Syyskuiset 2023

Ihan uskomatonta. Tänään 6+0 ja heräsin siihen että meinasin oksentaa.. ihan jäätävä olo. Voiko olla että kaksi raskautta mennyt ilman pahoinvointia ja kolmannessa tuleekin sitten 😅

ja kahvi alkoi tökkimään. AINA samaan aikaan! Mikä siinä on?? 😯

millaiset fiilikset teillä muilla on? 🥰
 
Ihan uskomatonta. Tänään 6+0 ja heräsin siihen että meinasin oksentaa.. ihan jäätävä olo. Voiko olla että kaksi raskautta mennyt ilman pahoinvointia ja kolmannessa tuleekin sitten

ja kahvi alkoi tökkimään. AINA samaan aikaan! Mikä siinä on??

millaiset fiilikset teillä muilla on?
Oho!! 🙈 Toivottavasti ei mene pahaksi!

Täällä edelleen oireeton, herään aina tasan 8h jälkeen, tosin illalla oon aina aivan raato. Samaan aikaan en nuku niin sikeästi kun syke hakkaa 75-80 välillä nukkuessakin… Mutta ei tätä mitenkään voi edes väsymykseksi sanoa.

Jännä nähdä tapahtuuko kummia ensi tiistaina kun 6+0! 😃 Aiemmissa raskauksissa vähän enemmän oireita kuin tässä, mutta tosi tosi vähän niissäkään.
 
Oho!! Toivottavasti ei mene pahaksi!

Täällä edelleen oireeton, herään aina tasan 8h jälkeen, tosin illalla oon aina aivan raato. Samaan aikaan en nuku niin sikeästi kun syke hakkaa 75-80 välillä nukkuessakin… Mutta ei tätä mitenkään voi edes väsymykseksi sanoa.

Jännä nähdä tapahtuuko kummia ensi tiistaina kun 6+0! Aiemmissa raskauksissa vähän enemmän oireita kuin tässä, mutta tosi tosi vähän niissäkään.
Jännä miten yksi päivä voi muuttaa tilanteen täysin 😅😅 pidetään peukkuja ettei sulla tuu mitään! 🤞
 
Hei tsemppiä kaikille pahoinvoiville, se on aivan hirveetä! Oon vielä sellanen naiskunnan häpeä, että oon aivan klassikko miesflunssailija raskauspahoinvointisena. En ees yritä suoriutua ja olla urhea, vaan dramaattisena teen kuolemaa sängyn pohjalla ja ulisen. 😂 muistan viimeksi oikeen itkeneeni 1,5 viikon pahoinvoinnin jälkeen, miten mikään ei ole tämän arvoista, ei koskaan enää 🙈😄

Täällä siis olot jatkuu normaalina, paitsi palelen koko ajan. Mutta oisko tätä flunssaa, joka nyt voimalla tuntuu tulevan päälle. Sen osalta karsea olo 💩
 
Täällä karut olot vaan jatkuu, en jaksanut lapsia viedä kerhoon hakemaan tauteja 🥱 nukuttiin puol kymppiin ja leikitään vaan sisällä, ei houkuta toi loska keli yhtään 🙈 tänään on menkoista laskettuna 6+4 mut luulen että 6+2 on oikea 🤔 enää muutama päivä varhaisultraan. Ylävatsa on ihan turvonnut, en tiie voiks se turpoo tästä jatkuvasta yökkimisestä.... Ihan kamalaa ku lapsille pitää kokoajan jääkaapista jotain ruokaa ja aina kun avaa jääkaapin oven nii aiheuttaa hirveen pahoinvointi kohtauksen kun haistaa kaikki ruoat 🤢
 
Täällä karut olot vaan jatkuu, en jaksanut lapsia viedä kerhoon hakemaan tauteja 🥱 nukuttiin puol kymppiin ja leikitään vaan sisällä, ei houkuta toi loska keli yhtään tänään on menkoista laskettuna 6+4 mut luulen että 6+2 on oikea enää muutama päivä varhaisultraan. Ylävatsa on ihan turvonnut, en tiie voiks se turpoo tästä jatkuvasta yökkimisestä.... Ihan kamalaa ku lapsille pitää kokoajan jääkaapista jotain ruokaa ja aina kun avaa jääkaapin oven nii aiheuttaa hirveen pahoinvointi kohtauksen kun haistaa kaikki ruoat
Oo kiitollinen ettei tartte 6 herätä töihin niin kuin täällä.. odotan niin paljon että pääsen kesällä jäämään kotiin!! 🥰
 
