Onko muita jotka synnyttäneet "syöksyllä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla takana yksi syöksysynnytys (kestoksi laitettu papereihin 1h, sairaalassa ehdittiin olla 20min). Toinen synnytys käynnistettiin puhkaisemalla kalvot rkv 37+jotain, koska tilanne oli kypsä. Se synnytys meni myös tosi nopeasti, mutta ehdin kuitenkin saada epiduraalin. Tässä varsinaisessa syöksysynnytyksessä en ehtinyt saada mitään kivunlievitystä. Nyt laskettuun aikaan on reilut pari kk ja suorastaan pelottaa tuleva synnytys! Olen saanut lähetteen pelkopolille, mutta aikaa ei ole vielä kuulunut. Neuvolalääkäri viittasi kintaalla kun yritin jutella tulevasta synnytyksestä ja siitä että miten minua pelottaa jos tämäkin tulee vauhdilla... ehditäänkö edes sairaalaan. Sanoi vain että tämä tuleva synnytyksenihän voi olla ihan erilainen kuin muut. Siskoni synnytykset ovat myös olleet todella nopeita. Onko muita jotka synnyttänneet tosi nopeasti useamman lapsen?

mulla kakkonen ja kolmonen syntyi syöksyllä, kolmonen varsinkin. Käynnistettiin kalvot puhkaisemalla rv 37 koska tilanne mullakin tosi kypsä(4cm auki jne) ja kalvojen puhkasusta istukan syntymään meni tunti. Supistuksista vauvan syntymään n.15min. pelkäsin kamalasti neljättä odottaessa ja niinpä lapsivesien mentyä rv 38 lähdimme heti, supistuksetkin kun tulivat kuitenkin 3 min välein. no, kiire ei ollutkaan, lapsi syntyi vuorokausi sairaalaan tulomme jälkeen.

Varsinaisia syöksysynnytyksiä ei mulla ole, mut esikoista synnytin 4h 20min (nopea ensisynnyttäjälle ), kakkosta tasan 1.5h. Tuo kakkosen synnytys eteni niin nopeesti, et oikeesti pää ei menannu pysyä siinä mukana, ja meinasi tulla paniikki sen takia. Ja todellakin, jos kolmatta meinataan joskus yrittää, ja saadaan, niin aion majailla synnärin nurkilla hyvissä ajoin, koska meillä on matkaa synnärille 90km, enkä tod. halua missään ambulanssissa synnyttää... :/

Yhteistyössä