Muakin kiinnostaa pahoinvointirannekkeet! Aiemmin olen käyttänyt Primperania lääkärin määräämänä mutta en kokenut siitä olevan merkittävää apua. Oikeesti alla vähän paniikki hiipiä, pienen pientä ällötystä ja hajuherkkyyttä on nyt ilmassa, mutta joskus rv 6 pintaan on aina ihan räjähtänyt se tilanne. Vannoin jo edellisen lapsen kohdalla, etten enää ikinä halua olla raskaana, vaan kuinkas kävi
Mitään rintojen arkuutta ym. mulla ei ole ollenkaan. Väsymystä ehkä, kun joka ilta on tehnyt mieli käydä nukkumaan jo 20-21, kun normaalisti valvon 22-00 asti arkenakin. Silti olen herännyt aamuisin ihan väsyneenä.
Tänään olis menkoista laskettuna 4+6, mut luulen et ultrassa laskettu siirtyy kyllä 4-6pv taaksepäin. Aion mennä PerheArtelle varhaisultraan, mut täytynee varmuuden vuoksi varailla se vasta johonkin 7+4 jälkeen, et varmasti näkyy syke, jos on näkyäkseen.
Oletteko jo alkaneet noudattaa raskausajan ruokavaliota? Kaverit tiesi kertoa, että on tiukentuneet ohjeet sitten edellisen raskauden ja löysinkin netistä jonkun ohjelistan joka toivottavasti on ajantasalla. Siemenistä ja vuohenjuustosta luopuminen on vaikeaa. Kahvin määrää oon vähentänyt yhteen kupilliseen ja siirtynyt muilta osin teehen.