tuo svan-tuoli maksaa enemmän kuin tripp trapp joten ehkä ei käy ap:lle hinnan takia jos kerran tripp trappkin maksaa liikaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Suosittelen sitä mallia, jonka saa avattua matalaksi pöytä-tuoli yhdistelmäksi. Meidän ipana on aika liikkuvaista sorttia, eikä todellakaan pysy tavallisessa syöttiksessä kauaa.Tuohon pääsee itse kiipeämään ja pois, sekä on kiva vaikka piirrellessä.Meillä oli ensin tuo Emma Easy, mutta myin sen pois edellä mainitusta syystä..
Mekin ollaan tykätty tuosta.Ainoa mistä en siinä tykkää kun pöytä on matalammalla kuin penkki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Meillä vain puolipyöreä selkänoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:tuo svan-tuoli maksaa enemmän kuin tripp trapp joten ehkä ei käy ap:lle hinnan takia jos kerran tripp trappkin maksaa liikaa
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Meillä vain puolipyöreä selkänoja.
tätä nimenomaan suosittelen.On sitten eri hyvä.Ikävä kyllä hinta oli muistaakseni 119e.