Syyskuiset 2020

Kävin hiukan selailemassa tuota haaveilijoita. Ja mahtavaa että @Wintersun viivat alkanu vahvistuu :love: Nyt vaan toivotaan että pieni pitää tiukasti kiinni.

Mä oon kertonu äidilleni, siskolle ja muutamalle hyvälle ystävälle. Oli pakko kertoa jo ystäville sillä muutaman viikon päästä helsingin reissu, hotelli varattu ja nyt alkoivat ehottaa että käytäisiin yhdessä hyvässä sushi paikassa syömässä :D Ihmettelivät aluksi miksi niin hangoittelen sushille :LOL:
Muksuille tilasin big sister/bro paidat jos/kun toivottavasti päästään kertoo sukulaisille ja lopuille ystäville/kavereille.
 
Mä en enään pelkää juurikaan keskenmenoa mut sitä että varhaisultras löytyiskin tuulimuna ni ois kyl kauhee... Täs mietin niin mulla kyl ollu molempia onnistuneita raskauksia ennen keskenmeno, että jos tämäkin loppuun asti menee niin saman kaavan mukaan.

ite oon huomannut ettäväsymys ottaa vallan uaeimin ja aikasemmin ku normisti. Olisin nytkin valmis unten maille mut pakko nauttia täst rauhasta kun lapset nukkuu ja syyä jäätelöö :ROFLMAO: ku kerrankin pääsee rauhas herkutteleen
 
Hei, täällä yksi myös LA 1.9, plussasin haaleasti jouluaattona, 26.12 vahvistui vähän ja virallisena testipäivänä tuli selkeä viiva. Vaikea on vielä uskoa. Hoitojen takia olen menossa varhaisultraan 27.1.

Cindra 1.9, toinen lapsi ja VKS.
 
Tervetuloa @Minouche ja @cindra syyskuisiin, onnea :love::love: lisään teidät listoille tai lisään sit @Minouche n kun kerrot lasketun, monesko lapsi ja synn.sairaalan ;)

@jokuvakn206 hyvin näyttää sullakin viivat vahvistuvan (y) mie teen huomenna toisen digin, jos tulis jo "raskaana 2-3" :rolleyes:

@Ainulii kiva idea noi paidat! :) mie en Malta odottaa et pääsen kertomaan lapsille..mun 6v esikoinen (poika) on ihan vauvafani, ja tiedän et se tulee olemaan niin onnellinen. Monta kertaa sanonut, että haluaa vielä vauvan meille :LOL: pitää miettiä miten yllättää ne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: cindra
@Babyfever1 meillä molemmat tytöt (6 ja 3v) kans vauvafaneja ( :ROFLMAO: pysäyttelevät vaunuilla kulkijoita että saavat katsoa vauvaa . Viime aikoina esikoinen onkin kysellyt miksei meidän perheessä ole vauvaa ja on vain "pikkusisko" . Saas nähä mitä tuumaavat kun saavat kuulla uutisia
 
Hyvä kun täälä alkanu tuleen enempi keskustelua, en kauheesti raaskis tuola haave ketjus hehkuttaa raskautta, kun sielä osa yrittänyt pitkään ja lyhyempäänki odottaneet saattaa stressaa omaa tilanetta. Entiiä oottasinko varhais ultran jälkeen kokonaan poistumista vai ihan riskillä asettuisin tänne jo ennen sitä? Toi ryhmä ollut kyl kiva, mut yleensä tuntuu et noi haaveisryhmis aina on ollut, ainkin niis 3ssa mitäite ollu :)
Tykkään tästä sun pointista. Ennemmin sieltä ryhmästä tulee näihin odotusketjuihin lukemaan tuttujen kuulumisia oman fiiliksen mukaan, kuin että joku tulee hehkuttamaan raskauden etenemistään sinne varsinkin jos itsellä se henkisesti pahin romahdusvaihe kierrossa. o_O:notworthy:
 
