@Veeja neuvolassa ei oo sanottu mitään, eikä olla käyty kun vasta 2 kertaa. Aiemmin tonne kirjoittelinkin että mun neuvolaterkka ei sano juuta eikä jaata mihinkään.
mutta tosiaan just ton mun viestin jälkeen eilen illasta ja tänään oon saanu oikein monetkin hymyt pieneltä
auttaa vissiin kun valittaa tänne.
Mä varmaan reagoin jotenki näin voimakkaasti kaikkeen kun silloin raskausaikana se yksi lääkäri onnistu mulle aiheuttaa kuukauden kestävän huolen kahden ultran välillä kun oli sitä mieltä että lapsi ei ollut kasvanut normaalisti jne. Tuo osoittautui vääräksi myöhemmin mutta se kuukauden stressi ja huoli jätti ilmeisesti jäljet ja pelkään koko ajan et joku on pielessä.
@Miina- ihana kuulla, että teillä lähtenyt refluksia lukuunottamatta hyvin käyntiin ja ilmeisesti poikkeavuus ei ole kuitenkaan mikään hyvin merkittävä jos noin hyvin on mennyt? Vai tuleeko vasta myöhemmi esille jos tulee? Teilläkin muistan kun ultrassa saitte noita paino arvioita ja niiden perusteella sitten epäiltiin vaikka mitä ja miten pieleen meni! Teillähän oli päin vastoin hyvän kokoinen vauva