M
minäpävaan
Vieras
ajattelen aina et jos olisin vanhempi, olisko täällä siistinpää
tai tekisinkö sitä tai tota paremmin..
mua vaivaa se tunne etten ole hyvä äiti.. meille tulossa nyt kolmas lapsi ja tuntuu et en edes uskalla kertoa kellekkään raskaudesta, koska sitä ihmeteltäis.. neuvolassakin kuulin tuosta huomautuksia ja alentavia kommentteja.. ja eniten rasittaa se et jos mä olisin vahempi, mulla olis vanhempi mies, joka olis kans enemmän isämäisempi..
vai onko mulla vaan huono itseluottamus?
tai tekisinkö sitä tai tota paremmin..
mua vaivaa se tunne etten ole hyvä äiti.. meille tulossa nyt kolmas lapsi ja tuntuu et en edes uskalla kertoa kellekkään raskaudesta, koska sitä ihmeteltäis.. neuvolassakin kuulin tuosta huomautuksia ja alentavia kommentteja.. ja eniten rasittaa se et jos mä olisin vahempi, mulla olis vanhempi mies, joka olis kans enemmän isämäisempi..
vai onko mulla vaan huono itseluottamus?