[QUOTE="Vieras";28116961]Ruikuttaa? Mustä lähtien sairaalasa ei ole saanut olka sairas? Jos on niin kipeä synnytyksen jälkeen ettei saa ottaa edes vieraita vastaan ( lääkärin määräys) niin miten siinä sitten toisten vieraita pitäisi jaksaa aamusta iltaan? Jos äiti ei pysty itse hoitamaan vauvaa, niin vauvan pitäisi olla vauvalassa ja mies vaikka sinne hoitamaan, mutta se että ne miehet roikkuu siellä lepohuoneissa koko päivän, ei ole hyväksi kenellekään joka tarvitsee lepoa. Eli sairaaloissa pitäisi olla enemmän yksityis- ja perhehuoneita sekä vierailutilat niin kaikki saisivat levätä ja sosialisoida vointinsa mukaan.[/QUOTE]
Edelleen, miten se miehen läsnäolo huoneessa, verhojen takana häiritsee oleellisesti enemmän kuin toisen naisen? Miten se häiritsee sun lepoa?
Ja joo, mun vauvani ei lähde mihinkään vauvalaan vaan sen takia että sä et muka pysty sängyssäs lepäämään, jos mun mies hoitaa meidän vauvaa samassa huoneessa, ja on hipihiljaa tai keskustelemme hiljakseen. Vauva pysyy mun vieressä vierihoidossa ja mies nousee ylös kun sille tarvii vaihtaa vaippa tai minä tarviin ruokaa jne. Jestas mikä minäminä tyyppi, toisten täytyis nyt laittaa vielä vauva jonnekkin vauvalaan, vaikka kahdeksi vuorokaudeksi ja pilata samaan syssyyn esim. imetys jne. Vauvan paikka on äidin kainalossa, jos vähänkin mahis.
Minusta nykyinen systeemi on ihan hyvä, siellä vietetään niin vähän aikaa loppupeleissä ettei todellakaan tarvitse investoida jokaiselle synnyttäneelle mitään yksityis-tai perhehuonetta. Siellä sairaalassa on paljon OIKEASTI SAIRAITA, joiden olojen parantamiseen voi sit pistää nekin roposet (joita ei siis ole). Jokaisen miehen sietäis sen verta kantaa kortensa kekoon että auttaa sairaalassa omaa vaimoaan ja hoitaa lastaan, jos esim. äiti ei itse kykene.
Ja ne jotka on synnytyksessä läpikäyneet jotain todella erityisen raastavaa, kyllä sijoitetaan ensisijaisesti niin rauhalliseen soppeen kuin mahis. Vuoteenomana siellä nyt on vähän joka toinen, kuuluu asiaan.