Syylä ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko varma, että on syylä eikä känsä. Syylä on virus tartunta ja känsä johtuu esim. huonoista kengistä ja känsä eli kovettuma voidaan hoitaa esim. jalkojenhoitajalla.

Ilmastointiteippi toimii syyliin erinomaisesti. Ja on halpaa. Jos ei meinaa toimia tai ei pysy jalkapohjassa Verruxin tai jäädyttäminen on myös ok. (Jäädyttäminen musta toimii paremmin, molempia saa apteekista.)

Ainakaan teipille ja jäädyttämiselle en oikein keksi mitään syytä miksi ei voisi käyttää raskaana. Täysin ulkoista käyttöä, ei pahemmin kemikaaleja ja vielä jalkapohjan paksusta ihosta ei luulisi minkään imeytyvän helposti. Mutta tarkasta apteekistsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmastointiteippi toimii syyliin erinomaisesti. Ja on halpaa. Jos ei meinaa toimia tai ei pysy jalkapohjassa Verruxin tai jäädyttäminen on myös ok. (Jäädyttäminen musta toimii paremmin, molempia saa apteekista.)

Ainakaan teipille ja jäädyttämiselle en oikein keksi mitään syytä miksi ei voisi käyttää raskaana. Täysin ulkoista käyttöä, ei pahemmin kemikaaleja ja vielä jalkapohjan paksusta ihosta ei luulisi minkään imeytyvän helposti. Mutta tarkasta apteekistsa.

Kiitoksia!On meinaan niin ilkeen kipee kun kävelee pitkää matkaa että tarttee mennä heti miehen kaappia tonkimaan,josko sieltä ilmastointiteippiä löytyisi. Pitääkö sitä pitää kauan?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi nolo ap:
En mä tiedä,mies sanoi että toi on syylä. Tyhmä kysymys,mutta miten ne eroaa toisistaan?

Ne on vähän vaikea erottaa toisistaan. Mutta yleensä syyliä on sitten useempia . Känsätkin on tosi kivuliaita eli siitäkään ei oikeen voi erottaa.. Mutta suosittelen menemään jalkojenhoitajalle. Noista "ilmastoititeippisysteemeistä" ei yleensä tule muuta kuin pahaa jälkeä.

Mä kuulin tällaisen jutun, että jos laittaa ilmastointiteippiä syylän päälle, se voipi lähteä? Kannattaa ainakin kokeilla. Sitä jäädytysmenetelmää mitä mainostetaankin, ei saa käyttää raskaana ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:
Mä kuulin tällaisen jutun, että jos laittaa ilmastointiteippiä syylän päälle, se voipi lähteä? Kannattaa ainakin kokeilla. Sitä jäädytysmenetelmää mitä mainostetaankin, ei saa käyttää raskaana ollessa.

Eikä se kuulemma auta jalkapohjan syyliin.

Osterivinokaskapseleilla voi myös saada syylät pois, mutta niitäkään ei kannata varmaankaan syödä jos on raskaana. Ja niitä pitää popsia kauan. Mut jos vielä raskauden jälkeen on vaivana, niin koita silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:

Eikä se kuulemma auta jalkapohjan syyliin.

Tehoaa se, mutta hitaampaa tietty, kun lähtee helposti pois ja jalkapohjan syylät ovat yleensä "kaivautuneet" ihoon syvälle.

Täytyy pitää muistaakseni viikko kerrallaan ja sitten vaihtaa. Kyllä sen viikossa näkee tekikö yhtään mitään. Jalkapohjassa ei tietenkään välttämättä pysy noin kauaa, joten menee vaihtoon aiemmin.

Mulla oli yhteen aikaan syyliä enemmänkin, joten kaikki konstit on testattu. Musta teippi oli yksi tehokkaimpia ja ennen kaikkea hellävaraisin. Muu iho ei kärsinyt siitä ollenkaan.

Jos epäilee teipin tekevän pahaa jälkeä, laittakaapa vaikka pätkä ilmastointiteippiä hetkeksi vaikka poskeenne. Ei tunnu missään, eikä satu ottaa pois, kunhan ei ole karvoja. On tullut joskus teatteriharrastuksen yhteydessä käytettyä tuota muutenkin erinäiseen ihon teippailuun:D

Yhteistyössä