Synttärikakkuehdotuksia tumpelolle? :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Eli pojan 1 v. synttärit lähestyy, ja olen ajatellut tehdä itse kakun. En pahemmin leivo, ja täytekakkuja olen tehnyt varmaan kymmenkunta elämässäni, ja aina samanlaisen, tylsähkön hedelmäkakun.

Millainen olisi helppo ja kivannäköinen täytekakku 1 v. synttäreille? Täytteitäkin saa ehdottaa, jotain hyviä yhdistelmiä jotka ei ole liian makeita.

Prismassa oli sielä valmiskakku- ja leivososastolla kivoja marsipaanihahmoja. Nalle-Puh, Nasu, Tiikeri, Möhköfantti... Ihan peruskakkuun sellainen, niin varmasti lapset tykkää.

Ne oli ihan hyvän kokoisia. Noin 10cm korkeita.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Prismassa oli sielä valmiskakku- ja leivososastolla kivoja marsipaanihahmoja. Nalle-Puh, Nasu, Tiikeri, Möhköfantti... Ihan peruskakkuun sellainen, niin varmasti lapset tykkää.

Ne oli ihan hyvän kokoisia. Noin 10cm korkeita.

Kiitos, hyvä vinkki!

Mie tein äsken synttärikakun :) Kaks kakkupohjaa, väliin vadelmahilloo, kermaa ja banaania. Yksinkertanen ja hyvä. Päälliseks tulee vaaleenpunanen marsipaani ja reunoille kermasta kuorrutus. Valmiit koristeet kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Mie tein äsken synttärikakun :) Kaks kakkupohjaa, väliin vadelmahilloo, kermaa ja banaania. Yksinkertanen ja hyvä. Päälliseks tulee vaaleenpunanen marsipaani ja reunoille kermasta kuorrutus. Valmiit koristeet kaupasta.

Kuulostaa hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja yks leipuri:
Tai tilaat confetista tai bake&bartysta sellassen valmiin kakkukuvan ni ei tartte koristelua miettiä.

Jaaha, osaisinkohan sellaista edes kakkuun laittaa.. rupeankin googlettelemaan. =)

Ne on helppoja käyttää ja niissä tulee käyttöohjeet mukana.
Kuvan alle laitetaan vaahdotettua kermaa tai sokerikreemiä, kuva siihen ja kannattaa laittaa 4-6h ennen tarjoilua että kuva ehtii kostua.

Yhteistyössä