R
"Ratiritiralla"
Vieras
Ihan vaan vinkiksi muillekin jos jollekulle syöttötuolin ostaminen on ajankohtaista, että nyt kipin kapin Kodin 1:seen ostoksille, jos sellainen on lähellä!
Tulin juuri kaupasta Stokken Tripp trapp -syöttötuolin, baby setin ja vedellä pyyhittävän pehmusteen kanssa. Yhteensä normaalisti 179 + 49 + 40 e = 268 e. Plussa-kortilla vain tänään kaikista huonekaluista saa 30 prossaa alennusta eli loppuhinnaksi jäi vain 187 e.
Tosi hyvä tarjous siis.
Tulin juuri kaupasta Stokken Tripp trapp -syöttötuolin, baby setin ja vedellä pyyhittävän pehmusteen kanssa. Yhteensä normaalisti 179 + 49 + 40 e = 268 e. Plussa-kortilla vain tänään kaikista huonekaluista saa 30 prossaa alennusta eli loppuhinnaksi jäi vain 187 e.
Tosi hyvä tarjous siis.