Ihan mieletön tarjous Tripp trapp -tuolista Kodin 1:stä tänään!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ratiritiralla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Ratiritiralla"

Vieras
Ihan vaan vinkiksi muillekin jos jollekulle syöttötuolin ostaminen on ajankohtaista, että nyt kipin kapin Kodin 1:seen ostoksille, jos sellainen on lähellä!

Tulin juuri kaupasta Stokken Tripp trapp -syöttötuolin, baby setin ja vedellä pyyhittävän pehmusteen kanssa. Yhteensä normaalisti 179 + 49 + 40 e = 268 e. Plussa-kortilla vain tänään kaikista huonekaluista saa 30 prossaa alennusta eli loppuhinnaksi jäi vain 187 e.

Tosi hyvä tarjous siis. :)
 
[QUOTE="minttu";26933772]No en ole kovinkaan ihastunut kyseiseen tuoliin, meillä ihan perinteinen syöttötuoli ja tykätään.[/QUOTE]

No sittenhän kaikki on hyvin eikä sinun tarvitse mennä ostamaan syöttötuolia.

Mutta kiitos vinkistä! Meillä syöttötuolin hankinta on ajankohtainen :)
 

Yhteistyössä