@W.we muistan kun oli joskus ryhmässä puhe näist raskaana olevistaryhmässä ja sit ku huomasin tos yks päivä et siel alko tuleen näit vanhoja ryhmäläisiäkin kommentoimaan raskauksiaan, toki niillä oli hyvät mielessä ja tulivat moikkaan tuttuja, mutta hetken itsekin luulin et oon raskaus ryhmässä. Pikku hiljaa itsekin haaveesta ryhmäst katoan, aattelin muutaman päivän odotella varmuudeksi. <3
 
@Wintersun olikohan toi nesse kommentti minulle? Kun en muista ryhmässäsellast nähneeni jos vahingos väärä nimi. Mun aika sijottuu rv 8+2 ja kävin julkisella. Oli muuten tosi ihmeellinen se joka vastas kun soitin labra aikaa, tuntu ettei se ollu uskoa että olin raskaana :ROFLMAO: kyseli varmaan 3 kertaa oliko kotitesti positiivinen, entö olinko varma että se oli positiivinen. Onko sulla oireita? Ja minkä takia mä varaan ajan? Niinku wtf? :LOL:ikään oo tarvinu ennen selitellä, riittäny viimesten menkkojen tulo päivä sanoa ja että tehty kotitesti, ei oo ennen epäilty mun testien luku taitoo, eipä tuo nyt tähtitiedettä oo tulkita 2ta viivaa :unsure: tajusin itekin vast illal et nythän vkloppu, saan vast ma tietää mun hcg arvot...

mulla muuten maha sekasin joka aamu, yöllä alkaa ko semmonen vääntely
 
@Wintersun ei hitto olin unohtanu koko pyhän. Meillä tääl kyl ni huonosti tehty toi tk juttu että sit kun on ajat kaikki varattu niin sinne ei saa yhteyttä mitenkään, jos tahtoo kyselläesim tuloksia... :sick:ja kun yleensä niitä soitellaan klo 2 jälkeen, ja klo 2 laittaa esim labra kiinni, joten sieltäkään ei voi kysyä.. .
 
Tää tulee varovasti mukaan la. Todnäk 8.9.
Meillä tämä olisi kuudes lapsi. Tänään tein testit ja toinen oli jo niin selkee et nyt vähän pelottaa. Nuorimmainen 2014 syntynyt ja synnytys ei menny kuin käsikirjoituksessa. Synnäriä en ilmoita kun voi olla että se muuttuu.. muutto suunnitteilla tässä kaikenlisäksi
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Tää tulee varovasti mukaan la. Todnäk 8.9.
Meillä tämä olisi kuudes lapsi. Tänään tein testit ja toinen oli jo niin selkee et nyt vähän pelottaa. Nuorimmainen 2014 syntynyt ja synnytys ei menny kuin käsikirjoituksessa. Synnäriä en ilmoita kun voi olla että se muuttuu.. muutto suunnitteilla tässä kaikenlisäksi
Onneksi olkoon ja tervetuloa mukaan! Ihanan iso perhe teillä!:love:
Se on jännää että yleensä isot elämän tapahtumat tulee ryppäissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kirsberry82
Oireita on tämmöinen kuvotus, finnit, itkuherkkyys, tissit kipeät, vihlonnat ym. Sen tyyppiset alavatsassa.
Joko sulla on jotain?
Mukavan listan saanu jo siekin! Se on hassua miten oikein toivoo että oireita olis jotta tietää olevansa raskaana ja sit ku niitä on niin ei tiedä miten päin olisi :D
Täällä oireina 24/7 oksettava olo, väsymystä, vatsan turvotus, rinnat on kipeät ja palelen kokoajan vaikka sisällä lämpötila +24. Miehestä hauskaa ku koko muu perhe menee teepparilla ja alushousuilla, mulla normi päivä vaatteiden lisäks villatakki ja villasukat :D

Vettä pitäisi yrittää juoda paljon ja saada kuituja ku meinaa jo nyt olla vaikiaa istua vessassa :ROFLMAO:
 
Tää tulee varovasti mukaan la. Todnäk 8.9.
Meillä tämä olisi kuudes lapsi. Tänään tein testit ja toinen oli jo niin selkee et nyt vähän pelottaa. Nuorimmainen 2014 syntynyt ja synnytys ei menny kuin käsikirjoituksessa. Synnäriä en ilmoita kun voi olla että se muuttuu.. muutto suunnitteilla tässä kaikenlisäksi
Onnea teille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kirsberry82
@Wintersun hyvä hcg-arvo (y):love: ja viivat myös!! Mulla oli hätävarana Sofi-luiskoja, mut ai juma kuinka huonoja ne on. Sain tänään paljon himmeämmän tuloksen kun eilen rfsu:lla...tai toivottavasti oli vaan testistä kiinni :censored: laitan vielä kuvankin: eli punainen on eilinen rfsu ja sininen ja digi tältä päivältä..

