Syylät jalkapohjassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Onko kenelläkään ollut, ja saako niitä mitenkään kotikonstein pois? Vai pitääkö mennä lääkäriin, ja mitäköhän ne sitte siellä tekee että saa syylät pois..?
Mulla on just tossa päkiän kohdalla kauhea syylä, ja käveleminen sattuu. Pelottaa mennä lääkäriin, kun se kuitenkin on kamalan kivuliasta, mitä siellä sitten tehdäänkin. :(

mulla samassa kohtaa syylä,ja ympärillä känsä.Ollut jo monta vuotta,oon myös näyttänyt lääkärille ja hoidettukin on,rapsutettu ja sitten laitettu jotain ainnetta,tää tehtiin terv.hoitajalla,kerran viikossa,n.kuus vai kahdeksan kertaa,eikä ollut kivuliasta.Vuoden verran oli parempi ja sitten taas alko vaivaamaan.Oon kokeillut,veruxinia,ilmastoteippiä,syylälaastareita,ei auta kuin hetkeks.Nyt kokeilussa uusin Wartner,jäädytyshoito,ei ainakaan vielä apua.
Ehkä on mentävä uudelleen lääkärille ja antaa poistaa see laserilla,sanoivat kyllä joskus,että arpi voi olla kipeempi kuin varsinainen syylä :/

Minkälainen juttu se on, kun itse jäädyttää? Suihkutetaan jotain ainetta? Ja miten voin olla varman että se on tosiaan juuri syylä? Paitsi menemällä lääkäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja Pakkasekaisin:
mulla samassa kohtaa syylä,ja ympärillä känsä.Ollut jo monta vuotta,oon myös näyttänyt lääkärille ja hoidettukin on,rapsutettu ja sitten laitettu jotain ainnetta,tää tehtiin terv.hoitajalla,kerran viikossa,n.kuus vai kahdeksan kertaa,eikä ollut kivuliasta.Vuoden verran oli parempi ja sitten taas alko vaivaamaan.Oon kokeillut,veruxinia,ilmastoteippiä,syylälaastareita,ei auta kuin hetkeks.Nyt kokeilussa uusin Wartner,jäädytyshoito,ei ainakaan vielä apua.
Ehkä on mentävä uudelleen lääkärille ja antaa poistaa see laserilla,sanoivat kyllä joskus,että arpi voi olla kipeempi kuin varsinainen syylä :/

Tuota juuri pelkäänkin, että siihen ei loppujenlopuksi autakaan mikään! Ja joutuu loppuiän kärsimään tästä. Ei oikein voi mitään kivoja kenkiäkään pitää. Ei ainakaan minkäänlaisia korkokenkiä.

On ollut useampiakin, lähtivät lopulta terva-pihkasalvalla.. Jalkojenhoitaja ei saanut niille tehtyä mitään eikä Verruxinkaan tepsinyt.. Se virushan säilyy veressä vaikka syylät häipyisikin ja voi sitten taas jossain vaiheessa tulla pompsahtaa syyliä uudelleen.. Kaikenlaisia kotikonstejahan on, ilmastointiteipistä aamukasteeseen ja sylkeen... :D

Meidän pojalta alkoi irtoamaan, kun laitoin ruohosilppua ja tilkan vettä tehosekoittimeen ja siitä litkua pari tippaa laastariin ja syylän päälle.
Niin kauan annettiin olla, kuin pysyi. Muutaman päivän päästä jo näki selvästi, että syylän ulkomuoto alkoi muuttumaan. Käsittelyä aiotaan toistaa n. kerran viikossa.
Tämä on nykyaikainen versio vanhan kansan ohjeesta, jolla syylät jalkapohjista lähtee kävelemällä paljain jaloin vastaleikatulla nurmikolla.
Itseltäni lähti syylä juuri sillä keinolla, leikkasin ison nurmikon ilman kenkiä ja sukkui. Jalat oli monta viikkoa ihan mustat, mutta syyläy lähti ja lopulta se nurmikin värikin.

Mulla oli yks syylä kantapäässä ainakin 8 vuotta,poistelin sitä itse aina kaikilla mahdollisilla keinoilla,mutta loppujen lopuksi katosi kun annoin sen muutaman kuukauden olla ihan rauhassa ja "leikkasin" sen kovan nahan itse pois,ja totesin,että se oli sen syylän loppu.
Yhden pienen syylän sain osterivinokaskapseleleilla pois. Pojaltani sian pienen syylä Verruxinilla pois

roudarin teippiä pala päälle pariksi päiväksi, kuolee hapenpuuteeseen. hyvä ja halpa keino. ei auttanut meillä verruxin eikä se wartner jäädytyshoito, mutta teippi tepsi!

Itse ostin sitä tervapihkasalvaa muistaakseni yhdestä matkamuistomyymälästä kun meillä ei niitä luontaistuotekauppoja ole ja tuo on tällä paikkakunnalla valmistettua mutta pitäisi kyllä olla myynnissä ympäri maan.. Minäpä käyn huomenna katsomassa kaupassa sen valmistajan nimen kun oman purkin kyljestä se on jo kadonnut...

Meillä on kans 4v tytöllä isovarpaasta alaspäin jalkapohjassa syylä. Ollut jo kesästä saakka, valittaa et on kipeä ja kutisee! Olen miettinyt sitä jäädytystä minkä saa apteekista, mutta onko se kivuliasta ?
Sit sillä on etu sormessa iso syylä, tullut jo ihan pienenä ja toinen tuli nyt samaan sormeen kynsinauhaan.

Tämän yrityksen tuote on tuo koivuterva-propolisvoide jolla omat syylät katosivat, se käy kyllä lähes mihin vaan.. itikanpuremiin, kovettumiin ym. Pihkasalva kuulemma vielä parempi.. http://personal.inet.fi/yritys/hunajavakka/index.html

Yhteistyössä