Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miltä ne maistuu? Meneekö niistä nälkä? Ja mistä ostat niitä?
Kiitos. Iho ihan hyvässä kunnossa vaikka äkkiä sain niin paljon kg pois. Tervellinen ruokavalio missä ei hilareita, salatteja paljon ja raakaa ruokaa jatkuvasti. Nyt nuudeleita kokeilen. Oikeasti kun syön ne niin itsellä nälkä lähtee. Saa ostaa esim Ruohonjuurista joku 4,50 pakkaus maksa / ateria. Zero Nuudelit nimeltä. Sorry kirjoitin nopeasti kun taas kiire töihin
palaveri ulkomaalaisten kanssa Skypessa ;-D
Kantsisko harkita jostain itämaisesta kaupasta ostamista, kun siellä ne on alle euron? Jos oot Suomessa ja pk-seudulla, niin esim. Vii Voan Hakaniemen torin vieressä.
Mikä tuotemerkki Vii Voan -myymälässä?
Ei mitään käryä. En tosiaan osaa lukea japanin tai kiinan kielistä kirjoitusta. Siksi sanoin, että kannattaa kysyä myyjältä.
Lisäksi vielä mainitsen, että en ole asiantuntija, olen vain utelias maistelemaan outouksia. Ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tollasten syöminen on ihan hullun hommaa. Jos jostain syystä haluaisin täyttää mahani pelkällä kuidulla, söisin mieluummin vaikka kaarnaa. Saa ilmaseksi. Mutta en todellakaan halua.
Ei taida kuulua ihan normimyymälän valikoimaan. Vaikka olisi itämainenkin.
Japanilaisesta myymälästä siitä Kampin läheltä olen joskus ostanut. Mutta kun ovat niin kalliita.
Mainitsin myymälän josta olen niitä itse ostanut. Sieltä olen ostanut myös mm. "tuhatvuotisia munia" ja monenlaisia tuoreita vihanneksia, joita ei yleensä Suomesta saa.
Se Kampin vieressä oleva kauppahan onkin tosi ylihinnoiteltu ja pieni. Sörnäisen ja Hakaniemen alueelta löytyy paljon etnisiä kauppoja ja marketteja. Eli samalla reissulla voit vaikka käydä ihmettelemässä afromarketin ihonvaalennusvoiteita ja muuta jännää.