Huomenna olisi syöttötuolin osto edessä. Suosituksia ja kokemuksia otetaan ilolla vastaan.
Stokken tripp trapp kalleutensa vuoksi ei ole meille vaihtoehto.
Stokken tripp trapp kalleutensa vuoksi ei ole meille vaihtoehto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Veeran äiskä:Huomenna olisi syöttötuolin osto edessä. Suosituksia ja kokemuksia otetaan ilolla vastaan.
Stokken tripp trapp kalleutensa vuoksi ei ole meille vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Suosittelen sitä mallia, jonka saa avattua matalaksi pöytä-tuoli yhdistelmäksi. Meidän ipana on aika liikkuvaista sorttia, eikä todellakaan pysy tavallisessa syöttiksessä kauaa.Tuohon pääsee itse kiipeämään ja pois, sekä on kiva vaikka piirrellessä.Meillä oli ensin tuo Emma Easy, mutta myin sen pois edellä mainitusta syystä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Tässäkin hauska.Laitan vielä linkin kohta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Tämmöinen toisena
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Tämmöinen toisena
Ei tämmöistä ainakaan. Mun poika saa sen puolessa sekunnissa nurin... |O