@Kirsberry82 onnea paljon ja tervetuloa mukaan :love: laitan sinutkin listalle :) toivottavasti edellinen synnytys ei liikaa varjostaisi mieltäsi ❤

Mie varasin ajan yksityiselle varhaisultraan, joka on 7+3, ellen sitten pääsisi gyn.polille/äippäpolille, kun kierto ollut vähän pitkähkö...mulla raskaudet aina niin oireettomia, etten vaan pysty odottelemaan sinne rv13:een saakka :whistle:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Kirsberry82
Vähän mietin/jopa pelkään keskenmenoa, tuulimunaa, yms. Ei pysty yhtään ottamaan rennosti kun vielä aika haaleita plussia. Inhottavaa:(
Kyllä mullakin välillä nuo ajatukset tulee aika voimakkaasti mieleen, mutta yritän vaan järestään sivuuttaa ne ja ajatella, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan...ja kun kerta mitään oireitakaan (vuotoja, kipuja) ei ole! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mullakin välillä nuo ajatukset tulee aika voimakkaasti mieleen, mutta yritän vaan järjestään sivuuttaa ne ja ajatella, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan...ja kun kerta mitään oireitakaan (vuotoja, kipuja) ei ole! ❤
Just se kun ei raskausoireita vielä niin hirveesti ole, niin pelottaa. Onneks on tällänen paikka jossa puhua❤
 
Mulla km pelko muuttunu tuulimuna peloksi... Mulla kerran ollut semmonenkin ja jostain luin että vois olla isompi mahis uusiutuu ? Tiiä sit kui luotettava tieto...

koitan kauheesti kuitenkin ajatella että kyl syksyks vauva tulis, mut sit ain välil noi ajatukset ottaa vallan...
 
Mulla oireina ollu alust asti kylmyys, hyvinkin vahvasti! :LOL: sit nännit on herkat mutta vasen tissikin alkanu kipeytyy mut oikeen ei mitään. Iltasin oon alkanu tuntee semmost palan tunnetta kurkussa

nii joo ja semmost ihmettelin ku mun edelliset raskaudet on menty esim 4+0-4+6 kaavalla, mut nyt on flowssa tullu "4+7" ja mä en nyt tiiä miten läsken viikkoni, mut taidan mennä tol tutulla perinteisellä, eli huomenna 5+0
 
Mun käsittääkseni voi olla mahollinen. Eikö se oo niin et hedelmöittynyt munasolu ei vaan jostain syystä ala kehittyyn, mutta kiinnittyy kohtuun. Kaikist julminta että joillakin todettu vasta np ultras :unsure: yks syy miksi haluan varhaisultran, ois kauheempaa 2kk pääst todeta tm ku aikasemmas vaihtees.

oon aina raskauksissa tämmönen "piruja seinälle maalaaja" pelkään pahinta. Mut on raskasta myös ajatella näin, mut JOS jotain menee pieleen ni sillon tippuminen on "iisimpää" Joku itsesuojelu vaisto kai.

Noh siin np ultran jälkeen pahimmat pelot helpottanee... Lasken jo siihenkin välil päiviä :whistle: laskujen mukaan olis helmikuun lopus
 
Noinitsekin kaikille toivon :) noh aika näyttää, siihen asti odotellaan uusia jäseniä(y)

onneks ens vko on tekemistä paljon niin menee ehkä nopeemmin. 28 päivään on piiiitkä aika. Oisin saanu vähän aikasemmin mutta en halunnu erään kauheen lääkärin vastaanotolle :cautious:mielummin ootan viikon extraa ku kuuntelen sen sammakoiden laukomisia enään yhtään ja vielä että maksaisin siitä! No way...
 

Yhteistyössä