Syyskuiset 2020

Osaako kukaan sanoa, kuinka huolissaan pitää olla, jos on vilustunut ja kuume meinaa nousta tässä vaiheessa raskautta? Onko sillä edes väliä, missä vaiheessa raskautta on? Täytyykö ottaa neuvolaan yhteyttä tai mennä heti työterveyteen tutkittavaksi? Normaalisti en hätkähtäisi tippaakaan pikku flunssasta, mutta nyt ekassa raskaudessa olen ihan vainoharhainen o_O

Otin parasetamolia yöllä pahimpaan oloon ja näin ihan kamalia unia tulevaan perhe-elämään liittyen :D
 
Juuden
Moikka, mäki nyt yskallan liittyä mukaan ! Eilen käyty varhaisultrassa rv 9+3 ja syke löyty ja tyyppi sielä paljon liikuskeli toista lasta odotetaan ☺ Hieman isomman kokonen oli pikkutyyppi mutta ei vielä niin paljoa että la olisi muuttunut, nyt siis la 27.9. Esikoisesta aikaistettiin la sillon nt-ultrassa viidellä päivällä ☺
 
Tänään 12+0 ja voi tätä väsymystä! Alkaa oikeasti vaikuttaa jo mielialaan, kun toimintakyky on kuin jollakin satavuotiaalla. Töistä selviän, mutta kotona olen ihan poikki. Tuntuu, etten saa mieheltäkään samalla tavalla armoa ja ymmärrystä, kun 2. raskaudessa. Mulla oli tällä viikolla yksi arkivapaa, enkä saanut tehtyä silloin puoliakaan siitä, mitä olisi pitänyt ja mitä olisin halunnut. Oikeastaan istuin vain sohvalla viisi tuntia tuijottaen telkkaria.

Onko teillä muilla yhtä lamaavaa väsymystä? Sairasloman pyytäminen väsymyksen takia olisi ainakin itselleni todellisen kynnyksen takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Thatshuu
@seljankukkia
Sama täällä piti työpäivän jälkeen siivota kunnolla niin ei siitä tullu mitään sohvalle peiton mutkaan ja 2 h unta kuulaan ehdin sit järkkäileen paikkoja ja pestä pyykkiä ennen kun mies ja poika tulivat töistä ja hoidosta kotiin

Mies sanoi ettei yllättänyt etten jaksanu siivota ja oli ihmeissään etten nukkunu kun he tuli kotiin :love:

Jonsku ja Papunen 12+6
 
Täällä tänään 10+0. Hurjaa. 30 viikkoa laskettuun

Ärsyttävää ku en saa noita hymiöitä pysymään, niin tulee typerän näköistä tekstiä.

Reilu kaks viikkoa ultraan.

Pahoinvointi on aamusta helpottanu, mutta illalla iskee päälle ihan kamala olo.
Minä oon saanu ne sillai pysyy että eka kirjottaa kaiken mitä on asiaa ja lopuks lisää ne hymiöt :whistle:(y)sinne väleihin mihin haluu. :LOL:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Täällä tänään 10+0. Hurjaa. 30 viikkoa laskettuun

Ärsyttävää ku en saa noita hymiöitä pysymään, niin tulee typerän näköistä tekstiä.

Reilu kaks viikkoa ultraan.

Pahoinvointi on aamusta helpottanu, mutta illalla iskee päälle ihan kamala olo.
Mä saon alkuun pysyyn niin etten laittanu välimerkkii hymiöiden jälkeen, mut ripä se kauaa toiminut niinkään. Eli jätän kaksplus hymiöt pois ja txti tylsän näköstä :D
 
Moikka! Olen taustaillut ja uskaltaudun viimein liittyä mukaan. Odotan neljättä lastamme ja nyt olisi rv 9 + 2 ja laskettuaika siis 30.9. Alkuraskaudesta oli veristä vuotoa aika pajonkin ja keskenmenostakin olin jo 100% varma, mutta rv 8+0 ultrassa löytyikin alkio ja syke .

Laitan nassuressulle yksityisviestiä, niin voisin samalla liittyä faceryhmään .
 
On tämä raskaus mahtavaa aikaa! Täälläpä istun päivystyksessä suolitukoksen takia. Aivan hirvittävä turvotus ja kivut alkoi pari päivää sitten ja tänään lopulta en voinut kävelläkään - mikään vatsassa ei liikkunut yhtään mihinkään suuntaan. Hevoskuuri ummetuslääkkeitä ja nyt alkaa helpottaa. Aivan kauheaa

Onnea hyvistä uutisista ja tervetuloa uusille.
 
Tulen huutelee tuolta marraskuisten puolelta.

Onko täällä kilppariongelmista kärsiviä, joilla ei ole lääkitystä ja arvot ovat normaalit, mutta hieman yli sen 2,5. Oon siis kaikkialta lukenut et pitäis olla alle 2,5 ja mulla oli kk sitten 2,82.

soitin neuvolaan ja kysyin, että onko tämä nyt sellainen, että tälle pitäisi nyt jo tehdä jotain. Se täti jotain sekoili ja siis luuli että mulla on lääkitys. No mutta, sanoin että oon kuukaus sit käyny terveystalossa ja sano vaan et joo voit sä mennä johonki hus labiin ottaa sen uudestaan, niin täälläkin terveydenhoitaja sen näkee.
Mut siis mitä helvettiä? Kyllähän mä voin sen tuloksen sille tädille itsekin näyttää, eihän se ole se ongelma. mutta se että jos kilppariarvon pitää oikeasti olla ekan kolmanneksen aikana alle 2,5 ni mikä järki siinä on et saisin lääkityksen tyylii vikaks pariks viikoks kun se eka neuvola on niin myöhään??

Eli sinä jolla vain hieman yli 2,5 niin onko sinulla aloitettu lääkitys?
 

Yhteistyössä