V
vieras
Vieras
Eilisessä sairaala sarjassa oli syöksysynnytys. Onks tääl ketään jolle on käynyt niin tai tietää jonkun jolla on ollut syöksysynnytys? Miten yleistä se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Minkä kanavan sarja? Näkeekö netistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Mulla kuopuksen synnytys melekin syoksy. Eli 2h 5min. Onhan se kauheeta kun ei mainaa sairaalaan ehtiä. Jos joskus meille kolmas tulee, niin varmaan pelkopolilla joudun tuosta asiasta käydä juttelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Oliks se eilisen Sairaalan syöksyvauva vielä perätilassa vai mitä ne huuteli, että jalka näkyy jo? Oli siinä jotain hässäkkää, niin en katsonut tarkkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itselläni toinen ja kolmas syöksyllä tullut. Kolmas sairaalan pihalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Oliks se eilisen Sairaalan syöksyvauva vielä perätilassa vai mitä ne huuteli, että jalka näkyy jo? Oli siinä jotain hässäkkää, niin en katsonut tarkkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Oliks se eilisen Sairaalan syöksyvauva vielä perätilassa vai mitä ne huuteli, että jalka näkyy jo? Oli siinä jotain hässäkkää, niin en katsonut tarkkaan..
Tää kohta mietitytti muakin?
Alkuperäinen kirjoittaja täällä kans syöksysynnyttäjä:´mulla syntyi tyttö talvella sairaalanpihalle.putosi housunlahkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Mulla kuopuksen synnytys melekin syoksy. Eli 2h 5min. Onhan se kauheeta kun ei mainaa sairaalaan ehtiä. Jos joskus meille kolmas tulee, niin varmaan pelkopolilla joudun tuosta asiasta käydä juttelemassa.