Viimeksi muokattu:
@J-Annika Oieiii! 😅🤢 Mun kaverilla kävi silleen, et kaksi ekaa raskautta meni oikeesti aivan oireettomasti, mut kolmannessa oli aivan hirveet pahoinvoinnit. 🫢 Toivotaan kumminkin, ettei sulla ihan eskaloidu.

Täällä ihan skeida olo ollu tänään. Päänsärkyä, ihan kauheeta väsymystä (tää on nyt uus, mut tuttua kyl esikoisesta), oksetusta. Onneksi pahoinvointi siedettävällä tasolla edelleen, eikä oo siis tarvinnu ees vielä harkita mitään pöntön halailua, mut on toi kuvotuskin ihan tosi raskasta. 😓 Puhumattakaan tästä uupumuksesta, kun pitäs tässä kotona jaksaa 1 v 7 kk esikoisen kanssa touhuta. Lastenohjelmat vaan pyöri koko aamupäivän ja nuokuin sohvalla. Ja tosiaan vissiin 6+2 nyt.
 
  • Rakkaus
Reactions: J-Annika
@J-Annika Oieiii! Mun kaverilla kävi silleen, et kaksi ekaa raskautta meni oikeesti aivan oireettomasti, mut kolmannessa oli aivan hirveet pahoinvoinnit. 🫢 Toivotaan kumminkin, ettei sulla ihan eskaloidu.

Täällä ihan skeida olo ollu tänään. Päänsärkyä, ihan kauheeta väsymystä (tää on nyt uus, mut tuttua kyl esikoisesta), oksetusta. Onneksi pahoinvointi siedettävällä tasolla edelleen, eikä oo siis tarvinnu ees vielä harkita mitään pöntön halailua, mut on toi kuvotuskin ihan tosi raskasta. Puhumattakaan tästä uupumuksesta, kun pitäs tässä kotona jaksaa 1 v 7 kk esikoisen kanssa touhuta. Lastenohjelmat vaan pyöri koko aamupäivän ja nuokuin sohvalla. Ja tosiaan vissiin 6+2 nyt.
Ääääh, yritä jaksaa 💔 muistan kun odotin toista ja esikoinen oli vuoden - nukuin aina päiväunet pikku kakkosen aikaan 😆 hitto se oli raskasta! Kaikki tsempit vaan sinne 😊😊
 
@J-Annika Oieiii! Mun kaverilla kävi silleen, et kaksi ekaa raskautta meni oikeesti aivan oireettomasti, mut kolmannessa oli aivan hirveet pahoinvoinnit. 🫢 Toivotaan kumminkin, ettei sulla ihan eskaloidu.

Täällä ihan skeida olo ollu tänään. Päänsärkyä, ihan kauheeta väsymystä (tää on nyt uus, mut tuttua kyl esikoisesta), oksetusta. Onneksi pahoinvointi siedettävällä tasolla edelleen, eikä oo siis tarvinnu ees vielä harkita mitään pöntön halailua, mut on toi kuvotuskin ihan tosi raskasta. Puhumattakaan tästä uupumuksesta, kun pitäs tässä kotona jaksaa 1 v 7 kk esikoisen kanssa touhuta. Lastenohjelmat vaan pyöri koko aamupäivän ja nuokuin sohvalla. Ja tosiaan vissiin 6+2 nyt.

Kuulostaa ihan mun tän päivän oloilta meuuten paitsi ite oon moneen kertaan miettinyt pitäisikö rynnätä halaamaan pönttöä🙈
Täälläkin piirretyt pyörii kokoajan, on niin jyrän alle jäänyt olo ettei vaan jaksa kokoajan olla satasella läsnä 🥴 just otin Disney plussan käyttöön ku ei oo vähään aikaan ollu että on lapsille katsottavaa XD
 
Huh ilta pelastettu, koko päivänä en ollu saanu mitään syötyä mut sit tosta aiemmasta halloumi burgerista inspiroituneena mietin et bigmac ja nugetit juustodipillä vois maistuu ja mies kävi autokaistalta mulle hakemassa😆sen jälkeen olo nyt jopa kohtalainen 🙏
Vähän ristiriitaista oiretta kyllä kun pojasta oli hirvee pahoinvointi ja tytöistä oireena jäätävä roskaruoan himo nii kumpihan siellä nyt lymyää🧐🤣
 
  • Haha
Reactions: Effis
vierailija
Olettekos miten onnistuneet jatkamaan harrastuksianne?

