Mulla ei itsellä, mutta kaverilla todettiin iso kysta mielestäni just munasarjoissa alkuraskaudesta ultrassa, eikä siinä kohtaa voitu poistaa.Onko muilla kokemuksia munasarjakystasta? Mulla sellainen 10cm kokoinen on heinäkuussa todettu ultralla ja piti leikata pois koska ei ole itsestään poistunut, mutta nyt leikkaus siirtyy synnytyksen jälkeen. Vähän huolettaa näin pitkään elellä kystan kanssa.
Itsellä on ollut, mutta kylläkin pienempiä. Ne on aina eläny omaa elämäänsä ja lähteny surkastumaan itsekseen pois. Lääkäri totesi niiden olevan hyvälaatuisia ultran perusteella, joten ei tarvinnut tehdä mitään ellei kivut pahennu. Onko sulle aiheutunut kipuja siitä?Onko muilla kokemuksia munasarjakystasta? Mulla sellainen 10cm kokoinen on heinäkuussa todettu ultralla ja piti leikata pois koska ei ole itsestään poistunut, mutta nyt leikkaus siirtyy synnytyksen jälkeen. Vähän huolettaa näin pitkään elellä kystan kanssa.
Oletko tehnyt eri testeillä? Tuntuu, että jossain testeissä positiivinen jää hailakaksi eikä vahvistu.Huomenta!
Tänään oli ensimmäinen aamu sitten sunnuntaina tekemäni ensimmäisen haamutestin, että viiva ei vahvistunut. Viiva oli samaa luokkaa kuin maanantaina. En ehkä nyt huolestu vielä, mutta toki oma ajatus tästä kaikesta otti askeleen taaksepäin. Kokemuksia muilla?
Oireita ei sen kummemmin ole ilmennyt. Vähän katkonaisia öitä ja pientä outoa/huonoa/heikkoa oloa välillä.
Kivaa päivää kaikille!
Moi! Liityn myös mukaan tänne nyt. Plussasin 5.1 ja nyt on käynnissä rv 6+5. Laskettu aika 10.9 ja eka lapsi sekä eka raskaus. Oon kohta 32 v ja viidennellä kierrolla tärppäsi.Onnea uusille plussanneille!
Täällä vedän mynthoneja pahimpaan oloon. Ruokailut on menneet hiukan huonoiksi ja kahvi ei enää tunnu maistuvan kuten ennen.
Itse en ainakaan vielä faceryhmään ole tulossa, ja todennäköisimmin en lainkaan.
Mutta kyllä tää vertaistuki kelpaa tässä kun olo on se, että koettaa huonon olon takia selvitä vaan päivästä toiseen.
Raskaustestin ”käsityskyky” lopahtaa jossain vaiheessa kun hcg nousee tarpeeksi korkealle ja ne alkaa vaalentua. Tämä tapahtuu. 5+ eli ei kannata enää sit testata. Tämä tapahtuu herkemmällä aiemmin, koska ne on viritetty löytämään pieniä määriä hcg:a, eli ne ei näitä enää isoja määriä luotettavasti.Deneb, kiitos viestistä. Olen realisti ja en odota niinku mitään varmaa ja pettymyksiin on henkisesti kyllä varauduttu. Olen testannut nyt vielä PC:llä. Eilen tein myös RFSUn, mutta se oli suhteessa PC:een vielä haaleampi. Ajattelin digin tehdä vasta vähän myöhemmin.
Ihanaa tuo on varmasti helpottava tunneVarhaisultrassa näkyi sykkivä sydän ja koko vastasi 6+3 viikkoja
Tsemppiä! Mulla ihan sama olotila, nyt rv 6+6. Tietyt hajut etoo tän lisäksi. Vinkkejä otetaan vastaan siitä jos joku tietää miten voisi saada olon paremmaksiTervetuloa uusille!
Täällä voidaan pahoin. Ei oikein uskalla syödä tai juoda, kun heti tulee huonompi olo, mutta jos ei syö niin taas on huono olo. Teki niin tai näin, niin ei hyvä.
Rv 5+4
Itsellä auttaa että syö tosi usein ja pieniä määriä. Lisäksi juon kivennäisvettä, se tuntuu helpottavan oloaTsemppiä! Mulla ihan sama olotila, nyt rv 6+6. Tietyt hajut etoo tän lisäksi. Vinkkejä otetaan vastaan siitä jos joku tietää miten voisi saada olon paremmaksi
Huutelen taustalta huhtikuisista, että pahimmissa oloissa parasta oli jonkun aikaa pakkasessa olleet kohmeiset viinirypäleetTsemppiä! Mulla ihan sama olotila, nyt rv 6+6. Tietyt hajut etoo tän lisäksi. Vinkkejä otetaan vastaan siitä jos joku tietää miten voisi saada olon paremmaksi
Moi!Malviinas, poistettiinko munasarjakysta sun kaverilta raskauden jälkeen?
Mä olen vähän stressiluonne ja pyörii mielessä jos olisikin pahanlaatuinen ja joudun tämän kanssa nyt koko raskauden elämään. Toki sitä on varmaan 4-5 kertaa jo ultrattu ja on selkeästi hyvänlaatuinen nesterakkula eli vähän menee psyykkisen puolelle tämä stressi.
Harmittaa että jos asiat tuntuu olevan liian hyvin niin sitten pitää päässään kehittää joku huolenaihe.