Syökö joku muu konjak nuudeleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tässä mun kunnon lounas :D

Olen kyllä pahasti myöhässä kun 2ssa palaverissa oli pakko olla.

Eli nuudelit/ kala/ sipulia ja kuivatut tomatit, sekä retikka, öljy ja Chia siemenet.
2 min ja valmis ;). Mutta reseptejä tosissaan haluan enemmän. Huomenna teen sen kantarelien kanssa.

Hyvältä näyttää. Mutta siis, onko sun vatsan iho kiinteytynyt, vaikka olet laihduttanut noin paljon?

Juu on :) ja eri ruokavaliolla sekä hoidoilla mitä teen itselle ;D iho on paljon paremassa kunnossa kun jopa ennen. Sekä jo neljäs kerta minulle käy niin että kun synnytän olen ylipainoinen jopa, sitten paino lähtee sekä itsestää että myös autan ruokavaliolla. Nyt olen vain 56 kg ja pituus kuitenkin 172cm eli bmi parempi kun voi toivoa, silti tykkään ja tottunut olla vielä pikkasen pienempi ja tietysti treenit on kans kova sana, mutta sellaisella ruokavaliolla en vitsi vielä hirveästi rasittaa itseä, kun mun työtkin sellaiset että muutenkin pakko liikua jatkuvasti.

Juu on :) ja eri ruokavaliolla sekä hoidoilla mitä teen itselle ;D iho on paljon paremassa kunnossa kun jopa ennen. Sekä jo neljäs kerta minulle käy niin että kun synnytän olen ylipainoinen jopa, sitten paino lähtee sekä itsestää että myös autan ruokavaliolla. Nyt olen vain 56 kg ja pituus kuitenkin 172cm eli bmi parempi kun voi toivoa, silti tykkään ja tottunut olla vielä pikkasen pienempi ja tietysti treenit on kans kova sana, mutta sellaisella ruokavaliolla en vitsi vielä hirveästi rasittaa itseä, kun mun työtkin sellaiset että muutenkin pakko liikua jatkuvasti.

Olet kyllä ihailtavan päättäväinen. (y) Ja määrätietoinen myös. Meinaatko tehdä sen vielä viidennen kerran? ;)

Yhteistyössä