Itse ennen tietoa raskaudesta varasin kevääksi paikat koiran kanssa treeniryhmästä. Treenejä on pari kertaa kuussa pitkin kevättä ja tottakai olen jo maksanut ne ja tahtotila kova harrastaa kun meidän paikkakunnalla tarjolla niin harvoin.

Nyt olisi ensimmäiset treenit sitten raskauden alettua ensi sunnuntaina. 1,5 tuntia hallilla, jossa ei ole edes vessaa 🤣

Huomaan että jos vaikka 20 min olen jalkeilla ja liikun, kävelen kevyesti, siivoan tms niin tulee todella huono olo, en ole nyt useaan päivään oksentanut kun vedän heti pötkölleen kun heikotus iskee. Syke jos nousee yhtään, siis yhtään, vaikka imuroidessa, niin alkaa näkymään tähtiä ja kammottava olo.

Noissa treeneissä tulee aina kova hiki, kun treenikaverina on koira, ni se ei ymmärrä että pitäisi tehdä puolivillaisesti, vaan tekee aina täydellä teholla.

Perua en treenejä tahdo, mutta pitäisiköhän treeniporukalle kertoa omasta olosta? Vaikka en millään haluaisi julkistaa tilaani vielä?

Apua, miten olette muut toimineet vastaavissa tilanteissa? Ja pitäisikö ottaa joku oksennuspussi taskuun? 🤣
 
Olettekos miten onnistuneet jatkamaan harrastuksianne?

Itse ennen tietoa raskaudesta varasin kevääksi paikat koiran kanssa treeniryhmästä. Treenejä on pari kertaa kuussa pitkin kevättä ja tottakai olen jo maksanut ne ja tahtotila kova harrastaa kun meidän paikkakunnalla tarjolla niin harvoin.

Nyt olisi ensimmäiset treenit sitten raskauden alettua ensi sunnuntaina. 1,5 tuntia hallilla, jossa ei ole edes vessaa

Huomaan että jos vaikka 20 min olen jalkeilla ja liikun, kävelen kevyesti, siivoan tms niin tulee todella huono olo, en ole nyt useaan päivään oksentanut kun vedän heti pötkölleen kun heikotus iskee. Syke jos nousee yhtään, siis yhtään, vaikka imuroidessa, niin alkaa näkymään tähtiä ja kammottava olo.

Noissa treeneissä tulee aina kova hiki, kun treenikaverina on koira, ni se ei ymmärrä että pitäisi tehdä puolivillaisesti, vaan tekee aina täydellä teholla.

Perua en treenejä tahdo, mutta pitäisiköhän treeniporukalle kertoa omasta olosta? Vaikka en millään haluaisi julkistaa tilaani vielä?

Apua, miten olette muut toimineet vastaavissa tilanteissa? Ja pitäisikö ottaa joku oksennuspussi taskuun?
Edellisessä raskaudessa mun olo oli niin hirveä ja oksentelin pitkin päivää, että en kyllä varmaan mitenkään ois pystynyt pahimpina viikkoina käymään treeneissä. 😓🤔 Mulla itellä on nyt vähän sama homma siinä mielessä, et oon kans maksanut nyt kevätkauden agilitysta koiran kanssa ja ei oo ihan halpa, niin täytyy vaikka hampaat irvessä siellä koittaa käydä. Onneksi toistaiseksi mulla olo on ollut helpompi iltapuolella. Aamupäivät menny tän viikon ajan ihan sumussa ja sellasessa väsymysöklötys-pöllyssä.

Mut vastauksena kysymykseen, niin kyl mä ehkä kertoisin. Sit ei kukaan ihmettele vaik joutuis poistumaan hetkeks ulos yökkimään. 😄😅
 

Yhteistyössä