytyy tästä ketjusta toinenkin saman seudun odottaja, kenties sairaalassa tavataan
Olen vähän ujostellut ilmoittaa synnäriä, kun on niin pienet piirit näillä pikkupaikkakunnilla...
Ketju tuntuu hiljentyneen, vaikka täytyy myöntää, etten itsekään ole jaksanut nyt olla aktiivinen :ashamed:, mutta yritän petrata. Olen kyllä säännöllisesti käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Joten kirjoitellaan kanssasiskot, ainakin me, jotka emme facessa ole.
Crispy ja himpula 17+3