Hyi kävin sokerirasituksessa, olihan se hirveää. Aamulla otin pahoinvointilääkkeen veden kanssa, mut silti etoi, onneksi pystyi olemaan makuulla ja torkahdinkin mittausten välillä. Ihan normaalit tulokset tuli. Kotona tulikin sitten vadelmanmakuinen oksennus, tuntui että ne kaikki sokerinesteet tuli ulos, vähän imettelin eikö sen juoman olis pitänyt jo imeytyä?
Mulla on pahoinvointi vaan pahentunut. Olen nyt joutunut ottamaan kahta lääkettä yhtä aikaa, erilailla vaikuttavia, jotta olen voinut syödä eikä tarvi koko ajan velloa oksetusolossa. Silti oksennan 1-4 x päivässä. Alkaa vähän jo tuskastuttaa tätä pahoinvointi, kun kohta 2 kk on jo ollut tätä, että jaksan just ja just töissä olla ja sitten kotona aika menee makoillen sängyssä. Vapaapäivinä ei jaksa myöskään tehdä mitään, kun nämä lääkkeetkin väsyttää. Toivottavasti tämä pian alkaa helpottaa, kun tuntuu että alkaa jo mielialan päälle ottamaan, kun elämä on pelkkää makoilua ja etomista/oksentamista.
Tänään piristi tuo ihana äitiyspakkaus, tykkäsin tosi paljon. Aion ottaa tämän uuden, vaikka en usko että olisi edes mahdollista saada vanhaa, kun jossain oli, että uutta aletaan jo maalis/huhtikuulla jakamaan.
Me varattiin ensi viikolla aika tutulle gynekologille, että puolisokin pääsee katsomaan pikkuista ultrassa. Näyttää siltä että myöskään rakenneultraan ei täällä pääse puoliso mukaan. Konkretisoituu hänellekin vähän tämä raskaus, minusta ei juuri mitään vielä näy, paitsi rinnat on ihan superisot ja pinkeät, en muista aiemmissa olleen näin. Haluaisimme jo kovasti tietää sukupuolenkin, jospa se siinä selviäisi sitten.
Minäkin tein jo hankinnan, tuli tilattua Ruskovillalta lämmin neulefleece itselle niin tilasin samalla vauvalle valkoisen palmikoiden merinovillapeiton, se on aivan ihana <3 Oletteko uusia hankintoja tehneet? Mitä ajatuksia uudesta äitisyspakkauksesta? Kellään muulla vielä oksetusolot? 14+2.