Täällä 7+3. Mulla paha olo vaihtelee, se on jatkuvasti läsnä, mut pahinta on aamusta. Joudun töissä käyttään maskia koko ajan, yllätävän hyvin on mennyt, vaikka välillä otan sen pois kun oon yksin, että on helpompi hengittää ja kyllä se pahoinvointia pahentaa. Mulla toimii pahoinvointiin se, että syön tiheästi 2-3 t välein, ettei maha pääse tyhjäksi, sillon alkaa pahiten etoa ja korventaa mahaa. Liian täyskään ei ole hyvä, sit nousee hapanta suuhun. Oksentaa ei ole vielä tarvinnut (sitä migreeni yötä lukuunottamatta).
Kävin neuvolassa, sattui tosi kiva neuvolatäti vastaan. Suhtautui jopa hyvin myönteisesti ferritiinin mittaukseen ja sanoi, että tarvittaessa saa iv-rautaa, jos ei nouse suun kautta otettavilla rautalääkkeillä. Mulla ollut matala varastorauta ongelma ja valitin sille, että en päässyt etes täällä tuppukylässä yksityiselle omalla kustannuksella rautaa hakemaan, kun on niin tiukat kriteerit. Mulla vuosia seilannut ferritiini 15-30 välillä ja oon käytönnössä syönyt vuosia rautaa, eikä se tuosta oo noussut.
Sain ajat ultriin, lääkärikäynnille, seuraavan ajan ja sokerirasitukseen ajan. Vähän oli epätodellinen olo, vaikka viime viikolla kurkattiin yksityisellä, että syke näkyy, on silti sellanen olo että mitä vaan voi vielä tapahtua ja neuvolan täti tuhlaa muhun aikaansa
Päivä kerrallaan.. Onneksi vuoto on himpun verran vähentynyt.
Ruokahimoina on ollut hillat, sipsit ja keittokinkku. Kaikki suolainen tänne kiitos. Ei makeaa YHTÄÄN kiitos. Ei kahvia. Mutta ne hillat..? Piti porukoiden pakastimesta hakea pari pussia hilloja kun himottaa niin paljon, onneksi oli hyvä hillavuosi ja niillä pakkanen täynnä, hiukan niitä ihmetytti kun en ennen ole osoittanut merkittävää kiinnostusta hilloihin