A
auts
Vieras
Mulle iski elämäni eka syylä jalkapohjaan. Se on hirmu kipee ja mietin et miten sitä hoidetaan ja onko jotain esteitä kun olen raskaana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilmastointiteippi toimii syyliin erinomaisesti. Ja on halpaa. Jos ei meinaa toimia tai ei pysy jalkapohjassa Verruxin tai jäädyttäminen on myös ok. (Jäädyttäminen musta toimii paremmin, molempia saa apteekista.)
Ainakaan teipille ja jäädyttämiselle en oikein keksi mitään syytä miksi ei voisi käyttää raskaana. Täysin ulkoista käyttöä, ei pahemmin kemikaaleja ja vielä jalkapohjan paksusta ihosta ei luulisi minkään imeytyvän helposti. Mutta tarkasta apteekistsa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi nolo ap:En mä tiedä,mies sanoi että toi on syylä. Tyhmä kysymys,mutta miten ne eroaa toisistaan?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:Mä kuulin tällaisen jutun, että jos laittaa ilmastointiteippiä syylän päälle, se voipi lähteä? Kannattaa ainakin kokeilla. Sitä jäädytysmenetelmää mitä mainostetaankin, ei saa käyttää raskaana ollessa.
Alkuperäinen kirjoittaja fff:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja:Mä kuulin tällaisen jutun, että jos laittaa ilmastointiteippiä syylän päälle, se voipi lähteä? Kannattaa ainakin kokeilla. Sitä jäädytysmenetelmää mitä mainostetaankin, ei saa käyttää raskaana ollessa.
Eikä se kuulemma auta jalkapohjan syyliin.