synttäri tarjottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Cocktailtikut on hyviä, itse laitan niihin juustoa, kurkkua, paprikaa ja viinirypäleen. Varmaan ihan perus sipsit on ok. Useimmat lapset tykkää myös nakkipiiloista eli voitaikinan palaan kääritty prinssinakki.

siis noin ylipäätään vaiko vain kasvispuolta?? meillä lapset tykkää tosiaan viinirypäleistä, meloneista, paprikasta, kukkakaalista noiden porkkanan ja kurkun kera, suolaisista lihapullat ja nakit on helppoja, hotdogit ja nakkipiilot samoin kuin pitsat

[QUOTE="jep";30338136]Cocktailtikut on hyviä, itse laitan niihin juustoa, kurkkua, paprikaa ja viinirypäleen. Varmaan ihan perus sipsit on ok. Useimmat lapset tykkää myös nakkipiiloista eli voitaikinan palaan kääritty prinssinakki.[/QUOTE]

Minä en suosittele noita sekatikkuja. Olen niin monilla synttäreillä nähnyt, kuinka lapset syövät tikusta vain suosikkinsa ja jättävät ne muut osat lautaselle. Parempi laittaa vaikka useampi sama juttu yhteen tikkuun.

Itse ajattelin laittaa "coctail-tikkutarjottavat" (nakit, lihapullat, meloni, viinirypäleet ja pikkutomaatit) omiin kulhoihinsa. Lapset voivat itse noukkia mieluisat syötävät tikkuihinsa. Muuten tarjolla on kakkua, keksejä, jäätelöä ja karkkia eli aika perinteisin tarjottavin mennään.

Yhteistyössä