syylät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko muilla ollut tällästä ongelmaa kuin mulla...
Imetän ja toisessa kädessäni kämmenselällä (vai millä nimellä tota nyt kutsutaankin) on ainakin 50 syylää :ashamed:
Tää alkaa olemaan todella häiritsevää.
Imetän,joten en pysty mitään apteekin "myrkkyjä" käyttämään ja tk:ssa ei suostuttu niitä polttamaan vaan sanoivat että tuo on viruksen aiheuttamaa joten ei auta kuin odotella että se virus poistuisi elimistöstä!! :kieh:
Mut kun en millään kehtais odotella,siis tämä ON HÄIRITSEVÄÄ :kieh:
Joten olisko kenelläkään mitään "poppakonstia" noitten poistamiseksi??? :flower:

Mulla oli nuorempana TOSI paljon syyliä, käsissä ja jalkapohjissa. Niitä yritettiin kans hoitaa jollain voiteilla ym. mut ei auttanut. Sitten kerran olitiin kaksi päivää kylpylässä ja tietysti koko kaksi päivää lotrattiin siellä altaissa. Sen jälkeen syylät hävisi itsestään eikä niitä ole enää sen jälkeen tullut. En tiedä auttoiko se kloorivesi... Mutta mulla tällanen tarina :)

Syylät johtuu viruksesta,jota ei kropastaan pois saa,jos sen kerran itseensä tartuttaa. Mulla kans syyliä ajoittain.Saattaa olla vuodenkin esim.sormessa ja sitten lähtee itestään pois ja hetken päästä ilmaantuu toiseen paikkaan. Ärsyttävä vaiva,mutta ei mahda mitään :(

Itselläni ollut sormissa ja varpaissa syyliä. Ei auttanut jäädyttäminen, mutta sitten sain vinkin ja menin luontaistuotekauppaan ja ostin osterivinokas kapseleita. Näiden ansiosta syyläni hävisivät n.kuukaudessa. Ja tästä on viisi vuotta eikä sen jälkeen ole tullut uusia.

Joskus kokeilin kans niitä osterivinokas-kapseleita, mutta mulla ei ainakaan auttanu. Jäädytyshoitokaan ei tehonnu yhtään. Sitten ostin apteekista semmosta halpaa "voidetta", jota laitetaan syylän päälle ja annetaan kovettua. Sitten kun sen voiteen rapsutti pois, niin syylä lähti siinä samalla. Eikä oo takaisin tullu ainakaan vielä :o
Luulisin ettei tommosella voiteella oo vaikutuksia äidinmaitoon, kun on kuitenkin sillain paikallisesti käytettävää eikä imeydy verenkiertoon. mut kannattaa tietenkin kysyä asiasta!

Meillä oli lapsilla syyliä joka puolella kehoa. Neuvolasta kyselin toimintaohjeita niiden taltuttamiseksi ja sieltä kehotettiin rasvaamaan syyliä ahkerasti ihan tavallisella perusvoiteella. Se tavallaan tukahduttaa syylät ja meillä ainakin ne lähti rasvaamisen avulla melko äkkiä pois. Tuollainen tavallinen perusvoide ei haittaa imetystäkään.

Yhteistyössä