Syvä huokaus !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa nyt

Vieras
Miksi vanhempana on vaikea saada ystäviä ?
Miksi toiset löytävät ystäviä, mutta minä en :( Tuttavia on paljon, mutta mistä minä löytäisin sen "sielunsiskon" minkä kanssa voisimme nauraa ilot ja itkeä surut. Ihmisen mille ei tarvisi esittää mitään vaan voisi olla oma itsensä :) Ystävän joka soittaisi minullekkin kysyäkseen vain kuulumisia, ystävän joka tulisi kylään, ystävän joka välittäisi aidosti, ystävän joka olisi ystävä myös huonoina hetkinä, ystävän joka ei puukottaisi selkään, ystävän joka lähtisi välillä syömään ja illanrientoihin jne. Lista on loputon.
Mistä tälläisen ystävän löytäisin ? -En mistään :/

hei!! se on ihan totta että näin aikuisena on vaikeampaa löytää enää kunnon ystäviä,mutta ei toki mahdottomuus.itselläni kans yhtä toivoton tilanne..olen muuttanut juuri kaupungista maalle ja olen tosi yksinäinen..päivät yksin kotona puolentoista vuoden ikäisen tyttöni kanssa,kun mies töissä.muutenkin vähän masentaa..just nyt.ollut tosi huono ja raskas päivä..mutta eiköhän tää vielä tästä iloksi muutu.mä olen yleensä sellainen energinen ja ulospäinsuuntautunut ihan oma persoonani.minkä ikäistä ystävää haet ja mistä päin?mulle voit kirjoitella osoitteeseen:anettekevaanranta@hotmail.com...jään odottamaan,voimia sulle :hug:

Yhteistyössä