Synttärimenu -mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syndeä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syndeä pukkaa

Vieras
Intialainen lammas ja riisiä
Kaksi erilaista salaattia, kana ja tonnikala
erikseen tarjolle pähkinä-siemensekoitus, paahdettua sipulia, juustoja (sekaan vai erikseen)
mitä salaattikastiketta suosittelet? Itse en käytä kastikkeita. :P
itseleivotut graham sämpylät
tikkusia:
nakki+kirsikkatomaatti
lihapulla+paprika
juusto+kurkku
viinirypäleitä
mustikkajuustokakku
maustekakku
keksejä
konvehteja
sipsejä
maissinaksuja

paikalla siis lapsia ja aikuisia

miksi ruuan kanssa pitää olla lihasalaatti? Tekisin itse yhden vihreän salaatin ja ehkä jotain höyrytettyjä/keitettyjä kasviksia tai gratiinia. Salaatinkastike jotain Kartanon salaatinkastiketta, sinappista tai valkosipulia. Riippuu mistä tykkää :D

[QUOTE="vieras";29089526]miksi ruuan kanssa pitää olla lihasalaatti? Tekisin itse yhden vihreän salaatin ja ehkä jotain höyrytettyjä/keitettyjä kasviksia tai gratiinia. Salaatinkastike jotain Kartanon salaatinkastiketta, sinappista tai valkosipulia. Riippuu mistä tykkää :D[/QUOTE]

tee sinä lätyskä mitä haluat.

Hyviä vinkkejä!
toinen salaatti vois olla hedelmäinen ja vain sit esim kanasalaatti. Lihaisa salaatti siksi, et tiedän parin tyypin karppailevan ja sen lisäksi eivät pidä intialaisesta. :D

Ja hei, noi tikkuset on kakaroille, ei mikään aterian kruunu. ;) Noi lammashässäkät ei yleensä erityisen hyvin uppoa lapsiin, joten on sit jotain suolasta heillekin.

Maistuis kyllä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap syndeilijä;29089607:
Hyviä vinkkejä!
toinen salaatti vois olla hedelmäinen ja vain sit esim kanasalaatti. Lihaisa salaatti siksi, et tiedän parin tyypin karppailevan ja sen lisäksi eivät pidä intialaisesta. :D

Ja hei, noi tikkuset on kakaroille, ei mikään aterian kruunu. ;) Noi lammashässäkät ei yleensä erityisen hyvin uppoa lapsiin, joten on sit jotain suolasta heillekin.

Juur näin. Vieraiden ikä on hyvä huomioida.

Yhteistyössä