Joku taisi aiemmin kysellä milloin
kotidopplerilla voi saada sydänäänet kuuluviin. Itse onnistuimme siinä viimeksi vasta rv 14, mutta olen kyllä kuullut paljon aikaisemmistakin jumpsutuksista. Ekan löydöksen jälkeen ne löytyivätkin sitten aina ja kuuntelusta tuli meille yhteinen iltapuhde
Emeli-: Kylläpä juuri, sitä tarkoitan, että tuntui ikuisuudelta se 7 kiertoa vaikka kaikkialla huudellaan sen kuuluisan vuoden yrityksen perään ennen kuin saa alkaa huolestua. Väitän, että kärsivällisyys on subjektiivinen ominaisuus ja ainakaan tätä pariskuntaa ei ole sillä siunattu. Neljän kuukauden kohdalla taisi tulla ensimmäinen romahdus ja kävin silloin jo lääkärissäkin. Hyvä ettei nauranut ulos mutta antoi sentään Terolutit kun kierto meni miten meni. Otin muuten vikan pillerin samana päivänä kun tein plussan
Tiedä olisiko ilman noita edes tärpännyt.
Tuo sinun gynesi kuulostaa ihan järkyttävältä tapaukselta!!! On kyllä alanvalinta mennyt metsään ja lujaa. Omanikaan ei ollut ihan parhaasta päästä mutta tuo veti kyllä pohjat. Pysyttele ihmeessä kaukana kyseisestä noita-akasta.
Ilokarpalo: Mulla sama diagnoosi mutta kuten sanoit, onneksi endo ei tosiaan raskautta estä. Kun endo oli kuitenkin tiedossa niin meinasi jossain vaiheessa tässä viimeisimmässä yrityksessä alkaa jo huolestuttaa. Aiotaanko sun kasvannaisille muuten tehdä jotain? Omani siellä edelleen olla möllöttää eikä ole pahemmin näyttänyt poistumisen merkkejä.
Fritang: Puhut ihan päteviä, edellisessä raskaudessani tuhruvuodon sanottiin johtuvan mahdollisesti kohdunsuulla osin sijaitsevasta istukasta. Lääkäri sanoi sen siitä vaeltavan pitkin raskautta toisaalle ja useammilla tuollainen etinen istukka kuulemma siirtyy oikealle paikalleen viikkojen edetessä.
Piretti: Mistä noita gynejä oikein sikiää??? Voi elämä tuota sinunkin tapausta. Ja johan saitte tekin tahkota kuukausikaupalla. Tsemppiä varhaisultran odotukseen
Juliaana82: Se taisin olla minä joka siellä ultrassa sai sykkeen eilen bongata viikolla 6+0. Oli tarkoitus mennä vasta paljon myöhemmin, mutta tuo ajankohta tuli vastaan vuotojen takia päästyäni päivystykseen. Taisi olla melko onnekas sattuma, että syke näkyi jo tuolloin, joten tuo sinun 6+4 on varmasti paljon varmempi päivä ultraukseen.
Iintetsa: Hih! Sama lista poppakonsteja täällä: ovistikut, greippimehut, punaviinit, jalat ylhäällä yhdynnän jälkeen, ihan järkyttävän usein kyseistä harrastetta, foolihappoa, e-vitamiinia, vehnänalkioöljyä, gelee royale-kapseleita jajajaja
..ainii! Kahden kauppahan tämä on joten miehellekin seleeniä, sinkkiä ja foolihappoa
Montakohan euroista ehti kulua noihinkin pillereihin.
eemiliah: Tervetuloa tänne ja paljon onnea! Nickisi tuntui tutulta ja olit näemmä kirjoitellut paljon Keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjussa jota itse luin paljon kkm:n jälkeen. Joskaan en onnistunut sinne ikinä mitään kirjoittamaan mutta jännäilin taustalla teidän muiden testituloksia