Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nii :miten minua on kans aian kiinnostanut et miten nää pettäjät nää tapaamiset järjestää? en jaksais nähdä vaivaa
minua kiinnostaisi kanssa. harvinaisen tylsä elämä on mut miten te sen järkkäätte.et esim.puoliso ei epäile mitään.
Nyt on vähän hiljaisempaa, mutta kunhan lumet sulaa niin tavataan vähän useammin, luonnon helmassa esim.
eli te soitatte ja sovitte tapaamisen? vai ootteko te naapureita??
ei vaan netissä sovitaan tapaamiset
siis siel treffi jutussa vai s-postilla, galleria ? täähän on mielenkiintoista![]()
mitä väliä sillä on? yksityisviesteillä.
Minkä ihmeen takia teit tämän aloituksen jos vilpittömiin kysymyksiin vastaaminen on noin ärsyttävää?
Jos et halua jakaa tietoa, älä siitä aloita keskustelua äiti-palstalla![]()
Ihmetteln vain että kuinka tarkkaa tietoa mun pitää jakaa, kerronko asennotkin, vai riittääkö tieto siitä että harrastetaan seksiä? Jos sanon että netin välityksellä sovitaan, niin mitä väliä sillä sitten enää on minkä sp-osoitteen kautta tai sivuston kautta?