Täällä kans minä liittyisin joukkoon!
Edelliset kuukautiset oli joulukuun puolessavälissä, eli laskettuaika olisi niitten mukaan 20.9. Menkat on mulla ollu hirmu epäsäännölliset koko syksyn, joten hyvin mahdollista on, että la vielä muuttuukin.
Kaks lasta on mulla entuudestaan. Välillä hiipii kyllä takaraivoon pelko, että miten mä kolmen kanssa tulen pärjäämään
, vaikka tämä kolmaskin siis hyvin toivottu on.
Kaikennäköisiä raskausoireita onkin jo ollut. Jopa sellaisia mitkä on kahden edellisten kanssa ollu vasta loppuraskaudessa. Jo ennen plussaa on rinnat ollu tajuttoman kipeät, ja tää vaan jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu.. Hyvä että pystyy mahallaan nukkumaan.. Mieliala on hyvinkin ailahteleva, ja miesparka onkin jo saanut huomata sen..
Turvotusta on joka lähtöön - mikä on mulle uutta näin alkuraskaudessa. Vettä joudun juomaan paljon, ja tuntuu että siltikään turvotus ei laske. Sormissa tuntuu turvotus aamuisin ja vatsassa näkyy turvotus kokoajan
Aineenvaihduntakin on hidastunu. Nivusissa nipistelee välillä reippaastikin, varsinkin jos nousee liian vaudilla ylös. Huoh..olikohan vielä jotain..
Neuvolaan olis aika parin viikon päästä. Alkuraskauden ultraa olen miettinyt, mutta en oo saanu aikaseks tilata..tuntuu että päivät menee niin nopeasti että hyvä et kerkee aamulla sängystä ylös ennenkuin pitäis taas mennä illalla nukkumaan
Mutta siis Leyah / 33v. / 3. lapsi / la 20.9 liittyy ryhmään