H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kyllä. Ite tehtyjä vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kyllä. Ite tehtyjä vain.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kyllä. Ite tehtyjä vain.
millasia yleensä teet, mehukiisseleitä vaiko jotain muuta...?
utelias olen kun itse en oo kauheemmin tehny, ja nyt sitte yllätyin kuinka helppoa ja nopeeta se on.. aina jotenkin aatellu sen olevan niin "isotöistä" ettei oo jaksanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ei kiisseliä, vaan soppaa. Ja itse tehdään - vettä, sokeria, perunajauhoja + marjoja -> todella hyvää soppaa.
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ei kiisseliä, vaan soppaa. Ja itse tehdään - vettä, sokeria, perunajauhoja + marjoja -> todella hyvää soppaa.
Selitä tyhmälle miten tuo "soppa" eroaa kiisselistä. Ainakin ainekset kuulostaa minun kiisseliltäni.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
miksei muka ole terveellistä?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
Miksei ole terveellisiä jos itse tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
miksei muka ole terveellistä?
Noku siinä on sokeria. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
No eikös noihin useimmiten tule perunajauhoja ja sokeria? Tuskin kovinkaan terveellistä =) Ja ne marjat menettää ravintoarvoja kuumennettaessa. Eivät ne nyt mitään superepäterveellisiäkään ole, herkkuna aivan loistava vaihtoehto, mutta koska en ite tykkää (=pidä herkkuna) niin jääny tekemättä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
No eikös noihin useimmiten tule perunajauhoja ja sokeria? Tuskin kovinkaan terveellistä =) Ja ne marjat menettää ravintoarvoja kuumennettaessa. Eivät ne nyt mitään superepäterveellisiäkään ole, herkkuna aivan loistava vaihtoehto, mutta koska en ite tykkää (=pidä herkkuna) niin jääny tekemättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole tullu syötyä.. Jos syötäisiin, niin tekisin ite, mutta en ole mikään suurensuuri fani ja kun eivät mitää kovin terveellistä tavaraa ole, niin ei sitten syödä.
Ei niitä marjoja kyllä kuulu kuumentaa....