Tervehdys täältäkin! Ollaan oltu pääsiäinen reissussa ja puhelimella en jostain syystä pysty palstalle kirjoittamaan, joten kommentointi on jäänyt vaikka asiaa olisikin ollut
Ens alkuun
eemiliah, hyvä että kaikki on kunnossa! Aika välinpitämätöntä kohtelua alkuun sait, vaikka kyllähän tuollaiset oireet pitäisi ottaa tosissaan. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, toivottavasti myös jatkossa!
Mulle ilmaantui pissatulehdus, ja tottakai pyhien aikaan
Sain onneksi päivystyksestä reseptin ilman tutkimuksia, siellä oli melkoinen ruuhka joten varmaan ois saanu koko päivän odottaa jos olisivat halunneet ottaa näytteen. Oireet alkaa jo onneksi helpottaa, toivottavasti tämä menee nyt lääkkeillä ohi. Inhottava vaiva vain..
Supistuksista, huomasi teidän jonkun kirjoituksesta että minullahan taitaa olla niitä!
Tai siis aina aamuisin kohtu on tosi kova, joskus myös yöllä. Huomasin sen esimmäisen kerran viime viikolla, en vain aluksi osannut ajatella että ne ovat supistelua. Päivällä noita ei minun mielestä ole ollut, eikä niihin liity kipua. Mistähän nuo öiset supistelut johtuu? Voiko johtua siitä, että unissani nukun välillä selällään tai jopa mahallaan. Ainakaan tuo mahallaan nukkuminen ei voi olla enää hyvä juttu, kohtu tulee jo kuitenkin selvästi ulospäin. En vain tiedä että miten sen estäis, ilmeisesti mun hyvät unenlahjat jättää epämukavuuden huomioimatta...
Hankinnoista, rupean varmaan miettimään niitä todenteolla kunhan päästää kotiin asumaan. Nyt kaikki aika ja energia menee siihen, että remontti saataisiin lopultakin hoidettua loppuun. Itse ei tehdä siellä juuri mitään, mutta työmiehiä saa paimentaa senkin edestä
Parin viikon päästä pääsemme luultavasti muuttamaan mutta työtä riittää paljon varmaan kesäkuulle saakka, ja ennen kuin kaikki on edes suurin piirtein ok niin en pysty muuhun keskittymään. Työhän ei toki omakotitalossa lopu koskaan, mutta en kestä asua niin että listat puuttuu tai tavarat on pahvilaatikoissa. Ja pihakin pitäisi saada jotenkin kesäkuntoon. Kaikesta tästä huolimatta yritän olla stressaamatta, yleensä onnistun siinä aika hyvin vaikka tekemistä olisi kuinka. Nyt vaan on lähinnä kova hinku päästä sinne kotiin laittamaan paikkoja kuntoon!
Facesta vielä, kuten olen aikaisemminkin todennut, minäkään en ole sinne vaihtamassa. Luulen että
Keltakukka on oikeassa, nyt vaan on vähän hiljaisempi vaihe menossa. Facessa tulee varmasti keskustelua enemmän, sillä sinne on helpompi kirjoittaa ohimennen kuulumisia ja kommentoida muiden juttuja, mutta itse en sellaista keskustelua kaipaa. Minulla ei ole sellaiseen aikaa ei jaksamista, tai edes mielenkiintoa
Oikein hyviä vointeja kaikille ja nauttikaa aurinkoisista päivistä kun sellaisia nyt on kerran meille suotu!
Hispula ja LL 18+0