Iso tsemppihali
@Lukka ! Tiedän tasan mitä tarkoitat. Vaikka nää mun isommat jo koululaisia niin oon ihan ranteet auki ja niin pinna tiukalla kun voi olla. Välillä tulee huono mieli itelle kun eihän se lasten syy oo missään nimessä et mua vituttaa ja väsyttää.
Meillä edelleen heräillään yöllä, vaihtelevasti 2-3x. Tissillä rauhoittuu, kokeilen aina ensin pelkkää hyssytystä sylissä, välillä simahtaa tähän, välillä sit tissiä, välillä ei huoli mitään mut rauhottuu syliin kun paijailen. Kesäkuun alussa teen jotain näille yösyötöille. Onhan tää sitten jo melkein 9kk mutta tällä hetkellä en ite jaksa riekkua yöllä enkä voi pitää metakkaa ettei isommat saa nukuttua. Varsinkin meidän toiselle ollut tää kotikoulu tosi rankkaa ja en haluu et yöunet kärsii vielä lisäksi sitten. Kun kesälomat alkaa niin saavat ainakin aamusta sit nukkua jos vauva valvottaa meitä yöt.
Eväät nyt paremmin menee. Aamupuuro, lounas, päivällinen ja iltapuuro. Välillä saattaa olla joku välipalakin mut huonommin menee. Tissiä sitten päälle ja välillä väliin.
Kuinka paljon teillä syödään kerralla? Meille puolikas pikku pilttipurkista on saavutus mutta siis pidän sitä jo tosi hyvänä määränä. Iltapainotteisesti syö paremmin.
Kävin töissä myös. Pärjäsivät hienosti 7h ilman minua. Wautsi. Ajattelin muutamia sunnuntai vuoroja tehdä. Saavat isä-poika laatuaikaa. Ja minä aikuista seuraa. Kuinka hyvältä työt maistuukaan pienissä erissä tauon jälkeen.
Huomenna on 8kk neuvola. +lääkäri. Skippasin koronakammossa sen 7kk kasvukontrollin avoneuvolaan, saa nähdä tuleeko huutia.
Hampaita on kolme alhana, tuli ihan hetkessä. Kovasti liikkuu kierien, akselinsa ympäri ja käsillä työntäen taaksepäin. Melkein kuin yrittäis konttausasentoon välillä päästä muttei onnistu vielä. Kova on touhuamaan. Hassu tyyppi. Veikeä persoona tekee tuloaan.