G: Kuinka paljon luotat omiin kädentaitoihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä mietin lampunvarjostinprojektin aloittamista. Kaupasta löysin kyllä lamput, jotka vastaisivat noin 80%:sti toivettani. Mutta se 20% puuttuu. Tiedän täsmälleen, millaiset lamput haluaisin. Nyt mietinkin, osaanko tehdä sellaiset :/ Kyllä mä jonkinlaiset lampunvarjostimet aivan varmasti saisin aikaiseksi, mutta kävisikö niin, että ne vastaisivat toiveitani vain 60%:sti...eli koko homma olisi ollut ihan turha ja menisin sen jälkeen ostamaan kaupasta ne 80%:t lamput.

Tästä juteltiinkin. Luulen, että onnistuisit hyvin *hymyilee*

HEI lampunvarjostimia on suht helppo väsätä :wave:

Meet vaan ettii kirjan tai Sinooperi yms neuvoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tästä juteltiinkin. Luulen, että onnistuisit hyvin *hymyilee*
Attelin, että jos kävisi katsomassa kirppikseltä jonkun "euron lampunvarjostimen" ja tekisi ensin koekappaleen?

Se olisi varmaan hyvä suunnitelma, ei sitten haittaisi, jos menisi syteen, vai meneekö se saveen, kun epäonnistuu?*jää tuumimaan*

Se olisi varmaan hyvä suunnitelma, ei sitten haittaisi, jos menisi syteen, vai meneekö se saveen, kun epäonnistuu?*jää tuumimaan*
Saveen varmaankin :D Kävin tänään Sinellissä katsomassa tarvikkeita ja lisäksi olen surffaillut netissä. Kahden lampunvarjostimen - siis sellaisen, mitkä haluaisin - tarvikkeiden hinnaksi tulisi noin 200 euroa. Ne kaupan lamput saisin yhteishintaan 80 euroa. Koekappale on ehkä ensin ihan hyvä tehdä ja kokeilla joillain Tiimarin tarvikkeilla.

Tiedän, että opin tekemään lähes mitä tahansa, mutta yleensä ajanpuutteen vuoksi joudun ostamaan valmiina. Jos kyse on jostain, minkä pitää olla oikeasti onnistunut täydellisesti, en ala ensikertana räpeltämään, esim. häälahjaksi jollekin huonekaluja...

Alkuperäinen kirjoittaja Luotan hyvin:
Tiedän, että opin tekemään lähes mitä tahansa, mutta yleensä ajanpuutteen vuoksi joudun ostamaan valmiina. Jos kyse on jostain, minkä pitää olla oikeasti onnistunut täydellisesti, en ala ensikertana räpeltämään, esim. häälahjaksi jollekin huonekaluja...
Näinhän se on, että tekemällä oppii. Kun vaan olisi aikaa ja kärsivällisyyttä opetella :ashamed:

Mä yleensä tiedän aika tarkkaan mitä pystyn ja mitä en. Jotain lipastoa en alkais tekemään, kun olen huono sahaaja, eikä ole mitään sirkkeleitä eikä muita vehkeitä. Veistän kyllä sujuvasti ja mattoa voisin kokeilla.

Yhteistyössä