Syökö miehenne mielellään kasvisruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tässä ketjussa on ny menny sekaisin kasvisruoka ja ylipäätään rehujen syöminen.

Mun mies syö kaikkea, siitä ei ole kyse. Ja laittaa itse ruokaa, laittaa aina myös vihanneksia tykö. Näin talvella tosin syödään enemmän hedelmiä ja itse pakastettuja marjoja, koska kotimaiset kasvihuonerehut nyt vaan on talvella niin pahan makuisia.

Mutta se, että on ruokaa-ilman-lihaa. Joku juustoinen kastike pastalla vrt. pihvi juureksilla - kumpi onkaan terveellisempää?

Mä en itse tykkää niistä linsseistä ja pavuista. Olen syönyt niitä osani (kotona oli pakko), joten tiedän kyllä. Lisäksi ne pierettää aivan tajuttomasti. Mä olen toimistotyössä, enkä kerta kaikkiaan saa pieraista työpäivän aikana. KYLLÄ, mun on jätettävä pierettävät ruoat viikonlopulle, muuten mä en kestä olla töissä.

[QUOTE="vieras";23087889]

Mutta se, että on ruokaa-ilman-lihaa. Joku juustoinen kastike pastalla vrt. pihvi juureksilla - kumpi onkaan terveellisempää?
[/QUOTE]

No pihvi juureksilla, mutta yrität tuolla esimerkillä sanoa? Että kasvisruoka on epäterveellisempää? :D

Kumpi onkaan terveellisempää. Joku tomaattinen linssipata vai ruskea makkarakastike ja perunat?

Tietenkin hiiren kokoiset hissukka miehet syö salaatteja nälkäänsä kun ei tee mitään fyysistä että tarvi energiaa, toisin se on liikkuvaisella ja fyysisen työntekijöillä, salaateilla ja rehuilla ei nälkä lähde eikä maha täyty. =)

Kyllä mun maailmani järkytty! Kohta 5 vuotta kasvisruokavaliolla ja tämän kirjotuksen jälkeen tajusin nähneeni nälkää kaikki nämä vuodet!

Yhteistyössä